3 واقعیت سخت در مورد حضور تجاری آنلاین شما


3 واقعیت سخت در مورد حضور تجاری آنلاین شما

داستان از Crypt Marketing Online # 20 اسطوره ای که همیشه از شما خواسته می شود را تقویت کنید ما هفته گذشته افسانه زندگی کردیم. مثل یک کابوس در این گرمای شدید بود که با این دما از شمال غربی اقیانوس آرام عبور کرد! وقتی جوان بودم ، نمی توانستم گرما را تحمل کنم. من …

3 واقعیت سخت در مورد حضور تجاری آنلاین شما https://hillbilly.ir/3-واقعیت-سخت-در-مورد-حضور-تجاری-آنلاین-ش/ https://hillbilly.ir/3-واقعیت-سخت-در-مورد-حضور-تجاری-آنلاین-ش/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 25 Jul 2021 09:31:50 0000 طراحی و سئو وب سایت marketing social pdf https://hillbilly.ir/3-واقعیت-سخت-در-مورد-حضور-تجاری-آنلاین-ش/

3 واقعیت سخت در مورد حضور تجاری آنلاین شما

داستان از Crypt Marketing Online # 20 اسطوره ای که همیشه از شما خواسته می شود را تقویت کنید ما هفته گذشته افسانه زندگی کردیم. مثل یک کابوس در این گرمای شدید بود که با این دما از شمال غربی اقیانوس آرام عبور کرد! وقتی جوان بودم ، نمی توانستم گرما را تحمل کنم. من …

3 واقعیت سخت در مورد حضور تجاری آنلاین شما

داستان از Crypt Marketing Online # 20
اسطوره ای که همیشه از شما خواسته می شود را تقویت کنید
ما هفته گذشته افسانه زندگی کردیم. مثل یک کابوس در این گرمای شدید بود که با این دما از شمال غربی اقیانوس آرام عبور کرد!
وقتی جوان بودم ، نمی توانستم گرما را تحمل کنم. من به راحتی از گرما خسته می شوم – و نزدیک به گرمای قبلی هیچ دمایی وجود نداشت!
در آن زمان ، تهیه توت با برداشت میوه از مزارع محلی انجام می شد. من واقعاً دوست ندارم توت فرنگی انتخاب کنم ، زیرا ما باید تمام روز زانو بزنیم. اما توت ها خوب هستند – به شرطی که با یک کت بلند برای از بین بردن بوته ها آماده شوید.
ریشه های سال اول من خیلی خوب نبود. روز خیلی گرمی بود و من اغلب مجبورم در طول روز پیاده روی کنم ، احساس گرما و خستگی کنم. عصر را در رختخواب در سرما گذراندم ، شکمم درد گرفت و سعی داشتم سردرد بگیرم.
همین چند روز پیش توانستم راهی پیدا کنم تا از از دست دادن نصف روز درآمد کسب کنم. و او باید صبح زودتر از دیگران بیدار شود و سریعتر از دیگران به درب برسد. از جمله آفتاب گرم!
من بسیار افتخار می کنم که دو صفحه طراحی کرده ام تا قبل از ظاهر شدن نی ، توزین شوند. آنها زمان از دست رفته را جبران نکردند ، اما حداقل برخی از آنها با انجام ندادن کاری که دیگران انجام دادند زنده ماندند.
آیا در کار خود کارهایی انجام می دهید که همه بتوانند انجام دهند؟ اما کار نمی کند؟
من هر روز در شبکه های اجتماعی می خوانم یا فیلم می بینم که به مردم می گویم چه کاری باید انجام دهند تا با تجارت خود پول زیادی بدست آورند.
هر وقت این عبارات پررنگ را می بینم ، سرم را خم می کنم.
زیرا برای همه خیلی درست نیست.
بنابراین امروز من 3 افسانه در مورد بازاریابی آنلاین را به اشتراک می گذارم که باید به صورت رایگان تنظیم شوند!
شماره افسانه 1
یک وب سایت با یک فضا یا یک مقاله عاشقانه شش نام را برای شما به ارمغان می آورد
حقیقت انکار می شود:

