شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

جدیدترین اخبار سئو ایران و جهان

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

ساعت دیجیتال رومیزی ارزان + مقایسه و نظرات کاربران

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

قیمت خرید 35 مدل ساعت رومیزی مدرن ، دکوری و چوبی با لینک خرید ساعت رومیزی یکی از پرکاربرد ترین وسایل ها در دکوراسیون داخلی خانه است. این ساعت هارا میتوانید در همه بخش های خانه استفاده کنید. برای مثال ساعت رومیزی را میتوانید در آشپزخانه و اتاق خواب هم قرار دهید. برا هرکاری نیاز …

منبع: مجله بی نه
ساعت دیجیتال رومیزی ارزان + مقایسه و نظرات کاربران

ساعت دیجیتال رومیزی ارزان مقایسه و نظرات کاربران https://bneh.ir/3628/ساعت-دیجیتال-رومیزی-ارزان-مقایسه-و-نظر/ مجله خبری ای bneh.ir Tue, 30 Aug 2022 08:18:47 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=3628

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

قیمت خرید 35 مدل ساعت رومیزی مدرن ، دکوری و چوبی با لینک خرید ساعت رومیزی یکی از پرکاربرد ترین وسایل ها در دکوراسیون داخلی خانه است. این ساعت هارا میتوانید در همه بخش های خانه استفاده کنید. برای مثال ساعت رومیزی را میتوانید در آشپزخانه و اتاق خواب هم قرار دهید. برا هرکاری نیاز …

منبع: مجله بی نه
ساعت دیجیتال رومیزی ارزان مقایسه و نظرات کاربران

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

مراقب رسانه های اجتماعی باشید

همه ما می دانیم که جدی گرفتن شکایات مشتریان چقدر مهم است. در حالی که زمانی که آن فروش را انجام دادیم و پول را جمع آوری کردیم، می توان به راحتی از اهمیت دادن آن دست برداشت، اما در دراز مدت برای تجارت خوب نیست. بعلاوه، باید به خاطر داشته باشید که تبلیغات شفاهی …

مراقب رسانه های اجتماعی باشید https://hillbilly.ir/مراقب-رسانه-های-اجتماعی-باشید/ مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 01 Feb 2022 17:24:32 0000 طراحی و سئو وب سایت https://mail.hillbilly.ir/?p=22280 همه ما می دانیم که جدی گرفتن شکایات مشتریان چقدر مهم است. در حالی که زمانی که آن فروش را انجام دادیم و پول را جمع آوری کردیم، می توان به راحتی از اهمیت دادن آن دست برداشت، اما در دراز مدت برای تجارت خوب نیست. بعلاوه، باید به خاطر داشته باشید که تبلیغات شفاهی …

همه ما می دانیم که جدی گرفتن شکایات مشتریان چقدر مهم است. در حالی که زمانی که آن فروش را انجام دادیم و پول را جمع آوری کردیم، می توان به راحتی از اهمیت دادن آن دست برداشت، اما در دراز مدت برای تجارت خوب نیست. بعلاوه، باید به خاطر داشته باشید که تبلیغات شفاهی همیشه به سرعت منتشر شده است. اگر یک نفر خیلی ناراضی باشد، بسیاری از مردم تا پایان روز از آن مطلع خواهند شد. این در زمان تلفن‌ها و نامه‌های حلزونی صادق بود، و به ویژه در دنیای امروزی که ایمیل‌ها، تابلوهای پیام آنلاین و انجمن‌ها و بدتر از همه، رسانه‌های اجتماعی بیداد می‌کنند، صادق است. اگر مشتری را عصبانی کنید، فقط دو ثانیه طول می‌کشد تا او یک ویدیوی بد در یوتیوب پست کند تا دنیا ببیند، یک پیام خشمگین را از طریق توییتر برای همه دنبال‌کنندگانش «توئیت» کند، یا یک به‌روزرسانی وضعیت بی‌ادبانه در آن ایجاد کند. صفحات فیس بوک یا مای اسپیس یا حتی در صفحه شرکت شما!

به این ترتیب، شما واقعاً باید به طور جدی تری در مورد نحوه برخورد با مشتریان خود فکر کنید، به خصوص زمانی که آنها پس از خرید شکایت، سؤال یا مشکل دیگری دارند. اگر مستقیماً با چنین مشتریانی سر و کار ندارید، باید مطمئن شوید که نمایندگان مراقبت از مشتری شما به درستی در مورد آداب مشتری آموزش دیده اند و وظایف خود را به خوبی انجام می دهند. تنها چیزی که لازم است این است که یک نماینده مشتری بسیار بی ادبانه کل شهرت شرکت شما را از بین ببرد! البته، ما می دانیم که شما نمی توانید همیشه تمام نمایندگان خدمات مشتری خود را تماشا کنید، به خصوص اگر یک شرکت بزرگ هستید، اما می توانید با ضبط تماس ها به طور تصادفی آنها را تحت نظر داشته باشید تا “کیفیت خدمات” را بررسی کنید. شما باید به کارگران و تماس گیرندگان خود اطلاع دهید که ضبط خواهید کرد، اما به نظر می رسد که مردم به ندرت به این موضوع اهمیت می دهند.

مطمئناً، بهترین راه برای جلوگیری از نگرانی در مورد نمایندگان خدمات مشتری خود این است که محصولات باکیفیتی ایجاد کنید که شکایت زیادی در مورد آنها نخواهید داشت. زمان کافی را صرف کنید تا مطمئن شوید محصولات شما به خوبی ساخته شده اند و خودتان آنها را پس از تولید آزمایش کنید. اگر قبلاً می توانید بگویید که محصولی ارزان ساخته شده است یا با چشمان خود می بینید که پس از چند بار استفاده می شکند، پس ساده و ساده، آن را نفروشید! در حالی که وسوسه انگیز است که آن پول نقد اضافی را بدست آورید، اما ارزش سیل شکایات و آسیب احتمالی به اعتبار شرکت شما را ندارد.

کیفیت از شما، مالک شرکت شروع می شود، و از طریق تمام کارمندان شما که با مشتریان شما سروکار دارند ادامه می یابد. شما باید مطمئن شوید که هر کس کار خود را انجام می دهد و با مشتریان شما با احترامی که شایسته آنهاست رفتار می کند. از این گذشته، حتی اگر شکایات و/یا سوالات آنها آزاردهنده باشد، شما بدون آنها در تجارت نخواهید بود. یک مشتری هنگام خرید محصولات شما به شما اعتماد می کند، بنابراین تلاش بیشتری را برای ناامید شدن آنها انجام دهید! اگر این کار را انجام دهید، ممکن است متوجه شوید که در سایت های رسانه های اجتماعی نامطلوب ظاهر می شوید!

