موقعیت خود را مشخص کنید: ارزشها ، اخلاق و مهارتهای رهبری


موقعیت خود را مشخص کنید: ارزشها ، اخلاق و مهارتهای رهبری

برخی آن را انجام قلب دست می نامند. دیگران آن را کار خود می نامند. از نظر ارزشها و اخلاق ، باید توسط رهبر عمومی پوشش داده شود ، توسط دیگران تشویق ، توصیه و آموزش داده شود تا به طور مداوم مطابق با استانداردها ، ارزشها و اخلاقی که رهبر بیان می کند کار …

موقعیت خود را مشخص کنید: ارزشها ، اخلاق و مهارتهای رهبری https://hillbilly.ir/موقعیت-خود-را-مشخص-کنید-ارزشها-،-اخلاق/ https://hillbilly.ir/موقعیت-خود-را-مشخص-کنید-ارزشها-،-اخلاق/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 01 Aug 2021 14:43:20 0000 طراحی و سئو وب سایت marketing social responsibility https://hillbilly.ir/موقعیت-خود-را-مشخص-کنید-ارزشها-،-اخلاق/

موقعیت خود را مشخص کنید: ارزشها ، اخلاق و مهارتهای رهبری

برخی آن را انجام قلب دست می نامند. دیگران آن را کار خود می نامند. از نظر ارزشها و اخلاق ، باید توسط رهبر عمومی پوشش داده شود ، توسط دیگران تشویق ، توصیه و آموزش داده شود تا به طور مداوم مطابق با استانداردها ، ارزشها و اخلاقی که رهبر بیان می کند کار …

