چه چیزی محتوای آنلاین خوب را ایجاد می کند؟


چه چیزی محتوای آنلاین خوب را ایجاد می کند؟

وقتی افراد به صورت آنلاین اطلاعات را جستجو می کنند ، بدنبال همان کارهایی هستند که موتور جستجو انجام می دهد. آنها تحقیق می کنند و سپس ارزیابی می کنند که آیا اطلاعات برای آنها واقعی و مفید است یا خیر. اگر همیشه در تلاش برای ارائه اطلاعات با ارزش بالا به بازدیدکنندگان خود هستید …

چه چیزی محتوای آنلاین خوب را ایجاد می کند؟ https://hillbilly.ir/چه-چیزی-محتوای-آنلاین-خوب-را-ایجاد-می-کن/ https://hillbilly.ir/چه-چیزی-محتوای-آنلاین-خوب-را-ایجاد-می-کن/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Mon, 05 Apr 2021 08:33:13 0000 طراحی و سئو وب سایت internet marketing webinar https://hillbilly.ir/چه-چیزی-محتوای-آنلاین-خوب-را-ایجاد-می-کن/

چه چیزی محتوای آنلاین خوب را ایجاد می کند؟

وقتی افراد به صورت آنلاین اطلاعات را جستجو می کنند ، بدنبال همان کارهایی هستند که موتور جستجو انجام می دهد. آنها تحقیق می کنند و سپس ارزیابی می کنند که آیا اطلاعات برای آنها واقعی و مفید است یا خیر. اگر همیشه در تلاش برای ارائه اطلاعات با ارزش بالا به بازدیدکنندگان خود هستید …

چه چیزی محتوای آنلاین خوب را ایجاد می کند؟

وقتی افراد به صورت آنلاین اطلاعات را جستجو می کنند ، بدنبال همان کارهایی هستند که موتور جستجو انجام می دهد.

آنها تحقیق می کنند و سپس ارزیابی می کنند که آیا اطلاعات برای آنها واقعی و مفید است یا خیر. اگر همیشه در تلاش برای ارائه اطلاعات با ارزش بالا به بازدیدکنندگان خود هستید ، به احتمال زیاد نه تنها مشتریان با کیفیت بالا را به وب سایت خود جذب می کنید ، بلکه آنها را در آنجا نگه دارید.

در اینجا چند روش عالی ارائه شده است که می توانید ارزش بالایی را که مردم بدنبال آن هستند فراهم کنید.

توسعه مقاله های سفید

کاغذ سفید کاغذ رسمی است که مصرف کننده یک محصول خاص را با استفاده از حقایق متقاعد می کند ، یا مشکلات را توصیف می کند و راه حل های متعددی را به مصرف کننده ارائه می دهد. شما می توانید در مورد موضوعات متنوعی مقاله های سفید ارائه دهید که به نظر می رسد از نظر مخاطبان بسیار ارزشمند هستند ، چه رایگان و چه آزاد.

فیلم ایجاد کنید

یک راه عالی برای ارائه ارزش به مخاطبان خود ایجاد فیلم برای آنها است. شما می توانید فیلم های “چگونه برای” ، فیلم های توضیح دهنده و انواع دیگر فیلم های توضیح دهنده یا حتی فقط فیلم های اطلاعاتی درباره موضوعات مورد علاقه مخاطبان خود ایجاد کنید. آن را کوتاه کنید ، بیش از سه تا پنج دقیقه طول نکشید. وقتی اطلاعاتی که آنها می خواهند باشد ، این مقدار بسیار بالا درک می شود.

کتابهای الکترونیکی بنویسید

روش دیگر ارائه ارزش بالایی به بازدیدکنندگان ، ارائه کتاب های الکترونیکی با موضوعات مورد علاقه آنها است. به این ترتیب ، آنها می توانند اطلاعات موجود در Kindle یا سایر دستگاه های مطالعه خود را دور از وب سایت بخوانند.

یک دایره داخلی ایجاد کنید

یک راه واقعاً عالی برای ارائه ارزش برتر به مخاطبان خود ایجاد منطقه ای فقط برای اعضا ، با هزینه یا رایگان است که در آن افراد برای عضویت باید تأیید شوند. این کار را می توانید از طریق گروه های خصوصی و ناشناس فیس بوک انجام دهید. مردم دوست دارند احساس انحصار کنندگی کنند ، و این روش خوبی برای انجام آن است.

میزبان وبینارهای ماهانه باشید

برای بازدید کنندگان وب سایت خود وبینارهای دوره ای یا وبینار ارائه دهید. اگر آن را ماهانه نمایش دهید ، بر اساس موضوعات مختلف موردعلاقه مخاطبان ، ضریب قدرت شما با مخاطبانتان را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

مطالعات موردی را انجام دهید

اگر مدت زمان کافی را پشت سر گذاشتید ، احتمالاً داستانهای موفقیت برای به اشتراک گذاشتن دارید. در مورد افرادی که از تکنیک های توصیف شده شما استفاده کرده اند ، مطالعات موردی را جمع آوری کنید. شما حتی می توانید مطالعاتی را درباره افرادی که از روشهایی مانند شما با موفقیت استفاده کرده اند جمع آوری کنید. این باعث می شود مخاطب احساس کند که واقعاً از اطلاعات ارائه شده ارزش زیادی می گیرد.

کارشناسان مصاحبه

مخاطبان شما کاملاً دوست خواهند داشت اگر با محرکان و تکان دهنده های موجود در مکان خود مصاحبه کنید. علاوه بر این ، هرچه با کارشناسان بیشتری مصاحبه کنید ، افراد بیشتر به عنوان یک متخصص به شما نگاه می کنند.

https://hillbilly.ir/چه-چیزی-محتوای-آنلاین-خوب-را-ایجاد-می-کن/feed/ 0


[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 27 فروردين 1400 ] [ 9:04 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]