خلاقیت و کارآفرینی


خلاقیت و کارآفرینی

ما ماموریت خود را با بحث در مورد منابع ایده های جدید آغاز خواهیم کرد. سپس روش های ایده پردازی ، حل خلاقانه مسئله ، روند برنامه ریزی و توسعه محصول و سپس تجارت الکترونیکی را بررسی خواهیم کرد. سپس ما با استفاده از نوشتن ذهن آگاهی ، روش چک لیست و ارتباط آزاد ، …

خلاقیت و کارآفرینی https://hillbilly.ir/خلاقیت-و-کارآفرینی/ https://hillbilly.ir/خلاقیت-و-کارآفرینی/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 28 Mar 2021 14:57:54 0000 طراحی و سئو وب سایت internet marketing wiki https://hillbilly.ir/خلاقیت-و-کارآفرینی/

خلاقیت و کارآفرینی

ما ماموریت خود را با بحث در مورد منابع ایده های جدید آغاز خواهیم کرد. سپس روش های ایده پردازی ، حل خلاقانه مسئله ، روند برنامه ریزی و توسعه محصول و سپس تجارت الکترونیکی را بررسی خواهیم کرد. سپس ما با استفاده از نوشتن ذهن آگاهی ، روش چک لیست و ارتباط آزاد ، …

خلاقیت و کارآفرینی

ما ماموریت خود را با بحث در مورد منابع ایده های جدید آغاز خواهیم کرد. سپس روش های ایده پردازی ، حل خلاقانه مسئله ، روند برنامه ریزی و توسعه محصول و سپس تجارت الکترونیکی را بررسی خواهیم کرد. سپس ما با استفاده از نوشتن ذهن آگاهی ، روش چک لیست و ارتباط آزاد ، ایده های جدید زیادی ایجاد خواهیم کرد. ما مرحله توسعه محصول را در ایده های جدید خود اعمال خواهیم کرد و بحث خود را با دو گزینه دیگر برای تجارت الکترونیکی به پایان خواهیم رساند.

منابع ایده های جدید شامل مصرف کنندگان ، محصولات و خدمات موجود ، کانال های توزیع و حتی دولت فدرال می شود (Hisrich، 2008). پرونده های دفتر ثبت اختراع پر از ایده های جدید است و ایده های محصول جدید می توانند در نتیجه مقررات دولت شکل بگیرند. تحقیق و توسعه بزرگترین منبع ایده های جدید است و می تواند در یک آزمایشگاه رسمی ، گاراژ یا زیرزمین اتفاق بیفتد.

برای تولید ایده های جدید می توان از چندین روش استفاده کرد. در گروه های متمرکز ، مجری گروهی از افراد را از طریق بحث های عمیق و باز هدایت می کند. این گروه ها به طور کلی از هشت تا چهارده شرکت کننده تشکیل می شوند. انگیزه آنها از بازخورد سایر اعضای گروه این است که با خلاقیت ایده جدیدی را تولید کرده و نیاز بازار را ایجاد کنند. گروه های تمرکز همچنین یک روش عالی برای بررسی ایده ها و مفاهیم است. تجزیه و تحلیل موجودی مشکلات ، یکی دیگر از راه های عالی برای ایجاد ایده های جدید است. افراد از آن به روشی مشابه گروههای متمرکز استفاده می کنند. لیستی از مشکلات در دسته بندی کالاهای عمومی به مصرف کنندگان ارائه می شود و سپس از آنها خواسته می شود تا کالاهای موجود در این دسته را که دارای مشکل خاصی هستند شناسایی و بحث کنند. این روش باید در درجه اول برای شناسایی ایده های محصول برای ارزیابی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

حل خلاقانه مسئله تولید ایده های جدید را به سطح بالاتری می رساند. طوفان فکری به افراد این امکان را می دهد تا با ملاقات با دیگران و شرکت در تجارب ساختاری گروهی ، آنها را به خلاقیت بیشتر ترغیب کنند. این قوانین شامل موارد زیر است:

الف) وجه نقد مجاز نیست

ب) آزادی حرکت تشویق می شود

ج) مقدار ایده ها لازم است

د) تشویق گروه ها و بهبود ایده ها

طوفان مغزی باید سرگرم کننده باشد و حاوی هیچ گونه کنترل و دلسردی برای بحث نیست. این در گروه های شش تا دوازده نفری بسیار مثر است و می تواند از طریق مشارکت های خودجوش شرکت کنندگان ، در یک بازه زمانی محدود ایده هایی درباره یک مشکل ایجاد کند. طوفان فکری معکوس دیدگاه دیگری ارائه می دهد زیرا شبیه طوفان مغزی است ، به استثنای اجازه انتقاد. این مبتنی بر یافتن خطا از طریق پرسش از چند راه برای شکست ایده است. تمرکز بر جنبه های منفی یک محصول ، خدمات یا ایده است. باید مراقب روحیه گروهی بود. طوفان فکری معکوس می تواند قبل از سایر اشکال تکنیک های خلاقانه برای تحریک تفکر خلاق استفاده شود و شامل شناسایی هر خطا در یک ایده است. این معمولاً مفید است زیرا انتقاد از ایده برای افراد راحتتر از ارائه ایده جدید است.

