چگونه یک حیوان را به یک بخش بازاریابی غیر قابل توقف تبدیل کنیم


چگونه یک حیوان را به یک بخش بازاریابی غیر قابل توقف تبدیل کنیم

حتی بهتر ، استفاده صحیح از قدرت حیوانات با وجود تسلط خرده فروشان بزرگ ، فروش را افزایش می دهد. البته ، مشتری ابتدا به صاحب حیوان خانگی بستگی دارد ، سپس به دوست خزدار خود اجازه می دهد وزن بیشتری برای فروش بیشتر به دست آورد. من به زودی برای روانشناسی انسان توضیح خواهم …

چگونه یک حیوان را به یک بخش بازاریابی غیر قابل توقف تبدیل کنیم https://hillbilly.ir/چگونه-یک-حیوان-را-به-یک-بخش-بازاریابی-غی/ https://hillbilly.ir/چگونه-یک-حیوان-را-به-یک-بخش-بازاریابی-غی/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 04 Sep 2021 19:33:31 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/چگونه-یک-حیوان-را-به-یک-بخش-بازاریابی-غی/

چگونه یک حیوان را به یک بخش بازاریابی غیر قابل توقف تبدیل کنیم

حتی بهتر ، استفاده صحیح از قدرت حیوانات با وجود تسلط خرده فروشان بزرگ ، فروش را افزایش می دهد. البته ، مشتری ابتدا به صاحب حیوان خانگی بستگی دارد ، سپس به دوست خزدار خود اجازه می دهد وزن بیشتری برای فروش بیشتر به دست آورد. من به زودی برای روانشناسی انسان توضیح خواهم …