مبانی بازاریابی رسانه های اجتماعی

اگر واقعاً می خواهید بتوانید ترافیک بیشتری (مشتریان بالقوه) به وب سایت خود هدایت کنید، می توانید گاهی اوقات سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید. یکی از کارهایی که ممکن است لازم باشد انجام دهید این است که از رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا مردم واقعاً به آنچه در وب سایت خود ارائه …

مبانی بازاریابی رسانه های اجتماعی https://hillbilly.ir/مبانی-بازاریابی-رسانه-های-اجتماعی/ مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 30 Jan 2022 21:13:22 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=22117 اگر واقعاً می خواهید بتوانید ترافیک بیشتری (مشتریان بالقوه) به وب سایت خود هدایت کنید، می توانید گاهی اوقات سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید. یکی از کارهایی که ممکن است لازم باشد انجام دهید این است که از رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا مردم واقعاً به آنچه در وب سایت خود ارائه …

اگر واقعاً می خواهید بتوانید ترافیک بیشتری (مشتریان بالقوه) به وب سایت خود هدایت کنید، می توانید گاهی اوقات سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید. یکی از کارهایی که ممکن است لازم باشد انجام دهید این است که از رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا مردم واقعاً به آنچه در وب سایت خود ارائه می دهید علاقه مند شوند. زمانی که اصول اولیه را درک کردید، معمولاً می توان این کار را به سرعت انجام داد.

یوتیوب مکانی عالی برای شما برای شروع بازاریابی رسانه های اجتماعی است. ویدیوها بسیار محبوب هستند و نه تنها یکی از محبوب ترین وب سایت ها در اینترنت است، بلکه دومین موتور جستجوی بزرگ در اینترنت است. اگر ویدیو دارید یا می‌توانید خودتان آن‌ها را بسازید، می‌توانید آن‌ها را در این سایت قرار دهید و سریع‌تر ترافیک دریافت کنید. شما هنوز هم باید روی کلمات کلیدی تمرکز کنید، مانند سایر بهینه سازی موتورهای جستجو، اما ارزش آن را دارد.

فیس بوک صدها میلیون عضو دارد که به نظر کاملاً دیوانه کننده سیستم است. اگر بتوانید یک حساب کاربری در فیس بوک راه اندازی کنید و افراد را به دوستان خود در سیستم تبدیل کنید، از میزان ترافیکی که می توانید به آن وارد کنید شگفت زده خواهید شد. دسترسی به شبکه های مختلف در فیس بوک می تواند به شما در یافتن این دوستان کمک کند.

در نهایت، توییتر می‌تواند به روش‌های مختلفی به شما کمک کند تا به مردم در مقیاس وسیع دسترسی پیدا کنید، با مشتریان و سایر صاحبان مشاغل (احتمالاً شرکای JV) در اینترنت ارتباط برقرار کنید. بازار شما و ترافیک زیادی به وب‌سایت شما بیاورد. توییتر قطعا یکی از شبکه های اجتماعی است که نباید از آن غافل شد.

موثرترین استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که بر روی 3 یا 4 شبکه اجتماعی مرتبط با تجارت خود تمرکز کنید تا بتوانید در آنجا حضور گسترده ای ایجاد کنید. بازاریابی اجتماعی می تواند زمان بر باشد، بنابراین باید مطمئن شوید که از زمان خود به خوبی استفاده می کنید و آن را بیش از حد پخش نمی کنید.

بهترین راه برای انجام بازاریابی اجتماعی این است که «یک جامعه باشید، نه یک بازار» و تمرکز بر ایجاد روابط با دیگران از طریق تعامل واقعی با آنها و کمک به آنها با محتوای عالی. این هم باعث ایجاد اعتماد می شود و هم به شما و آنچه ارائه می دهید علاقه مند می شود، که آنها را با نگرشی جالب و خوشایند به سایت شما باز می گرداند.

سپس بیشترین پاسخی که به دنبال آن است این است که آنها وارد وب سایت فروش شما شوند، جایی که با ارائه محتوای مفیدتر به آنها، علاوه بر خدمات با طراحی خوب، ارتباط خود را با آنها ادامه خواهید داد. این به معنای فروش محصولات و/یا خدمات و سود برای کسب و کار شما بدون نیاز به فروش سخت است.

به طور خلاصه این بازاریابی اجتماعی موثر است.

سریال ایرانی عاشقانه قسمت اول

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

به گزارش ایمنا دانلود سریال جیران قسمت 14 چهاردهم. یک سریال در ژانر عاشقانه‌ و تاریخی به کارگردانی حسن فحتی میباشد. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. در این سریال بازیگرانی همچون بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، …

منبع: مجله بی نه
سریال ایرانی عاشقانه قسمت اول

سریال ایرانی عاشقانه قسمت اول https://bneh.ir/2034/سریال-ایرانی-عاشقانه-قسمت-اول/ مجله خبری ای bneh.ir Fri, 20 May 2022 16:01:33 0000 فیلم و سریال https://bneh.ir/?p=2034

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

به گزارش ایمنا دانلود سریال جیران قسمت 14 چهاردهم. یک سریال در ژانر عاشقانه‌ و تاریخی به کارگردانی حسن فحتی میباشد. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. در این سریال بازیگرانی همچون بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، …

منبع: مجله بی نه
سریال ایرانی عاشقانه قسمت اول

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

درباره مزایا و معایب محتوای الکترونیکی

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

شاید اگر تا یکی دو سال قبل از والدین یا مسئولین مدرسه درباره‌ی آموزش الکترونیک مدرسه سوال می‌کردیم، تمایل چندانی به استفاده از آن نداشتند و حتی بعضی از افراد تکنولوژی و اینترنت را تنها به عنوان ابزاری برای سرگرمی می‌شناختند، اما همه‌گیری ویروس کرونا به ما نشان داد که می‌توان از اینترنت برای برگزاری …

منبع: مجله بی نه
درباره مزایا و معایب محتوای الکترونیکی

درباره مزایا و معایب محتوای الکترونیکی https://bneh.ir/1847/درباره-مزایا-و-معایب-محتوای-الکترونیک/ مجله خبری ای bneh.ir Mon, 09 May 2022 07:21:19 0000 پزشکی و سلامت https://bneh.ir/?p=1847