این درست است شاید اگر هزاران دلار برای تبلیغ آنها به طور منظم هزینه کنید. اگر تبلیغ به خوبی انجام نشده باشد یا صفحه اصلی کامل نباشد ، شما تبدیل نمی شوید و زمان ، تلاش و هزینه زیادی را صرف خواهید کرد.
این مدل پایدار نیست. این یک تعطیلات یا قحطی است و فقط زمانی از بین می رود که موتور فروش شما بسیار بالا باشد و شما پیروان زیادی داشته باشید که آنچه را پیدا می کنید بخرند زیرا خوب است.
این استراتژی شما را در موقعیت شغلی قرار نمی دهد. این یک روش ساده است که توسط “gurus” استفاده می شود تا شما را متقاعد کند که یک صفحه اصلی و یک وب سایت عملکرد شما را افزایش می دهد.
شماره افسانه 2

مطمئناً خوانده شده موتور جستجو خواهید بود!
حقیقت انکار می شود:

نه ، هرگز آنچه را که به شما قول داده باور نکنید. این گفته نمی شود زیرا هیچ کس نمی داند الگوریتم Google برای گرفتن رتبه های برتر چیست (به جز فقط کارمندان Google).افرادی که این وعده ها را می دهند واقعاً تجارت شما را می خواهند و برای بدست آوردن فروش همه چیز را به شما می گویند. آیا با شخصی تجارت می کنید که نام شرکت یا شماره تلفن خود را در نامه خود وارد نکرده باشد؟
آنها فکر می کنند شما در سراسر پیشانی خود ‘سیگار کشیده اید’ و به راحتی هدف وعده های دروغین آنها هستید.
اگر آنها واقعاً در سئو مهارت دارند ، باید بازدید زیادی از وب سایت خود داشته باشند. آنها آنقدر شلوغ هستند که برای شروع با این وعده های دروغین به شما نیازی به تماس سرد یا ایمیل سرد ندارید!
سئو سایت سخت است و یافتن افرادی که واقعاً می دانند چه کاری انجام می دهند سخت است.
بهتر است به افرادی که می خواهید استخدام کنید ، نگاه کنید. بروید و با مشتریان خوشحال آنها صحبت کنید تا آنها دقیقاً بدانند که آن شخص یا چشم پشت چقدر مهم است.
شماره افسانه 3

برای یک وب سایت دانش مالی آماده باشید – کسی می تواند مانند شما بماند!
حقیقت انکار می شود:

متاسفم. دانستن نحوه استفاده از ریاضیات شما را به ریاضی تبدیل نمی کند. این بدان معنی است که فقط به این دلیل که کسی (یا شما) می داند چگونه یک قالب وردپرس تنظیم کند ، از او یک طراح وب سایت خوب نمی کند.
ایجاد وب سایتی که مورد علاقه کسب و کار و سفارشی سازی شما باشد چیزی فراتر از نصب تم وردپرس ، تغییر رنگ و تصاویر و فراخوانی هر روز آن است.
این بدان معنی است که وب سایت شما باید با این عناصر مهم سر و کار داشته باشد: طراحی برند ، تجربه کاربر ، عناصر رتبه بندی ، نوشتن و تحویل برند و سئو. هر یک از این زمینه ها به یک متخصص که آنها را درک می کند نیاز دارد تا وب سایتی به شما بدهد تا نتایج مورد نظر شما را به شما ارائه دهد.
و اگر فکر می کنید می خواهید یک وب سایت سه جانبه (آسان) مانند WIX یا Weebly ایجاد کنید ، این درست نیست. آنها در جستجوگرها وحشتناک هستند و از همه مهمتر شما وب سایت خود را با آنها ندارید! در پایان روز برای راه اندازی یک وب سایت خوب باید هزینه بیشتری بپردازید.
اخلاق این اسطوره؟ یک آژانس تمام عیار را استخدام کنید که تمام متخصصانی را که به عنوان تیم برای شما کار می کنند داشته باشند و شما راهی طولانی خواهید داشت زیرا می خواهید از مسیر آسان خروج خارج شوید.

برای موفقیت در تجارت ،
سوزان

.

https://hillbilly.ir/3-واقعیت-سخت-در-مورد-حضور-تجاری-آنلاین-ش/feed/ 0


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 4 مرداد 1400 ] [ 0:42 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]