موقعیت خود را مشخص کنید: ارزشها ، اخلاق و مهارتهای رهبری

برخی آن را انجام قلب دست می نامند. دیگران آن را کار خود می نامند. از نظر ارزشها و اخلاق ، باید توسط رهبر عمومی پوشش داده شود ، توسط دیگران تشویق ، توصیه و آموزش داده شود تا به طور مداوم مطابق با استانداردها ، ارزشها و اخلاقی که رهبر بیان می کند کار کنند. ارزشها و اخلاق در قلمرو فلسفه وجود دارد و اغلب بد فهمیده می شوند. ارزشها تعیین می کنند که شما کی هستید و قبلاً چه کسی بوده اید. اخلاق ارزشها را از طریق رفتار بیان می کند. این مقاله ارزشها را با رفتار جایگزین می کند.
دکتر. Gyertson6 بینش هایی در مورد منابع و اخلاق به اشتراک می گذارد. او گفت که پیامدهای اجتماعی و فرهنگی در طول توسعه انسانی وجود دارد. در دوران ماقبل تاریخ ، این ارزشها به معنای بقا و خانواده های گسترده بود. تحقیقات در مورد تکامل ارزش فعلی دیدگاه های بسیار متفاوتی را در مورد خانواده و قومیت ارائه می دهد. خانواده ها در حال حاضر هسته ای هستند و روابط با خانواده های گسترده اغلب محدود به خروج های خانوادگی در ماه جولای است. قومیت ، اجتماع ، افراد چند قومی با گروه های قومی کوچک در اطراف ، قومیت های کارگر ، قومیت های اجتماعی و غیره آنها بین قبایل حرکت می کنند و در مکان های مختلف رفتار متفاوتی دارند. در حالی که ارزش های اصلی باقی می مانند ، نگرش ها با حرکت بین گروه ها تغییر می کند. روابط گروه های کاری یک مثال است. گروهی از مدیران دانشگاه را در نظر بگیرید که برای رفع نیازها و خواسته های متقاضیان و دانشجویان تلاش می کنند. تسهیل کننده کار می کند تا ورود متقاضیان و دانش آموزان به کلاس آسان شود. معلمان در سخنرانی برای دانش آموزان همکاری می کنند و توسعه دانش دانش آموزان را تسهیل می کنند. دانشجو فردی است که به عناصر مختلف دانشگاه متصل است.
ارزشها مربوط به ارزش ، قابلیت استفاده ، کیفیت ، کیفیت است و می تواند یک فرد یا گروهی از افراد باشد. ارزشها در باورها محوریت دارند. در ژوئن 2006 ، مقاله ای از USA Today از جیسون راکی ​​، مسافر در کلرادو ، به خبرنگاران گفت که بازیکنان فوتبال شخصیت و کیفیت زندگی را از بالا به پایین ارزیابی می کنند. در رختکن ، هیچ کس پورنوگرافی یا مجلات نمی بیند. مجلات ورزشی ، مسابقات اسب دوانی و مجلات ماشین وجود دارد و کتاب مقدس به طور برجسته در رختکن نمایش داده می شود. این باشگاه فوتبال به ارزشهای مسیحی و اخلاق مسیحی اعتقاد دارد. یکی از طرفداران در مورد عدم شنیدن آشغال یا بازی کردن توسط بازیکنان راکی ​​اظهار نظر کرد. رهبران راکی ​​شواهدی از رفتار مورد انتظار باشگاه ، زمین و سایر بازیکنان تیم ارائه می دهند. راکی ها تیم “برنده” در بیس بال لیگ بزرگ نیستند. با این حال ، آنها بالاترین استانداردها را نشان می دهند.
اخلاق از کلمه یونانی morality به معنی عادت گرفته شده است. اخلاق مطالعه زندگی است ، مطالعه ای که در آن ما بر اساس دانش خود از چیزها درست یا غلط یا درست یا غلط را می یابیم. بنابراین رفتار یک شکل ظاهری است ، یک عمل بی ایمانی.
ارزشهای اخلاقی
ارزشها و اخلاق جدایی ناپذیرند. با این حال ، آنها ممکن است در زمان های دیگر به روش های مختلف تکامل یابند.ارزش فرزند از ارزش والدین بیشتر می شود. رفتار کودک از بررسی عملکرد والدین نشأت می گیرد. به والدین خود اعتماد کنید ؟؟ وقتی می بیند که والدینش اغلب از طریق رفتارشان (که آنها انجام می دهند) به باورها (ارزش ها) پایبند هستند. وظیفه رهبران سازمان ، کارکنان و خود آنهاست – که کم کار نکنند. رهبران در صورت مشاهده رفتارها و نگرشهای مغایر با استانداردهای اعلام شده و ارزشهای اخلاقی اعتماد به نفس خود را از دست می دهند.
ارزشها باید مشخص کنند یا منعکس کنند که رهبر کیست. ارزشها پایه و اساس مترجم هستند. اخلاق تعیین کننده راه رهبر ، آگاهی رهبر از آنچه درست و خوب است. کد رفتار مجموعه ای از ارزشها است.
رهبران باید متعهد به ارزشهای فرد و سازمانی باشند که به دنبال آشتی این دو است. علاوه بر این ، رهبران باید ارزشهای خود را به گونه ای بیان کنند که به ناظران اجازه دهد تعهد رهبر را بپذیرند.
یک مربی یک جامعه را با یک سازمان بررسی می کند تا ارزش های جامعه را شناسایی کند. ملاحظات دیگر این است که رفتار اخلاقی به رهبران اجازه می دهد تا سوال کنند که آیا جامعه معتقد است یا نه. این مشاهدات از باورها و رفتارهای اجتماعی سطح نظم مشروع در جامعه را به رهبران نشان می دهد. با این حال ، رهبران سازمان باید در سطح بالاتری کار کنند.