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

شاید اگر تا یکی دو سال قبل از والدین یا مسئولین مدرسه درباره‌ی آموزش الکترونیک مدرسه سوال می‌کردیم، تمایل چندانی به استفاده از آن نداشتند و حتی بعضی از افراد تکنولوژی و اینترنت را تنها به عنوان ابزاری برای سرگرمی می‌شناختند، اما همه‌گیری ویروس کرونا به ما نشان داد که می‌توان از اینترنت برای برگزاری …

منبع: مجله بی نه
درباره مزایا و معایب محتوای الکترونیکی

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

از بین رفتن مشتریان خرده فروشی وفادار در عصر دیجیتال

مشتریان خرده‌فروشی وفادار مدت‌هاست که به خرده‌فروشان آجر و ملات (BM) برتری نسبت به رقبای خود داده‌اند. با این حال، ظهور اینترنت و متعاقب آن توسعه کانال خرید آنلاین، رفتار خرید مشتریان خرده‌فروش را تغییر داده است. اگرچه خرده‌فروشان BM میلیون‌ها دلار در برنامه‌های وفاداری مشتری سرمایه‌گذاری کرده‌اند، راحتی، سرعت و مجموعه‌ای از محصولاتی که …

از بین رفتن مشتریان خرده فروشی وفادار در عصر دیجیتال https://hillbilly.ir/از-بین-رفتن-مشتریان-خرده-فروشی-وفادار-د/ مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 28 Jan 2022 00:55:23 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21915 مشتریان خرده‌فروشی وفادار مدت‌هاست که به خرده‌فروشان آجر و ملات (BM) برتری نسبت به رقبای خود داده‌اند. با این حال، ظهور اینترنت و متعاقب آن توسعه کانال خرید آنلاین، رفتار خرید مشتریان خرده‌فروش را تغییر داده است. اگرچه خرده‌فروشان BM میلیون‌ها دلار در برنامه‌های وفاداری مشتری سرمایه‌گذاری کرده‌اند، راحتی، سرعت و مجموعه‌ای از محصولاتی که …

مشتریان خرده‌فروشی وفادار مدت‌هاست که به خرده‌فروشان آجر و ملات (BM) برتری نسبت به رقبای خود داده‌اند. با این حال، ظهور اینترنت و متعاقب آن توسعه کانال خرید آنلاین، رفتار خرید مشتریان خرده‌فروش را تغییر داده است.

اگرچه خرده‌فروشان BM میلیون‌ها دلار در برنامه‌های وفاداری مشتری سرمایه‌گذاری کرده‌اند، راحتی، سرعت و مجموعه‌ای از محصولاتی که مشتریان به صورت آنلاین از آن‌ها لذت می‌برند، بسیاری از مشتریان وفادار را فریب داد. این امر با بسته شدن هزاران فروشگاه خرده‌فروشی و ناپدید شدن مارک‌های خرده‌فروشی معروف در چند سال گذشته آشکار می‌شود.

چالش بزرگ خرده فروشان BM بازگرداندن مشتریان به فروشگاه هایشان است. پس از آن، خرده فروشان باید یک استراتژی برای بازگرداندن آنها داشته باشند. به عبارت دیگر، مشتریان خود را دوباره وفادار کنند …

مشتریان خرده فروشی وفادار چه هستند؟

بر اساس بازاریابی وفاداری روابط عمومی، وفاداری مشتری یک گرایش نگرشی و رفتاری برای ترجیح یک برند بر سایرین است. این ممکن است به دلیل رضایت از محصول یا خدمات، راحتی یا عملکرد آن، یا صرفاً آشنایی و راحتی با برند باشد.

وفاداری در چهار مرحله – شناختی، عاطفی، همبستگی و عملی شکل می گیرد.

وفاداری شناختی – در مرحله اول وفاداری، مشتریان انتظارات ارزشی و ترجیح یک برند را نسبت به سایر جایگزین های موجود توسعه می دهند.

وفاداری عاطفی – در اینجا مصرف کنندگان شروع به ایجاد علاقه یا نگرش نسبت به نام تجاری بر اساس تجربه رضایت بخش فزاینده با نام تجاری می کنند.

وفاداری مفهومی – مرحله سوم که به قصد رفتاری مصرف کننده محدود می شود. مصرف کننده عمیقاً متعهد به خرید برند است.

وفاداری عمل – جایی است که میل و نیت در حالت وفاداری قبلی به اعمال یا رفتار وفاداری واقع بینانه تبدیل شده است.

برای به دست آوردن مشتریان خرده فروشی وفادار، نیاز به زمان، پول و تعهد خرده فروشان است. این فرآیند، بیشتر در فروشگاه خرده فروش BM در مرکز خرید محلی انجام شد. با این حال، مشتریان خرده‌فروشی در عصر دیجیتال می‌توانند در هر مکان، در هر زمان و با بهترین قیمت خرید کنند.

بنابراین، خرده فروشان BM باید در برنامه های وفاداری مشتریان خود تجدید نظر کنند. آنها باید دریابند چه چیزی مشتریانشان را “خوشحال” می کند. اینترنت و کانال خرده فروشی آنلاین چگونه بر رفتار خرید آنها در خرده فروشی ها تأثیر گذاشته است؟

مشتریان خرده فروشی وفادار در خرده فروشی چند کانالی

امروزه خرده فروشان می توانند تنها به بیش از یک کانال برای تجارت با آن تکیه کنند. در نتیجه، اکثر خرده فروشان BM تجارت الکترونیک را برای تبدیل شدن به خرده فروشان Bricks and Clicks اتخاذ کردند. از سوی دیگر، خرده‌فروشان آنلاین شروع به افتتاح فروشگاه‌های فیزیکی کردند تا به عنوان نمایشگاه برای محصولات خود خدمت کنند. در واقع، مشتریان خرده فروشی وفادار باید خارج از کانال های سنتی خرده فروشی پیدا شوند.

