پایش زیست‌محیطی شبانه صنایع و واحدهای تولیدی خرم‌آباد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری آنلاین ، کامران فرمان وی در این زمینه می گوید: نظارت شبانه بر واحدهای صنعتی شهر در هورا مربیرد به طور منظم برای شناسایی و رفع علل احتمالی آلاینده های زیست محیطی و جلوگیری از تخلفات خارج از ساعت انجام می شود. وی اظهار می دارد: “کارشناسان محیط زیست در این دفتر …

پایش زیست‌محیطی شبانه صنایع و واحدهای تولیدی خرم‌آباد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://online-mag.ir/2021/09/پایش-زیست‌محیطی-شبانه-صنایع-و-واحدهای/ Tue, 21 Sep 2021 19:53:25 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/09/پایش-زیست‌محیطی-شبانه-صنایع-و-واحدهای/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، کامران فرمان وی در این زمینه می گوید: نظارت شبانه بر واحدهای صنعتی شهر در هورا مربیرد به طور منظم برای شناسایی و رفع علل احتمالی آلاینده های زیست محیطی و جلوگیری از تخلفات خارج از ساعت انجام می شود. وی اظهار می دارد: “کارشناسان محیط زیست در این دفتر …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، کامران فرمان وی در این زمینه می گوید: نظارت شبانه بر واحدهای صنعتی شهر در هورا مربیرد به طور منظم برای شناسایی و رفع علل احتمالی آلاینده های زیست محیطی و جلوگیری از تخلفات خارج از ساعت انجام می شود.

وی اظهار می دارد: “کارشناسان محیط زیست در این دفتر شاهد نظارت شبانه هستند و بخشهای تولیدی و صنعتی از نظر شرایط محیطی در حال بررسی هستند.”

واحد صنعتی و تولیدی Hora Marbird نظارت شبانه بر محیط زیست

مدیر آژانس حفاظت از محیط زیست هورامربرد گفت: کارشناسان این بخش 24 ساعت شبانه روز بر این بخش ها نظارت می کنند ، زیرا رعایت مقررات زیست محیطی و الزامات بخش های تولید و خدمات صنعتی به منظور جلوگیری از آلودگی و کاهش آثار سوء آن بسیار مهم است.

فرمان وی اظهار می کند که این بازدیدها و نظارت شبانه برای جلوگیری از آلودگی ناشی از فاضلاب تصفیه خانه ها و همچنین فعالیت ها و عملیات تصفیه خانه ها و سایر صنایع که منجر به آلودگی آب خاک و هوا می شود ، انجام می شود. رشته.

وی افزود: طی این نظارت هاها نمونه برداری از صنعت انجام می شود و در صورت آلوده شدن صنعت در لیست صنایع آلوده قرار می گیرد و در صورت افزایش آلودگی ، این بخش صنعت متخلف را از طریق دستگاه قضایی پلمپ می کند.


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 31 شهريور 1400 ] [ 5:40 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]