در نظر گرفتن رهبران هنگام ایجاد یک کد رفتار این است که اخلاق و ارزشها با طبقه بندی تمیز یک منطقه خاص سازگار نیست. ملیسا اینگورسون 1 از JPMorgan Chase Bank قبل از استفاده از آنها در تجارت از اخلاق در خانه و مدرسه دفاع می کند. او گفت JPMorgan Chase نمی خواهد با مشتریان مشکوک سازش کند یا تجارت کند. بنابراین ، JPMorgan Chase مشتریانی را انتخاب می کند که برای حفظ شهرت و اعتماد مشتریان خود تلاش می کنند.
مثال بالا در مورد ارزشها و اخلاق سازمان به ما چه می گوید؟ برای بانک چیس ، ارزش آن صداقت ، صداقت و خلاقیت روح مشتری در انتخاب مشتریان با ارزش یکسان برای بانک است. چیس بانک ارزش آن را برای شرکت به خطر نمی اندازد. رویکرد دیگری که توسط برندا جوینر و همکاران پیشنهاد شده است. احساس مسئولیت اجتماعی (CSR). CSR شامل عناصری مانند اقتصاد ، حقوق ، تبعیض و اخلاق است. او گفت که اینها ارزشهای عمومی است.
اصول کار – ارزشها و اخلاق
همانطور که در بالا ذکر شد ، اخلاق تجلی ظاهری ارزشها است. در برخی از سازمانها ، رهبران به سادگی اخلاق مسئولانه را می پذیرند. علیرغم نگرش فراگیر که در طول سالهای رونق اتخاذ شده است ، اکثر شرکتهای بلند مدت تشخیص می دهند که نتیجه گیری راهی اخلاقی برای برقراری ارتباط نیست.
جوینر و همکاران کار پین (1994) را شرح دهید. با انجام این کار ، آنها سعی می کنند ارزشها را با پیروی از قانون و نه بر اساس قانون ، تثبیت کنند. در حالی که وضع قوانین از نظر اخلاقی و اخلاقی است ، پیگیری ارزشهای بالاتر اطاعت از روح قانون رهبران را به اعتماد بیشتر ، کاهش سردرگمی و افزایش ارزش استانداردهای اخلاقی ترغیب می کند.استانداردهای اخلاقی راهنما هستند و استراتژی شمول و ارزشهای سازمانی پایه های اصلی استراتژی هستند.
پدر Coye3 ، که در سال 1986 نوشت ، پذیرفتن ارزشها و اخلاق را ضروری دانست. از نظر او ، سازمانی ارزش دیگری جز ارزشهای مشترک رهبران و اعضا ندارد. این تعریف ارزش می دهد ، ؟؟؟؟ به عهده (مسئولیت) انتخابهایی است که انجام شده و حساب شده است. ؟؟ عمیق تر ، این تعریف 1986 بر اساس درک ارزشها و اخلاقی است که درست تلقی می شود. در آن زمان (Coye ، 1986)
؟؟ ارزش پس از در نظر گرفتن سایر گزینه ها و پیامدهای آنها ، یک انتخاب آزاد است
؟؟ به طور کلی ، رعایت ارزش و ارزش دارد
؟؟ گردش کار مداوم و تکراری
در نتیجه
ارزشها پایه و اساس شخصیت ما هستند. آنها ساختار اساسی ایمان ما هستند. اخلاق ، رفتار ما ، نشان دهنده ارزش های ما در دنیای کار است. گفتن اینکه ما برای فرزندان خود ارزش قائل هستیم (اما ما برای آنها ارزش قائل هستیم) اما اینکه رفتار ناسازگارانه با ارزشهای اخلاقی و اخلاقی سازگار است. ما به عنوان رهبران ، با کارکنانمان یکسان رفتار می کنیم. سابقه اخیر شکست سازمانی به این آگاهی عمومی افزوده است که تقویت ارزشهای سازمانی برای شرکت مضر است و حتی بدتر از آن ، کارکنان معتقدند که شرکتها و رهبرانی در تجارت دارند. آنها دست او هستند.
همه باشگاه ها یک باشگاه بیس بال کلرادو راکی ​​نیستند ، اما این روند با یک نفر و یک سازمان در یک زمان شروع می شود. متعادل باشید.
ارجاع شده به 1. Nightengale، B. (2006، 1 ژوئن). بیسبال ؟؟ راکی ها به دنبال احیا در دو سطح هستند. USA Today. بازیابی در 20 سپتامبر 2006 از [http://www.usatoday.com/sports/baseball/nl/rockies/2006-05-30-rockies-cover_x.htm]. 2. کوک ، مصاحبه JR: ملیسا اینگرسون ، رئیس OH Central ، JPMorgan Chase Bank ، NA. راهنمای اخلاق ، شورای اخلاق اقتصادی (1،1) 3. Joyner، BE، Payne، D. & Raiborn، CA (2002، April). ایجاد ارزشها ، اخلاق تجاری و مسئولیت اجتماعی برای یک شرکت در حال پیشرفت. مجله توسعه تجارت (7،1) ، ص. 113 4. Coye، R. (1986، February) ارزشهای فردی و اخلاق کاری. مجله اخلاق تجاری (5،1) ، ص. 45 5. واتسون ، ص. (2006). ارزش شخصی: موفقیت یک شرکت به موفقیت آن در ارزش شخصی بستگی دارد. در 20 سپتامبر 2006 از [http://www.summitconsultants.co.uk/news-detail.asp؟fldNewsArticles_ID=126] بازیابی شده است. 6. گیرتسون ، دی جی (2006). سیستم تظاهرات اخلاقی در دانشگاه Regent DSL 13-22 سپتامبر 2006

.

https://hillbilly.ir/موقعیت-خود-را-مشخص-کنید-ارزشها-،-اخلاق/feed/ 0


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 14 مرداد 1400 ] [ 1:16 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]