تیفانی مارشال می‌گوید: «در عصر دیجیتال، مشتریان شما برنامه‌هایی دارند که به آنها اجازه می‌دهد محصولات را جستجو کنند، محصولات را مقایسه کنند، محصولات را بررسی کنند، قیمت‌ها را بررسی کنند، قیمت‌ها را مقایسه کنند و حتی محصول را بدون اینکه قدمی در فروشگاه شما بگذارند بخرند». بنابراین خرده فروشان برای بازگرداندن مشتریان خرده فروشی وفادار خود چه کاری باید انجام دهند؟

Media Genesis پیشنهاد می کند که خرده فروشان برای بازگرداندن مشتریان خرده فروشی وفادار، اقدامات زیر را انجام دهند:

یک ارتباط عاطفی ایجاد کنید – چه از طریق محتوای انحصاری یا پاداش، ایجاد احساس خاص در مصرف کننده بخش مهمی از وفاداری به برند است.

شخصی سازی – شما داده های مشتری خود را دارید. از آن به نفع خود استفاده کنید! با اطمینان از اینکه (تقریبا) سفارشی برای مصرف کننده شما ساخته شده است، محتوای خود را مرتبط و جذاب کنید.

از داده‌های خود استفاده کنید – از داده‌ها، تجزیه و تحلیل‌ها و قابلیت‌های کسب‌وکار دیجیتالی خود برای فراتر از پاداش‌ها استفاده کنید. از اطلاعاتی که جمع‌آوری کرده‌اید استفاده کنید تا واقعاً تحلیل کنید که مشتریان شما چگونه می‌خواهند با برند شما درگیر شوند و یک استراتژی برای انجام آن بسازید.

یک حضور آنلاین فعال ایجاد کنید – چشم پوشی از یک وب سایت خوب و حضور آنلاین قوی اساساً یک حکم اعدام در بازار دیجیتال امروزی است. اکثر مصرف کنندگان ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید کنند و نداشتن یک وب سایت آسان برای استفاده مانند حذف نام تجاری شما از گفتگو است. فقط گذاشتن پست در شبکه های اجتماعی کافی نیست. مکالمه ایجاد کنید، به مشتریان پاسخ دهید، و کمک کنید تا خدمات مشتری به یک تجربه 360 درجه تبدیل شود.

دنیاهای خود را ادغام کنید – با شناسایی تمام نقاط تماس مهمی که ممکن است با مصرف کنندگان خود داشته باشید، تجربه آنلاین به آفلاین را کاملاً رایگان کنید. اگر مصرف‌کننده دائماً برند شما را به قیمت‌های خوب آنلاین متصل ببیند، حتی ممکن است بازدهی را در ترافیک پیاده‌روی مشاهده کنید. هنگامی که آنها به چیزی نیاز دارند، برند شما در بالای ذهن آنها خواهد بود.

کار را آسان کنید – به عنوان یک تجارت، اکنون باید ارائه تعاملات با کیفیت و لذت بخش با مصرف کنندگان خود را در اولویت قرار دهید. این بهترین راه برای ایجاد ارتباط پایدار با مشتری در عصر دیجیتال است. اگر حضور شما در وب برخی از کارهای سنگین را برای مصرف‌کننده‌تان انجام دهد و رسیدن به هدف نهایی را برای آنها آسان‌تر کند، کیفیت تجربه طنین‌انداز می‌شود و آنها برای چیزهای بیشتری بازخواهند گشت.

نتیجه گیری

خرید آنلاین سبک زندگی پرمشغله مردم مدرن را برآورده می کند و رواج آن نمایانگر رشد اقتصاد خانه نشینی است. همچنین، اینترنت، کلان داده، اینترنت اشیا و رسانه های اجتماعی شیوه تعامل مشتریان با خرده فروشان خود را متحول کرده است. با این حال، نمی‌دانم که مشتریان خرده‌فروش چقدر می‌توانند نسبت به یک ربات چت وفادار باشند؟

در نهایت، آیا مرگ مشتری خرده فروشی وفادار آغاز شده است؟

بهترین موسیقی متن سریال های ایرانی

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

بخش مهمی از خاطره‌انگیز بودن یک فیلم یا سریال بر دوش موسیقی و یا ترانه‌هایی است که برایش ساخته می‌شود. ترانه یا موسیقی متن به اندازه‌ی فیلم‌نامه و انتخاب بازیگر و دیگر بخش‌های یک فیلم اهمیت دارد، چرا که موسیقی قادر است آنچه فیلم قصد گفتنش را دارد بدون کلام منعکس کند و احساسی را …

منبع: مجله بی نه
بهترین موسیقی متن سریال های ایرانی

بهترین موسیقی متن سریال های ایرانی https://bneh.ir/564/بهترین-موسیقی-متن-سریال-های-ایرانی/ https://bneh.ir/564/بهترین-موسیقی-متن-سریال-های-ایرانی/#respond مجله خبری ای bneh.ir Fri, 01 Apr 2022 04:41:48 0000 فیلم و سریال https://bneh.ir/?p=564

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

بخش مهمی از خاطره‌انگیز بودن یک فیلم یا سریال بر دوش موسیقی و یا ترانه‌هایی است که برایش ساخته می‌شود. ترانه یا موسیقی متن به اندازه‌ی فیلم‌نامه و انتخاب بازیگر و دیگر بخش‌های یک فیلم اهمیت دارد، چرا که موسیقی قادر است آنچه فیلم قصد گفتنش را دارد بدون کلام منعکس کند و احساسی را …

منبع: مجله بی نه
بهترین موسیقی متن سریال های ایرانی

https://bneh.ir/564/بهترین-موسیقی-متن-سریال-های-ایرانی/feed/ 0

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

اصول اولیه بهینه سازی موتورهای جستجو برای کارآفرینان

چگونه محتوای غنی از کلمات کلیدی با سئو کسب و کار شما مرتبط است آیا تا به حال به این فکر کرده اید که سئو واقعا چیست اما از پرسیدن می ترسید؟ SEO مخفف عبارت “Search Engine Optimization” است. این کلمه چتر برای تمام روش هایی است که می توانید برای اطمینان از یافتن وب …

اصول اولیه بهینه سازی موتورهای جستجو برای کارآفرینان https://hillbilly.ir/اصول-اولیه-بهینه-سازی-موتورهای-جستجو-ب/ مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 27 Jan 2022 12:52:17 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=21855 چگونه محتوای غنی از کلمات کلیدی با سئو کسب و کار شما مرتبط است آیا تا به حال به این فکر کرده اید که سئو واقعا چیست اما از پرسیدن می ترسید؟ SEO مخفف عبارت “Search Engine Optimization” است. این کلمه چتر برای تمام روش هایی است که می توانید برای اطمینان از یافتن وب …

چگونه محتوای غنی از کلمات کلیدی با سئو کسب و کار شما مرتبط است

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که سئو واقعا چیست اما از پرسیدن می ترسید؟

SEO مخفف عبارت “Search Engine Optimization” است. این کلمه چتر برای تمام روش هایی است که می توانید برای اطمینان از یافتن وب سایت خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) استفاده کنید.