نوشتن مغز نوعی طوفان مغزی مکتوب است و به شرکت کنندگان فرصت بیشتری برای تفکر می دهد تا تفکر مغزی. او ساکت است و هر یک از اعضای گروه در مدت پنج دقیقه سه فکر را یادداشت می کند. در حالیکه رهبر دوره های زمانی را مشاهده می کند و حتی می تواند آنها را تنظیم کند ، یک فرم به همه شرکت کنندگان منتقل می شود. روش گوردون روش دیگری برای حل خلاقانه مسئله است و از اعضای گروهی شروع می شود كه از ماهیت دقیق مسئله اطلاع ندارند. این اطمینان می دهد که راه حل تحت تأثیر پیش تصورات و مشکلات رفتاری نیست. یک مفهوم کلی مربوط به مسئله ذکر شد و سپس گروه تعدادی از ایده ها را بیان کردند. سپس مفهوم توسعه یافته و مفاهیم مربوط به آن توسعه می یابد. سرانجام ، مسئله واقعی آشکار می شود.

روش چک لیست شامل توسعه یک ایده جدید از طریق لیستی از مسائل یا پیشنهادات مرتبط است. س questionsالات زیر نحوه استفاده از روش چک لیست را توضیح می دهد:

ثانیا برای استفاده های دیگر قرار داده شود؟ روش های جدید استفاده به همان صورت که هست؟

سوم. این چه شکلی است؟ چه چیزی می توانم آن را کپی کنم

چهارم پیشرفت جدیدی؟ معنی ، رنگ ، شکل و فرم را تغییر دهید؟

v باد کنید؟ چه چیزی اضافه می کنید؟

ششم – به حداقل برسانید؟ جایگزین چیست؟ کوچکترین؟

هفتم – جایگزین؟ در عوض چه؟ مواد دیگر؟

Viii – بازآرایی؟ سبک دیگری؟

نهم مخالف؟

s جمع؟ میکس؟

ارتباط آزاد شکل دیگری از حل خلاقانه مسئله و یکی از ساده ترین و مثرترین روش ها است. در ایجاد تمایل کاملاً جدید به یک مسئله مفید است. ابتدا کلمه یا عبارتی مربوط به مسئله یادداشت می شود. سپس پیام های دیگر و غیره رونویسی می شوند. هر کلمه جدید سعی در افزودن چیز جدیدی به روندهای فکری در حال انجام دارد. این باعث ایجاد زنجیره ای از افکار می شود که با ایده ای برای محصول جدید خاتمه می یابد.

فرآیند برنامه ریزی و توسعه محصول برای موفقیت یک کارآفرین بسیار مهم است. ابتدا باید معیارهای ارزیابی را با ارزیابی فرصت و اندازه بازار تعیین کرد. باید تولیدکنندگان فعلی رقیب ، قیمت ها و تلاش های بازاریابی را ارزیابی کرد. ایده جدید باید با قابلیت های مدیریت موجود و استراتژی های بازاریابی هم افزایی داشته باشد. ایده محصول یا خدمات پیشنهادی باید بتواند از رفاه اقتصادی شرکت پشتیبانی و کمک کند. باید سازگاری الزامات تولید محصول جدید با کارخانه ، ماشین آلات و پرسنل موجود را ارزیابی کرد. کارآفرینان باید در طول توسعه ایده به ارزیابی رسمی علاقه مند باشند. مرحله ایده شامل شناسایی ایده های محصول جدید یا خدمات در عین حذف ایده های غیرعادی محصول یا خدمات است.

