درد دل های داود میرباقری درباره سریال «سلمان فارسی»


داوود میرباقری از دشواری ساخت پروژه های تاریخی اسلامی از نظر بودجه ، تجهیزات و موضع گیری یاد می کند و چنین مسائلی در نهایت از آنچه در ذهن کارگردان است منحرف می شود. من معتقدم. او گفت: “من قصد ندارم سلمان را اینگونه انجام دهم.” و افزود که او از شیوه کار خود خسته …

درد دل های داود میرباقری درباره سریال «سلمان فارسی» https://online-mag.ir/2021/08/درد-دل-های-داود-میرباقری-درباره-سریال/ مجله آنلاین Tue, 24 Aug 2021 10:53:12 0000 مجله هنری و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/08/درد-دل-های-داود-میرباقری-درباره-سریال/ داوود میرباقری از دشواری ساخت پروژه های تاریخی اسلامی از نظر بودجه ، تجهیزات و موضع گیری یاد می کند و چنین مسائلی در نهایت از آنچه در ذهن کارگردان است منحرف می شود. من معتقدم. او گفت: “من قصد ندارم سلمان را اینگونه انجام دهم.” و افزود که او از شیوه کار خود خسته …

داوود میرباقری از دشواری ساخت پروژه های تاریخی اسلامی از نظر بودجه ، تجهیزات و موضع گیری یاد می کند و چنین مسائلی در نهایت از آنچه در ذهن کارگردان است منحرف می شود. من معتقدم. او گفت: “من قصد ندارم سلمان را اینگونه انجام دهم.” و افزود که او از شیوه کار خود خسته شده است. “من سلمان را همانطور که نوشتم می سازم و اگر می توانستم این کار را انجام دهم ، کاری انجام می دادم.”

به گزارش مجله آنلاین ، داوود میرباقری ، که در حال حاضر سریال تاریخی “سلمان فالسی” را تهیه می کند ، درباره نگرانی ها درباره تولید موارد زیر صحبت می کند: سلمان یک پروژه جهانی است و موضوع آن مشکل امروز ما است. به دنبال خدا باشید. ایمان. ایمان موضوع جهان است. موضوع خجالت انسان امروز. از نظر ساختاری ، من آموختم که تمام منابع فنی این کار را ارائه دهم و آن را به اثری جذاب تبدیل کنم که مردم با دیدن آن از آن لذت ببرند. خوب ، اگر آنها مفهوم را درک نمی کنند ، حداقل از ظاهر داستان لذت ببرید. این بدان معناست که ممکن است بیننده ای عمومی وجود داشته باشد که به معنی علاقه ای نداشته باشد و بخواهد داستان را دنبال کند. ما همه این تجربیات را در داستانی به نام سلمان قرار دادیم که در موکتار نیز دیدیم.

کارگردان فیلم و تلویزیون در ادامه می گوید: “می توانم بگویم قلبم پر است …”: مردی به نام سلمان فالسی ، نماینده ما در حلقه پیامبران بزرگ دیگر. او می گوید: “سلمان مینار آلبات. در نگاه اول ، شاید در این جمله ، سلمان بی گناه است. این در نگاه اول است. من کاری به خوب و بد ندارم. اهمیت این حدیث. و این شخصیت یک ایرانی است ، که فراتر از زرتشت ، فراتر از مسیح ، فراتر از یهودیت ، در سراسر مزدک ، مانی ، ارسطو ، سقراط ، افلاطون ، فرهنگ یونانی و پیامبر است. ما به جایی رسیدیم که (ص) می گوید: سلمان لوگمان کشور من است. سلمان می داند اولین و آخرین علوم. آیا این افتخار کوچکی از فرهنگ ایرانی است؟!

وی ادامه می دهد: در مدارس دنیای پویای زندگی قرن بیست و یکم ، چنین نمایندگان را در یکی از این ادیان داریم. اگر در دست دیگران بود چه می شد؟ چقدر باید تلاش کنم ، چقدر باید به روح و جانم صدمه بزنم؟ این زخم ها در نتیجه پاداش می گیرند و از آن لذت می برند. من فکر می کنم اشتباهات زیادی در این زمینه وجود دارد. به عنوان مثال ، وقتی آنها برای موکت نامه مراسمی برگزار کردند و از ما تعریف کردند ، به عنوان مثال ، دوستم نظام اسلامی سازمان دهنده برنامه بود و توصیه کرد که من سلمان فلسفی را در آنجا بنویسم. من همچنین گفتم سلمان را 15 سال پیش نوشتم. او کاملاً آماده است. خسته شدم از این جور کارها

میرباقری گفت: با سخت کوشی ، خواهید فهمید که آنچه فکر می کنید و می خواهید با آنچه از آب بیرون می آید فاصله دارد. حالا او امکان پاسخ دادن را نداد ، پول جواب را نداد ، شرایط پاسخ را نداد ، موقعیت جواب را نداد. تغییر مدیریت به همه اینها لطمه زد. اما من قصد ندارم سلمان را اینگونه بسازم. سلمان را همانطور که انتظار داشتم می سازم. سلمان را همانطور که نوشتم بسازید. اگر می توانستم این کار را انجام دهم ، کاری انجام می دادم.

این کارگردان در مورد هزینه تولید سریال «مختارنامه» گفت: بر اساس روایت ، مختار بین 25 تا 30 میلیارد دلار هزینه داشته است. من دقیقاً نمی دانم و تهیه کننده بهتر می داند. آماری از تعداد خانواده هایی که از مجموعه مختار خریداری و بایگانی کرده اید دریافت کنید. ببینید آیا او سه برابر پول در آورده است. با کمک این افراد ، این فرهنگ و این مخاطب ، مهم نیست که چقدر برای این آثار هزینه می کنیم ، می خواهم بگویم که این یک پاسخ و نگرانی است ، اما برخی از مدیران درک می کنند. این دشوار است.

به گزارش مجله آنلاین ، داوود میرباقری این کلمات را در برنامه ای که توسط محمدرضا شهیدی فرد اجرا می شد و با حساب «سلمان فارسی» در فضای مجازی مجدداً منتشر شد ، بیان کرد.

انتهای پیام


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 2 شهريور 1400 ] [ 16:35 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]