گوگل پر استفاده ترین موتور جستجو است و نه تنها. بینگ، یاهو، AOL و موارد دیگر وجود دارد.

اگر وب سایت شما در رتبه بندی جستجو بالاتر به نظر نمی رسد، زمان زیادی را تلف می کنید.

هدف سئو این است که هنگام جستجوی محصول یا خدماتی که شما در موتورهای جستجو ارائه می دهید، سرنخ های واجد شرایط را برای یافتن کسب و کار شما پیدا کنید.

سئو علم موشک نیست اما می تواند دشوار باشد

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، چند استراتژی کلیدی می تواند حضور شما را در فضای آنلاین رو به رشد بهبود بخشد.

اگر می‌خواهید جستجوی خود را به تنهایی نظارت کنید یا یک متخصص سئو را به روشی هوشمندانه‌تر استخدام کنید، مهم است که قبل از شروع با برخی از اصول سئو آشنا شوید.

موتورهای جستجو سعی می کنند مرتبط ترین نتایج را به درخواست جستجوگر ارائه دهند. یا پاسخ به سوالات ساده ای مانند “یک گالن چند اونس است؟” به سوالات دشوارتری مانند “بهترین رستوران چینی نزدیک من چیست؟”

پس از خواندن این مقاله، درک بهتری از آنچه که باید قبل از شروع یک کمپین سئو بدانید و نقش خود را در صورت تصمیم به انتشار این استراتژی بازاریابی ارزشمند دریافت خواهید کرد.

مخاطبان خود و محتوایی که به دنبال آن هستند را بشناسید

چرا بازاریابی محتوا نقش مهمی در سئو دارد؟

بیایید ابتدا نگاهی بیندازیم که غذای سئو چیست. و این محتوایی (متن، تصاویر، ویدیوها و غیره) است که در وب سایت شما یافت می شود.

از آنجایی که سئوی عالی به اندازه محتوای شما و همچنین تعامل رسانه های اجتماعی و تعامل محلی بستگی دارد، شما می خواهید محتوای خود را به حداقل برسانید و بر کیفیت تمرکز کنید.

در حالی که این ممکن است وقت گیر به نظر برسد، محتوای با کیفیت مزایای بیشتری نسبت به سئو دارد.

محتوای خوب در همه رسانه ها مفید است و شما را مجبور می کند که از منظر موضوع و کلمه کلیدی به پیام خود فکر کنید.

مهمترین چیز این است که مطمئن شوید به آنچه واقعاً برای مخاطبان مهم است احترام می گذارید.

این مهم است که بدانید چه کسی می خواهد محصول یا خدمات شما را بخرد و از موتورهای جستجو چه می خواهد تا بتواند وب سایت شما را به عنوان راه حلی برای نیازهای خود بیابد.

تصور اول شما ممکن است درست باشد، اما ممکن است معنی دریافت ترافیک وب سایت، فرصت های ارتباطی یا سهم بازار جدید برای کسب و کار خود را ندانید.

بنابراین، کوشش مناسب مهمترین چیز در توصیف مخاطب هدف شما با کلمات کلیدی، موضوعات و عباراتی است که در صنعت شما و اطراف شما استفاده می کنند.

ایجاد محتوای سئو پسند

فقط تایپ کردن برای یک موتور جستجو اغلب محتوا را خسته کننده می کند. اغلب این استراتژی در تبدیل بازدیدکنندگان شما به مشتری کمکی نمی کند.

خیلی بهتر است ابتدا روی افراد تمرکز کنید. تا جایی که ممکن است محتوا تولید کنید و آن را برای ربات های موتور جستجو آماده کنید بدون اینکه کیفیت محتوا را به خطر بیندازید.

کبد اصلی بسیار مهم است. بسیاری از مردم به محتوا اهمیت نمی دهند، اما این یکی از لنگرهای بزرگی است که شما را به الگوریتم وابسته گوگل متصل می کند.

مشکلی که ما با بسیاری از کارآفرینان می بینیم این است که آنها محتوایی را ایجاد می کنند که «آنها» فکر می کنند عالی است و برای آنها سرگرم کننده به نظر می رسد اما سئو عاقلانه می تواند کاملاً بی معنی باشد.

برای شما مهم است که معتبر باشید، اما این کار را زمانی انجام دهید که چرا محتوای خود را در وهله اول با در نظر گرفتن بازاریابی، برندسازی، ایجاد رهبری و البته سئو ایجاد کردید.

محتوای کم با نقص، یا محتوای تکراری و محتوای اسپم یا اسپم می تواند به شما آسیب برساند.

در حالت ایده آل، محتوا نه تنها باید طولانی باشد، بلکه باید به خوبی نوشته شده باشد، حاوی کلمات کلیدی باشد و برای خوانندگانی که زمان زیادی را صرف هضم و مصرف آن محتوا می کنند، بسیار جذاب باشد.

تولید محتوا برای موفقیت در سئو

هنگام ایجاد محتوا، باید مطمئن شوید که هر صفحه برای موارد زیر طراحی شده است:

• سرعت صفحه،

• ربات های خزنده،

• دوستی پاسخگو، و

• دید کلی.

سرمایه گذاری اولیه در نظارت بر وب سایت یا پیشنهادات در مورد راه اندازی بهترین روش ها در دراز مدت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود.

ایده‌هایی برای محتوای جدید را می‌توان از سؤالاتی که توسط مشتریان شما پرسیده می‌شود جمع‌آوری کرد یا از انجمن‌های آنلاین و رسانه‌های اجتماعی بازدید کرد تا سؤالات مربوط به صنعت، محصولات و بازار خود را بیابید تا الهام بیشتری بگیرید.

رقابت را با ایده های محتوا تماشا کنید تا مطمئن شوید که از نظر موضوعات و سؤالات در صنعت در مورد کسب و کار خود مانند رقبای خود هستید.

هشتگ های خود را هوشمندانه مدیریت کنید

نکته کلیدی برای جلب رضایت موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان این است که محتوای خوبی در سایت ما داشته باشید که حاوی کلمات کلیدی برای بازار هدف شما باشد تا هنگام جستجوی راه حلی برای مشکلی که شرکت شما بتواند آن را حل کند در موتورهای جستجو استفاده کنید.