چگونه یک حیوان را به یک بخش بازاریابی غیر قابل توقف تبدیل کنیم

حتی بهتر ، استفاده صحیح از قدرت حیوانات با وجود تسلط خرده فروشان بزرگ ، فروش را افزایش می دهد.
البته ، مشتری ابتدا به صاحب حیوان خانگی بستگی دارد ، سپس به دوست خزدار خود اجازه می دهد وزن بیشتری برای فروش بیشتر به دست آورد.
من به زودی برای روانشناسی انسان توضیح خواهم داد که چگونه این استراتژی های متقاعد کننده کار می کنند و چگونه کار می کنند.
تا زمان مرگ ، دلال ایجاد کنید
اولین باری که پیشانی ام را مالیدم زمانی بود که دیدم قدرت صنعت حیوانات روی من کار می کند.
با سلام ، حتی یک دانشمند تحقیقاتی مانند من یک دکمه بازاریابی داغ دارد.
این آزمایش زمانی آغاز شد که کوچکترین به دنبال راه حلی برای مشکل گوارشی بود که توسط دیکسی 11 ساله ارائه شد.
صفحاتی که بیشتر توجه من را به خود جلب کردند صفحاتی بودند که در مورد سایر صاحبان حیوانات خانگی نظر دادند.
خوشحالم که از دیگران توصیه خوبی گرفتم که من موهایم را به اندازه خودم دوست دارم.
من نگاهی ویژه به محصولات ارائه شده توسط سایر صاحبان حیوانات خانگی انداختم. آنها من را تشویق کردند تا مارک غذایی Dixie را بهبود بخشیده و مکمل های ویژه بخرم.
مشکل حل شد.
من مشتری وفادار محصولاتی هستم که قبلاً نخریده ام.
این داستان هر چند کوتاه تجربه بی نظیری در تجارت حیوانات است. در این مورد ، تامین حیوان مشکل است.
من شگفت زده شدم که چگونه این استراتژی می تواند با انواع دیگر محصولات کار کند.
افکار من باعث شد متوجه شوم که فروشندگان حیوانات خانگی تجربه خاصی برای من دارند. این بار هیچ ربطی به عرضه حیوانات نداشت.
خانواده من عاشق سفر هستند. خوشحالم که به مدت 3 سال از دیکسی و “خواهرش” استقبال می کنیم.
پیدا کردن هتلی که بتواند حیوانات خانگی را به رایگان در خود جای دهد ، کمی نگران کننده است.
به این ترتیب ما به مک آمدیم. او “سخنگوی” هتل است.
او ناز است. او متقاعد کننده است.
در سراسر وب سایت هتل Mac وجود دارد. او درباره عشقش به ماندن در آنجا صحبت می کند. و چگونه افراد سر میز می توانند به او بگویند که پسر خوبی است. آنها از صاحبان حیوانات خانگی استقبال می کنند تا با دوستان کوچک خود وارد شوند و مدتی در آنجا بمانند.
همه اینها برای متقاعد کردن خانواده من برای برنامه ریزی سفرهای منظم در اطراف هتل Mac انجام شد. وقتی دیکسی و الی با ما هستند ، این تنها جایی است که ما می مانیم.
تا کنون ، توضیح داده است که چگونه ما مشتریان وفادار دو نوع مختلف از شرکت ها شده ایم ، که هر دو توسط بازاریابی حیوانات هدایت می شوند.
من مطمئن هستم که لازم نیست خیلی عمیق باشم تا بفهمم که چگونه شرکت های دیگر از این روش برای تأثیرگذاری بر من استفاده کرده اند.
من پاسخ می دهم زیرا من حیوانات خانگی خود را دوست دارم.
کشش این استراتژی به قلب من می رسد – من.
اکنون ، به عنوان یک تاجر ، می فهمم که چگونه “تجارت حیوانات” مرا متقاعد کرد.و چگونه می تواند دیگران را متقاعد کند.
این س questionsالاتی را در مورد سایر شرکت هایی که از قدرت مزرعه در برنامه های بازاریابی خود استفاده می کنند ، ایجاد می کند.
آنچه من دریافتم این است که روانشناسی دلیل این استراتژی است.
مهمتر از همه ، من همچنین می بینم که چگونه شرکت این کار را با بهترین نتایج انجام می دهد.
قوانین تبلیغات
اصول اولیه فروش حیوانات خانگی مستلزم قوانین قانع کننده در زمینه شواهد اجتماعی است
اثبات اجتماعی در بازاریابی شناخته شده است. قیمت آنقدر گران بود که همکار سابق من ، دکتر. روبرت سیالدینی در کتاب خود تحت تأثیر: روانشناسی اقناع به این موضوع پرداخته است.
یکی از شش کلید اقناع.
تجارت خصوصی حیوانات خانگی این قانون را تضمین می کند. به عنوان سازنده شواهد اجتماعی
برای من ، رضایت سایر صاحبان حیوانات خانگی تأثیر بیشتری از تعریف معمول داشت. من بیشتر به سایر صاحبان حیوانات خانگی توجه کردم زیرا نظرات آنها صادقانه و صادقانه بود. این سایت در انجمن ها ، وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی بدون هیچ گونه درخواست شرکت ظاهر شده است.