شخص باید نیاز به ایده جدید و همچنین ارزش آن را برای شرکت تعیین کند تا اطمینان حاصل کند که هر دو قبل از شروع ایده ها هستند. شناسایی نیاز باید بر نوع نیاز ، زمان آن ، کاربران درگیر در تجربه محصول یا خدمات ، اهمیت متغیرهای بازاریابی قابل کنترل ، ساختار کلی بازار و ویژگی های بازار متمرکز باشد. در مرحله مفهوم ، یک محصول جدید باید از طریق تعامل با مصرف کنندگان تولید و تصفیه شود. سپس ایده تصفیه شده برای تعیین میزان استقبال مصرف کننده آزمایش می شود. ویژگی ها ، قیمت و تبلیغات مفهوم مورد مطالعه و سایر محصولات اصلی رقیب باید ارزیابی شود. مرحله توسعه محصول شامل تعیین واکنشهای مصرف کننده نسبت به محصول فیزیکی است. یک تاجر می تواند در این مرحله نمونه تهیه کند. مرحله نهایی فرآیند توسعه شامل مرحله بازاریابی آزمایشی است که نتایج واقعی فروش را نشان می دهد که میزان استقبال مصرف کننده را نشان می دهد.

تجارت الکترونیکی مفهوم نسبتاً جدیدی در دنیای تجارت است و باید از آن خلاقانه استفاده شود. کارآفرین به دلیل فناوری در حال پیشرفت مجبور است به موارد خاص دیگری بپردازد. به عنوان مثال ، فرد باید تصمیم بگیرد که آیا عملیات اینترنتی کسب و کار را مدیریت کند یا کار را به یک شرکت دیگر واگذار کند. یک وب سایت غالباً ایجاد می شود و باید از نظر زیبایی و کاملاً کاربردی باشد. نود درصد مشاغل کوچک از وب سایت استفاده می کنند و سهولت استفاده در وب سایت ها مهم است. وب سایت نوعی ارتباط است که در آن توانایی جستجو و سرعت به همان اندازه مهم است. این وب سایت باید دارای یک سبد خرید ، اتصال امن سرور ، پردازش پرداخت کارت اعتباری و ویژگی بازخورد مشتری باشد. باید برای گروه های خاص بازار هدف سفارشی شود و با مرورگرهای مختلف سازگار باشد.

پیگیری اطلاعات مشتری هنگام کار با تجارت الکترونیکی امری حیاتی است. این کار اغلب از طریق پایگاه های الکترونیکی انجام می شود. انجام این کار از بازاریابی شخصی پشتیبانی می کند و توجه مشتری را با بازاریابی فردی شخصی جلب می کند. محافظت از حریم خصوصی افراد هنگام حفظ پایگاه داده از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

هنگام انجام تجارت الکترونیکی به عنوان یک شرکت کارآفرین ، محصولات یک فرد باید از نظر اقتصادی و راحت قابل تحویل باشد. این محصولات باید برای تعداد زیادی از افراد سرگرم کننده باشد و شرکت باید آماده ارسال محصولات خارج از موقعیت جغرافیایی خود باشد. عملیات آنلاین باید منجر به کاهش قابل توجه هزینه در مقایسه با داشتن فروشگاه شود.

اکنون ما توجه خود را به تولید ایده های لباس برای لیبی معطوف کرده ایم. ما از ایده نویسی با پنج دقیقه محدودیت استفاده کردیم تا ایده جدیدی ارائه دهیم. ما یک روپوش قابل تنظیم برای زنان ساختیم که می تواند تا شود و سپس با Velcro به آن وصل شود تا در صورت تمایل آن را کوتاه کرده و لباس ها و قابلیت های اضافی را ارائه دهد. سپس ما از روش چک لیست استفاده کردیم و به موارد زیر رسیدیم:

یازدهم: اصلاحیه؟ پیشرفت جدیدی؟ معنی ، رنگ ، شکل و فرم را تغییر دهید؟

الف) می تواند روپوش را در چند رنگ مانند سفید ، قرمز و آبی بسازد

دوازدهم – جایگزین؟ در عوض چه؟ مواد دیگر؟

الف) روپوش ها می توانند از مواد پلی استر / نایلون قابل تنفس ساخته شوند همانطور که در لباس ورزشی استفاده می شود

ب) امکان جذب عرق و رطوبت برای خشک و سبک نگه داشتن لباس را فراهم می کند

سپس ما از لینک رایگان استفاده کردیم تا لیستی از کلمات مرتبط را ارائه دهیم:

سوم ، خنک کننده ، سبک ، ضد باد ، رنگ های روشن ، مواد بازتابنده XIV. نتیجه نهایی یک بافت فلزی است که مانند فویل آلومینیوم نور خورشید را منعکس می کند