برای انجام این کار، می‌خواهید کلمات کلیدی و کلمات کلیدی خود را با استفاده از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner ایجاد کنید تا مطمئن شوید که موضوعات و کلمات کلیدی انتخابی دارای حجم جستجو و ترافیک هستند که می‌تواند آنها را ارزشمند کند.

فراموش نکنید که اهمیت تحقیق برای مخاطبان خود را در نظر بگیرید.

هر چه موضوع باریک متمرکزتر باشد، ترافیک بیشتر می شود. این اغلب با عزت و علاقه مخاطب جایگزین می شود.

کلمات کلیدی خود را اسپم نکنید!

همچنین به معنای استفاده مکرر از مفاهیم مختلف در یک کلمه است.

گوگل محتوای جدید را دوست دارد. به خاطر داشته باشید که وب سایت روان است، بنابراین اینجاست که وبلاگ شما نقش مهمی در سئوی موثر دارد.

چیزی که موتورهای جستجو نمی خواهند

عنکبوت های موتورهای جستجو فقط پایگاه داده محدودی از داده ها دارند. اگر استراتژی مبهم داشته باشید یا سعی کنید آنها را فریب دهید، ممکن است به خود و اعتبار شرکتتان آسیب بزنید.

در پایان روز، تمرکز بر محتوای باکیفیت که به راحتی توسط مخاطبان هدف شما پیدا می‌شود، به همه تلاش‌های بازاریابی و فروش شما کمک خواهد کرد. صرف زمان زیاد برای موارد فوق، بقیه را سر جای خود قرار می دهد.

اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی در تجارت

اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی در تجارت

امروزه رسانه های اجتماعی همه جا هستند، اداره یک کسب و کار بدون نوعی رسانه اجتماعی غیرممکن است. انواع مختلفی از رسانه های اجتماعی وجود دارد که یافتن یک استراتژی بازاریابی قوی می تواند زمان زیادی را ببرد. من اطلاعات زیادی را در این گزارش کوتاه جمع آوری کرده ام که باید به شما در …

اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی در تجارت https://hillbilly.ir/اهمیت-بازاریابی-شبکه-های-اجتماعی-در-تج/ https://hillbilly.ir/اهمیت-بازاریابی-شبکه-های-اجتماعی-در-تج/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 20 Jan 2022 08:01:54 0000 طراحی و سئو وب سایت https://www.hillbilly.ir/?p=21410

اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی در تجارت

امروزه رسانه های اجتماعی همه جا هستند، اداره یک کسب و کار بدون نوعی رسانه اجتماعی غیرممکن است. انواع مختلفی از رسانه های اجتماعی وجود دارد که یافتن یک استراتژی بازاریابی قوی می تواند زمان زیادی را ببرد. من اطلاعات زیادی را در این گزارش کوتاه جمع آوری کرده ام که باید به شما در …

اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی در تجارت

امروزه رسانه های اجتماعی همه جا هستند، اداره یک کسب و کار بدون نوعی رسانه اجتماعی غیرممکن است. انواع مختلفی از رسانه های اجتماعی وجود دارد که یافتن یک استراتژی بازاریابی قوی می تواند زمان زیادی را ببرد. من اطلاعات زیادی را در این گزارش کوتاه جمع آوری کرده ام که باید به شما در شروع و راه اندازی کسب و کارتان کمک کند. امیدواریم تا زمانی که این مطالعه را کامل کردید، ایده بهتری در مورد یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خوب و اینکه چگونه می توانید برای کسب و کار خود بسازید، خواهید داشت.

اولین کاری که یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی باید انجام دهد این است که اهداف خود را به مخاطبان خود بگویید. شما باید بتوانید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و می خواهید به آنها بگویید که چرا به توجه آنها نیاز دارید. این را می توان از طریق وب سایت شما یا از طریق وبلاگ ها و مقالات معمولی شما انجام داد. این را می توان با افزودن پیوندهایی در پلتفرم های اجتماعی نیز انجام داد که به شما امکان می دهد با مخاطبان خود در پلتفرم های خاص ارتباط برقرار کنید. اکثر این پلتفرم‌ها به شما امکان می‌دهند صفحات نمایه‌ای ایجاد کنید که دارای پیوندهایی هستند که به صفحات و سایر پست‌های شما اشاره می‌کنند، می‌توانید از این برای تبلیغ پست‌های وبلاگ فعلی خود استفاده کنید یا فقط یک پیام سریع ارسال کنید تا به مخاطبان خود اطلاع دهید که دارید چه می‌کنید. .

در مرحله بعد، استراتژی شما باید شامل گزینه های مختلفی برای دستیابی به مخاطبان باشد. این سایت به روشی محبوب برای دستیابی به مشتریان بالقوه تبدیل شده است، بنابراین ممکن است بخواهید برای افزایش مخاطبان خود، فید RSS را به وب سایت یا وبلاگ خود اضافه کنید. تجزیه و تحلیل اجتماعی به شما کمک می کند بدانید کدام یک از سایت ها بیشترین بازدید را دارند و از کدام یک می توانید به نفع خود استفاده کنید. چند برنامه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام یک از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای جایگاه خاص شما موثرتر هستند. برخی از این برنامه ها عبارتند از Google Analytics و Mixpanel.

نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که باید پیوندهایی را به شبکه های اجتماعی ارسال کنید که شانس بالایی برای کلیک کردن دارند. اگر مطمئن نیستید که پیوند شما موفق خواهد بود یا خیر، همیشه می توانید رتبه بندی الکسا را ​​برای هر دامنه ای که فکر می کنید بررسی کنید. این به شما ایده می دهد که چه پلتفرم هایی در بین مخاطبان هدف شما محبوب ترین هستند. این یک راه عالی برای دیدن اینکه آیا پلتفرم انتخابی شما واقعاً برای مخاطبان هدف شما جذاب است یا خیر است.

استراتژی دیگری که هنگام استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای فروش کسب و کار خود باید در نظر بگیرید، ارتباط با اینفلوئنسرها است. اینفلوئنسرها افراد حرفه‌ای هستند که طرفداران زیادی در جایگاه خود ایجاد کرده‌اند و به دلیل تخصص خود در یک موضوع خاص شناخته شده‌اند. توانایی برقراری ارتباط با اینفلوئنسرها روشی موثر برای جلب توجه مخاطبان هدف شماست زیرا آنها از قبل به موضوعی که شما در مورد آن صحبت می کنید اهمیت می دهند. شما می توانید فعالانی را در صنعت خود بیابید که نه تنها در صنعت خود تأثیرگذار هستند بلکه در دسترس نیز هستند.

استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی راهی عالی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است. با این حال، باید از آن به عنوان یک ابزار ارتباطی نیز استفاده کنید تا بتوانید به مخاطبان خود اعتماد کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که مشتریان از دریافت توصیه های مفید از کسی که می توانند با او صحبت کنند، لذت می برند، به خصوص اگر شخصی باشد که در صنعت خود متخصص به حساب می آید.

در نهایت، رسانه های اجتماعی نیز به مدافع کارمندان تبدیل شده اند. این به این دلیل است که بسیاری از کارمندان احساس می کنند که حمایت مورد نیاز خود را از کارفرمایان خود دریافت نمی کنند. علاوه بر این، کارکنانی که از سوی کارفرمایان خود احساس قدرت می کنند، عموماً شادتر هستند. مهم است که مطمئن شوید از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار استخدام استفاده نمی کنید مگر اینکه تیمی از حامیان کارمند داشته باشید. استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار استخدام باید تا زمانی که یک حمایت قوی برای صنعت شما ایجاد شود محفوظ بماند. این تضمین می کند که نه تنها نیازهای کارکنان خود را دنبال می کنید، بلکه نیازهای خود را نیز دنبال می کنید.

رسانه های اجتماعی به یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی در اینترنت تبدیل شده اند. اگر صاحب کسب و کار یا یک بازاریاب اینترنتی هستید، مهم است که یاد بگیرید چگونه از این منابع به طور موثر استفاده کنید. رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که در سطح شخصی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. به شما این امکان را می دهد تا با مشتریان به روشی انسانی تر تعامل کنید و روابطی ایجاد کنید که از طریق ایمیل، تماس های تلفنی یا مکالمات رو در رو امکان پذیر نباشد. بنابراین، رسانه‌های اجتماعی می‌توانند چیزی بیش از یک استراتژی بازاریابی باشند، بلکه می‌توانند استراتژی‌ای باشند که می‌توانند نحوه عملکرد کسب‌وکار شما را کاملاً تغییر دهند.

https://hillbilly.ir/اهمیت-بازاریابی-شبکه-های-اجتماعی-در-تج/feed/ 0

راهنمای شما برای تجارت دستمزد در طول COVID-19

راهنمای شما برای تجارت دستمزد در طول COVID-19

استراتژی های موثر تبلیغات حقوق و دستمزد اگر می‌پرسید COVID-19 چگونه بر استراتژی تبلیغات حقوق و دستمزد شما تأثیر می‌گذارد، تنها نیستید! و پاسخ این است: هم منفی و هم مثبت. از یک طرف، مردم بیشتر در خانه هستند و تقریباً همه چیز را در اینترنت انجام می دهند. اما بسیاری از مردم به دلیل …

راهنمای شما برای تجارت دستمزد در طول COVID-19 https://hillbilly.ir/راهنمای-شما-برای-تجارت-دستمزد-در-طول-covid-19/ https://hillbilly.ir/راهنمای-شما-برای-تجارت-دستمزد-در-طول-covid-19/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 28 Nov 2021 10:58:31 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18673

راهنمای شما برای تجارت دستمزد در طول COVID-19

استراتژی های موثر تبلیغات حقوق و دستمزد اگر می‌پرسید COVID-19 چگونه بر استراتژی تبلیغات حقوق و دستمزد شما تأثیر می‌گذارد، تنها نیستید! و پاسخ این است: هم منفی و هم مثبت. از یک طرف، مردم بیشتر در خانه هستند و تقریباً همه چیز را در اینترنت انجام می دهند. اما بسیاری از مردم به دلیل …

راهنمای شما برای تجارت دستمزد در طول COVID-19

استراتژی های موثر تبلیغات حقوق و دستمزد

اگر می‌پرسید COVID-19 چگونه بر استراتژی تبلیغات حقوق و دستمزد شما تأثیر می‌گذارد، تنها نیستید! و پاسخ این است: هم منفی و هم مثبت.

از یک طرف، مردم بیشتر در خانه هستند و تقریباً همه چیز را در اینترنت انجام می دهند. اما بسیاری از مردم به دلیل از دست دادن شغل یا تلاش برای جمع آوری پول برای کمک به خانواده های خود که دارای یک بیماری مسری هستند، هزینه های خود را کاهش می دهند.

و در حالی که برخی از شرکت‌ها شاهد افزایش ترافیک در این مدت هستند، برخی دیگر با محصولات یا خدمات ناخواسته ترافیکی را پیدا می‌کنند که گیج‌کننده است یا مجبور به توقف یا مسدود کردن کامل کمپین‌های خود می‌شود. اینفلوئنسر مارکتینگ هاب گزارش می دهد که 69 درصد از 237 برند مورد بررسی آنها انتظار دارند تا سال 2020 هزینه تبلیغات را کاهش دهند.

من قبلاً در مورد اهمیت توجه به نیازها و خواسته های مخاطبان هدف صحبت کرده ام. این به معنای نگاه دقیق‌تر به آنچه می‌توانید در طول بحران COVID-19 به مردم ارائه دهید – چه به عنوان صاحبان مشاغل کوچک و چه به عنوان اعضای جامعه.

این بار، نکاتی را در مورد مدیریت PPC در طول ویروس کرونا به اشتراک می‌گذارم. PPC مخفف تبلیغات پرداخت به ازای کلیک است که به عنوان ترافیک غیر ارگانیک نیز شناخته می شود. (ترافیک ارگانیک از تکنیک های سئوی بدون پرداخت به دست می آید).

بسته به کسب و کار کوچک خود، می توانید برای پرداخت از طریق زیر تبلیغ کنید:

  • تبلیغات/تبلیغات گوگل نمایش داده شده در شبکه نمایش گوگل

  • فیس بوک

  • اینستاگرام

  • توییتر

  • یوتیوب (و تبلیغات ویدیویی)

  • لینکدین

مرحله 3 برای شروع تجارت دستمزد در طول COVID-19

حتی اگر در حال حاضر در حال تبلیغات هستید، مهم است که رمز عبور و نسخه تبلیغاتی خود را بررسی کنید. آیا آنها به همان اندازه که می توانند موثر باشند؟

فقط به این دلیل که افراد طرد اجتماعی انجام می دهند به این معنی نیست که فعالانه در اینترنت جستجو و خرید نمی کنند. با این حال، کپی تبلیغی که در گذشته استفاده کرده اید ممکن است مشابه نباشد – و ممکن است مخاطب فعلی شما را آزار دهد.

