بازاریابی مقاله


بازاریابی مقاله

من در شرف ریختن لوبیا هستم تا به شما واقعیت های واقعی بازاریابی مقاله را بدانم. بازاریابی مقاله – اصلاً چقدر موثر است؟ بایدها و نبایدهای بازاریابی مقاله. تعریف کلی بازاریابی مقاله در جایی خواهد بود که شما مقاله ای در مورد موضوعی مرتبط با وب سایت خود ایجاد کنید و آن مقاله را منتشر …

بازاریابی مقاله https://hillbilly.ir/بازاریابی-مقاله/ https://hillbilly.ir/بازاریابی-مقاله/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 03 Jan 2021 18:25:10 0000 طراحی و سئو وب سایت internet marketing vs offline marketing https://hillbilly.ir/بازاریابی-مقاله/

بازاریابی مقاله

من در شرف ریختن لوبیا هستم تا به شما واقعیت های واقعی بازاریابی مقاله را بدانم. بازاریابی مقاله – اصلاً چقدر موثر است؟ بایدها و نبایدهای بازاریابی مقاله. تعریف کلی بازاریابی مقاله در جایی خواهد بود که شما مقاله ای در مورد موضوعی مرتبط با وب سایت خود ایجاد کنید و آن مقاله را منتشر …

بازاریابی مقاله

من در شرف ریختن لوبیا هستم تا به شما واقعیت های واقعی بازاریابی مقاله را بدانم.

بازاریابی مقاله – اصلاً چقدر موثر است؟

بایدها و نبایدهای بازاریابی مقاله.

تعریف کلی بازاریابی مقاله در جایی خواهد بود که شما مقاله ای در مورد موضوعی مرتبط با وب سایت خود ایجاد کنید و آن مقاله را منتشر کنید.

این مقاله در مورد تبلیغ وب سایت شما از این طریق نیست – شاید درک آن دشوار باشد ، اما شما سعی می کنید خواننده را جلب کنید!

همیشه به یاد داشته باشید که از کلمات کلیدی و عبارات موثر مرتبط با موضوع خود استفاده کنید.

در بخش بیوگرافی نویسنده ، لازم است شرح مختصری از خود را با پیوندی به وب سایت خود ، اعم از صفحه اصلی یا برخی از صفحات دیگر در سایت خود ، قرار دهید.

ایده اصلی اینجا این است که مقاله شما بصورت آنلاین نمایش داده شود و سایر مدیران وب سایت مقاله شما را در سایتهای دیگر بازنشر دهند – ایجاد لینک و ترافیک.

خوب – بیایید واقعیت ها و افسانه ها را در نوشتن مقالات مرور کنیم –

مزخرفنوشتن مقاله ای که در تجارت اینترنتی شما چندان مفید نباشد.

واقعیت: بازاریابی مقاله می تواند به شما در افزایش محبوبیت پیوند کمک کند و می تواند منبع خوبی از هدفمندترین ترافیکی باشد که می توانید دریافت کنید.

مزخرف: مقالات تجدید چاپ شده یا تجدید چاپ شده فقط به عنوان مقالات اضافی نمایه می شوند یا به صفحات اضافه می شوند ، بنابراین این روش برای انجام کارها هیچ کمکی نمی کند.

واقعیت: این نادرست است زیرا دقیقاً به مکان ارسال مقاله ، مهم است. مقاله ممکن است در میان ده مقاله برتر قرار گیرد و نه به عنوان صفحه تکمیلی.

مزخرفارسال مقاله خود در سراسر اینترنت محتوای تکراری ایجاد می کند و توسط موتورهای جستجو جریمه خواهید شد.

واقعیت: اگر موتورهای جستجو شما را جریمه می کنند و محتوای تکراری از اهمیت بالایی برخوردار است – همه خوراک های RSS بهم ریخته اند. برای مثال نگاهی به نیویورک تایمز بیندازید و ببینید چند نفر از طریق RSS خود لینک داده اند یا مقاله ای را به وبلاگ خود پیوست کرده اند!

مزخرف: تنها روش ایجاد مقاله نویسی برای شما نوشتن مقاله و ارسال آن به صدها وب سایت مقاله است.

واقعیتبیش از یک راه برای پوست گربه وجود دارد! اگر به دنبال پیوندهای زیادی به سایت خود بیش از حد معقول و منطقی هستید – از روشی که ذکر شد استفاده کنید.

با این حال ، روش دیگر این است که از وب سایت ها یا دایرکتوری های اختصاص داده شده به مقالات بخواهید مقاله شما را بپذیرند – آنها این مقاله را می گیرند ، به شرط آنکه مقاله مرتبط و تخصصی باشد. کار ممکن است دشوار باشد ، اما نتایج می تواند پاداش آورتر باشد. و ترافیک بهتر و هدفمندتری خواهید داشت.

و همچنین فراموش نکنیم که ارسال مقاله در وب سایت شما نیز یک روش عالی برای افزودن مطالب جدید است و اگر مقاله خوب نوشته شده باشد ، افراد مستقیماً به مقاله پیوند می خورند و بازدید از سایت و سایت روابط عمومی شما را افزایش می دهند.

مزخرفهمیشه مطمئن شوید که مقاله شما در وب سایت شما منتشر شده است ، منتظر خزیدن عنکبوت در سایت خود باشید ، منتظر فهرست شدن صفحه باشید ، سپس مقاله را در جای دیگری ارسال کنید.

واقعیت: وقتی مقاله ای را به وب سایت خود اضافه می کنید ، افزودن محتوا نامیده می شود ، اما وقتی مقاله را به سایتهای دیگر ارسال می کنید ، مقاله بازاریابی نامیده می شود و با مقاله بازاریابی ، نمی خواهید ابتدا مقاله در سایت شما نمایه شود.

گیج در مورد آنچه من فقط گفتم؟

خوب ، فقط به یاد داشته باشید – افزودن محتوا و بازاریابی مقاله را اشتباه نگیرید زیرا آنها دو تمرین جداگانه هستند.

با ارسال مقالاتی به سایر وب سایت ها و از طریق موتورهای جستجو ، یافتن این مقالات به شما کمک می کند و به شما در وب سایت خود کمک می کند.

اگر وب سایت هایی که مقاله خود را برای آنها ارسال کرده اید به خوبی نمایه شوند ، شانس بالایی برای حضور در رتبه بندی دارید.

امیدوارم ، شما اکنون درک بهتری از نحوه کار بازاریابی مقاله و مواردی که برای بازاریابی مقاله موثر لازم است ، داشته باشید.

https://hillbilly.ir/بازاریابی-مقاله/feed/ 0


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 7 بهمن 1399 ] [ 23:22 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]