[اگر به فکر ایجاد یک ارجاع خودکار هستید – BINGO!] در عوض ، Mac Hotel دو راه برای اثبات اجتماعی بیماری ارائه می دهد. اولی بسیار آرام است. Mac مشتری خوشحال شد ، هرچند می دانیم که او واقعاً این را نگفته است.
مورد دوم نحوه واکنش بازدیدکنندگان به پست های مک است. آنها نمی پرسند و متقاعد نمی شوند.
بسیار قوی.
قدرت حیوانات
سوخت پشت شرکت حیوانات خانگی ، سفر شاد مشتریان خوشحال آن برای داشتن حیوانات خانگی است.
دستیابی به آنها تا حد زیادی به اثربخشی استراتژی کلی بازاریابی بستگی دارد.
هرگونه روش م effectiveثر برای انجام این کار نیاز به یک نسخه بازاریابی خوب برای هر جنبه ای از حضور دیجیتالی شما دارد.
این به معنی حفظ یک وب سایت جذاب ، پخش تبلیغات متعدد ، ایجاد حضور قوی در رسانه های اجتماعی ، ایجاد اشتراک گذاری موثر حساب با ایجاد لیست مشترکین ، ارسال خبرنامه ، ضبط پادکست ها و فیلم ها و تدوین مقالات است. وبلاگ ها ، مجلات ، وبلاگ ها و بسیاری از کتاب های الکترونیکی. لیست بی پایان است.
نوشتن متقاعد کننده در همه این موارد مهم است.
پس از انجام این کار ، در سه مرحله بعدی از قدرت بازاریابی حیوان استفاده می شود.
1) به مشتریان خود زمان دهید تا در رسانه های اجتماعی به حیوانات خانگی خود افتخار کنند. آنها هنوز هم این کار را خواهند کرد. همچنین می توانید آنها را در صفحه رسانه های اجتماعی شرکت خود وارد کنید.
رسانه های اجتماعی در اینجا تشویق بزرگی است.
فیلم ها و عکس های صاحبان حیوانات خانگی منبع بینش های جذابی هستند.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را اصلاح کنید.
مشتریانی که از نمایش دوستان خود در اینترنت خوشحال می شوند ، واقعاً مردم را جذب می کنند.
2) بالا رفتن از نردبان اجتماعی.
کار با اینفلوئنسر اعتماد اجتماعی زیادی را در لانه آنها ایجاد می کند.تصور کنید با Mannie the French Bulldog هستید. در آخرین شمارش ، 1.1 میلیون دنبال کننده اینستاگرام ، 7600 مشترک کانال YouTube و 1.7 میلیون دنبال کننده فیس بوک وجود داشت.
نقل قول های مانی شواهد اجتماعی عظیمی را به صورت آنلاین به ارمغان می آورد.
Mannie طیف گسترده ای از محصولات را پوشش می دهد. وب سایت وی نوشیدنی ، پوشاک ، هنر و ماسک ارائه می دهد. همچنین مکمل های غذایی ، محصولات CBD و کارواش های آنلاین را تبلیغ می کند.
او تنها نیست. جستجوی سریع سایر محصولات تجاری دامی ، فهرست خوبی را در توییتر ارائه می دهد. این استحکامات در حال حاضر شامل remixthedog ، tinkandmeek ، milliegthegolden و coconutricebear است.
به خاطر داشته باشید که اگرچه من همیشه در مورد سگ ها صحبت کرده ام ، اما استراتژی مشابه گربه ها است.
اگر می خواهید بدانید منظور من چیست ، Instagram ThatL LittlePuff ، Nala Cat ، Venus the Two Face Cat و Smoothie the Cat را برای بزرگترین نوزادان پیاده روی ببینید.
3) به سوالات و ایده ها پاسخ دهید.
پاسخ به سوالات در انجمن ها و اظهار نظر در مورد وبلاگ ها یک استراتژی ساده و در عین حال ارزشمند برای ایجاد اعتماد و اطمینان آنلاین است. همه طاقچه ها دارای انجمن ها و نظرات وبلاگ هستند.
وقتی کار درستی انجام دهید ، قدرت شما این است که از دیگران نتیجه بگیرید. هنوز بهتر است.
وی! شواهد اجتماعی بیشتر
جایزه
آنچه در اینجا شرح دادم در فروشگاه های بزرگ آنلاین پیچیده تر از اکثر شرکت ها است. بزرگسالان بیشتر به بازاریابی برند متکی هستند. آنها منابع مورد نیاز برای داشتن قدرت بازاریابی را با حیوانات تقسیم نمی کنند.
پاداش برابر با یک سطح در بازی است. استفاده از قدرت حیوانات می تواند به شما این قدرت را بدهد که حتی با بزرگترین خرده فروشان آنلاین مبارزه کنید.
هانومبوکا
تا اینجا ، من اصول و استراتژی های اساسی برای تقویت نقاط قوت بازاریابی و بازاریابی شما را پوشش داده ام.
البته ، همانطور که قبلاً اشاره کردم ، همه آنها بر اساس یک نسخه بازاریابی خوب است. ابتدا مشتریان راضی را که به دنبال آن هستید جذب می کند. شواهد اجتماعی از آنها و دامهایی که از آنجا می آورند.
آنجاست که می توانم کمک کنم.

https://hillbilly.ir/چگونه-یک-حیوان-را-به-یک-بخش-بازاریابی-غی/feed/ 0


[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 26 مهر 1400 ] [ 11:06 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]