1. جستجوی کلمات کلیدی

همیشه جستجو برای رمزهای عبور مهم است، به خصوص در حال حاضر! شما می خواهید به رفتار مخاطبان هدف خود در رابطه با COVID-19 نگاه کنید.

شاید تعجب کنید که بدانید کلمات کلیدی جدیدی وجود دارد که می توانید دنبال کنید یا اینکه مشتریان شما از عبارات جستجوی دیگری استفاده می کنند که آن چیزی نیست که شما انتظار داشتید.

همچنین به دنبال فرصت هایی در کسب و کار خود پیرامون موضوعاتی مانند:

  • کار / مطالعه در خانه

  • خدمات استریم

  • محصولات/خدمات بهداشتی

  • ابزار های ارتباطی

چندین ابزار جستجوی کلمات کلیدی وجود دارد، یا می‌توانید یک شرکت حرفه‌ای SEO/SEM را استخدام کنید تا همه چیز را از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا گزارش‌دهی داده‌ها انجام دهد.

2. پیشنهاد خود را بررسی کنید.

بسیاری از کارآفرینان ارزش های پیشنهادی خود را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود به روز می کنند.

می‌توانید تقاضا برای تبلیغات را افزایش دهید و افراد بیشتری را تشویق کنید تا با پیشنهادات مربوطه کلیک کنند، خواه ارسال رایگان، گزینه‌های تحویل درب منزل یا تخفیف‌های محدود باشد – مطمئن باشید که از اضطراب یا ترس در مورد همه‌گیری برای فروش استفاده نمی‌کنید. .

3. رمز عبور بد خود را مرور کنید.

زمانی که می خواهید مطمئن شوید تبلیغ شما روی یک کلمه کلیدی نمایش داده نمی شود، می توانید از کلمات کلیدی بد استفاده کنید. این باعث صرفه جویی در هزینه کلیک های هدر رفته می شود و تبلیغات شما را مرتبط تر نگه می دارد، که امتیاز کیفیت شما را افزایش می دهد (که هزینه هر کلیک شما را کاهش می دهد).

اکنون می‌توانید برخی از کلیدواژه‌ها را در مورد خدمات به افراد بد قرار دهید، بنابراین برای کلیک‌های مربوط به چیزی که در حال حاضر به مشتریان خود ارائه نمی‌دهید، پولی پرداخت نکنید.

شما همچنین می توانید محدود کنید که تبلیغ شما ظاهر می شود برای مثال، ممکن است نخواهید تبلیغات شما در این زمان حساس در نزدیکی محتوای مرتبط با کووید-۱۹ نمایش داده شود.

با این حال، از آنجایی که موارد COVID-19 زیادی وجود دارد، ممکن است با انجام این کار، دید خود را از برند به شدت محدود کنید. و بر اساس گزارش اخیر توسط Integral Ad Science، 78٪ از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند، یک تبلیغ عمومی در نزدیکی کبد کرونا را به عنوان یک چیز بد نمی‌دانستند.

بنابراین، شما باید قضاوت خود را در این مورد، بر اساس آنچه می فروشید و نحوه قرار دادن تبلیغات خود، استفاده کنید.

~~~~~~~~~~

بخوانید: “4 استراتژی بازاریابی برای بحران COVID-19” در وب سایت ما:

COVID-19 از اتصال روابط ما به راه اندازی مشاغل کوچک، روش زندگی، کار و جامعه ما را تغییر داده است. از اینکه من و خانواده ام سالم و امن هستیم احساس خوشحالی می کنم و سعی می کنم از همه اینها استفاده کنم.

همانطور که برای جلوگیری از انتشار ویروس‌های کرونای جدید به انزوا ادامه می‌دهیم، می‌خواهم 4 استراتژی بازاریابی را به اشتراک بگذارم تا در نظر بگیرید تا به شما کمک کند تا کسب و کار خود را ایمن و مؤثر نگه دارید.

~~~~~~~~~

چرا به یک استراتژی کمپین تبلیغاتی پولی کوتاه مدت و بلند مدت نیاز دارید؟

البته، باید روی زمان حال تمرکز کنید و اینکه چگونه می توانید کسب و کار کوچک خود را در حال حاضر به بهترین شکل توسعه دهید. اما وقتی در طول COVID-19 وارد تجارت حقوق و دستمزد می شوید، آینده خود را فراموش نکنید!

از آنچه اکنون یاد می گیرید برای تصمیم گیری خود استفاده کنید. به داده های خود در مورد کلمات کلیدی نگاه کنید: چه چیزی به مشتریان شما مرتبط است؟ چرا ترافیک دریافت نمی کنید؟

ممکن است متوجه شوید که می‌توانید همان استراتژی کمپین حقوق و دستمزد را پس از پایان COVID-19 ادامه دهید، و/یا ممکن است متوجه شوید که باید قایق خود را به شدت تنظیم کنید.

ایده خوبی است که به این فکر کنید که چگونه کسب و کار کوچک شما از این سرایت خارج می شود، حتی اگر دور باشد. یک طرح تبلیغاتی ایجاد کنید اکنون تا در راه مزاحم نشوید.

مطمئناً، این می تواند تغییر کند، و ممکن است مجبور شوید دوباره به سمت خود برگردید، اما حداقل یک پایه تجاری برای ساختن خواهید داشت.

در حالی که تبلیغات در طول یک ویروس کرونا ممکن است “تجارت طبق معمول” باشد، مهم است که ابزارهای لازم برای مقابله با این چالش جدید را داشته باشید. کارآفرینانی که با انجام همه اینها موفق می شوند، همان هایی هستند که ناشناخته ها را گرفته اند و به راه خود ادامه می دهند!

امیدوارم همه منابع کرونا به شما کمک کرده باشند، از جمله این نکات در مورد تبلیغات در طول COVID-19. در هفته های آینده به ارسال مطالب مرتبط ادامه خواهم داد. مراقب خودت باش!

https://hillbilly.ir/راهنمای-شما-برای-تجارت-دستمزد-در-طول-covid-19/feed/ 0

12345678910
last