سپس ما مراحل توسعه محصول را برای ایده های جدید برای تدوین مفهوم محصول نهایی به کار گرفتیم. ما ابتدا معیارهای ارزیابی خود را با ارزیابی فرصت و اندازه بازار تعیین می کنیم. لیبی 6،173،579 نفر جمعیت دارد ، بنابراین این بازار بالقوه ما خواهد بود (ویکی پدیا ، 2009). سپس به مرحله ایده رفتیم تا ایده های جدید محصول را شناسایی کنیم. این ایده ها شامل روند تفکر زیر است:

الف) می تواند روپوش را در چند رنگ مانند سفید ، قرمز و آبی بسازد

ب) روپوش ها می توانند از مواد پلی استر / نایلون قابل تنفس ساخته شوند همانطور که در لباس ورزشی استفاده می شود

ج) پوشش کوتاه (Velcro) برای کوتاه شدن سایش برای خنک شدن و راحتی بیشتر

د) پارچه فلزی که مانند فویل آلومینیوم نور خورشید را منعکس می کند

(15) ایده های غیر عملی محصول / خدمات را در این مرحله حذف کنید

الف) پارچه های رنگی فلزی دور ریخته می شوند

ب) آفتاب بازتابنده می تواند اثر اجاق گاز را بر فرد استفاده کننده ایجاد کند

ج) این می تواند مشتری را گرمتر کند نه سردتر

xvi نیاز به ایده جدید و همچنین ارزش آن را برای شرکت تعیین کنید تا از هر دو قبل از شروع ایده اطمینان حاصل کنید

الف) چند رنگ روپوش مورد توجه افراد مختلف قرار خواهد گرفت

ب) روپوش تنه مردان را بیشتر به خود جلب می کند

ج) لباس رازیانه بیشتر مورد توجه خانم ها قرار خواهد گرفت

د) می تواند منجر به افزایش فروش و سهم بازار شود

ه) فروش لباسهای بیشتر برای شرکت سودآور است در حالی که نیازهای فردی مشتریان را از طریق سفارشی سازی انبوه برآورده می کند

سپس به مرحله ایده پردازی رفتیم تا از طریق تعامل با مصرف کنندگان ، در حال توسعه و پالایش ایده های محصول جدید خود باشیم. ما قصد داریم در نمایشگاه ها شرکت کنیم تا ایده های جدید خود را ارائه دهیم. ما نمونه های اولیه را نشان می دهیم و از مشتریان بالقوه بازخورد می گیریم. سپس ایده های صیقلی ما برای تعیین میزان استقبال مصرف کننده آزمایش می شود. ما ایده های مصرف کننده را در نظر خواهیم گرفت و نمونه های اولیه را متناسب با آن تنظیم خواهیم کرد. سپس قیمت ها و محصولات رقبا را در نظر می گیریم و برای حفظ مزیت رقابتی محصولات خود را بر این اساس قیمت گذاری می کنیم. در مرحله تولید محصول ، با اجازه دادن به مشتریان برای امتحان کردن ردای ما در نمایشگاه ها ، واکنش مصرف کننده به محصول فیزیکی را تعیین خواهیم کرد. سپس ما به محض ورود محصولات خود به بازار ، با اثبات نتایج واقعی فروش در مرحله بازاریابی آزمایشی شرکت خواهیم کرد.

گزینه های جایگزین استفاده از تجارت الکترونیکی در انجام مرحله توسعه محصول برای بازاریابی واقعی ایده محصول نهایی ما ، می تواند ایجاد یک وب سایت شرکتی با کاربرد آسان باشد. ما ضمن اطمینان از عملکرد سایت با سرعت قابل قبول ، قابلیت های جستجوی قدرتمند را با هم ترکیب خواهیم کرد. ما یک سبد خرید ، اتصال امن سرور ، پرداخت کارت اعتباری و ویژگی بازخورد مشتری را در وب سایت خود قرار خواهیم داد. علاوه بر این ، وب سایت ما برای گروه های خاص خاص سفارشی خواهد شد و با مرورگرهای مختلف سازگار خواهد بود. ما همچنین با ایجاد یک پایگاه داده الکترونیکی که از بازاریابی شخصی پشتیبانی می کند ، اطلاعات مشتری را ردیابی خواهیم کرد. این به ما این امکان را می دهد تا با بازاریابی شخصی شده شخصی ، ضمن محافظت از حریم خصوصی افراد با رمزگذاری قوی پایگاه داده ، توجه مشتری را جلب کنیم. استفاده از عملیات آنلاین منجر به کاهش قابل توجه هزینه در مقایسه با داشتن فروشگاه می شود. این به ما امکان می دهد پس انداز را از طریق نرخ پایین تر و ارزش بیشتر به مشتری منتقل کنیم.

فهرست مطالب

هیسریچ ، رابرت دی. پیترز ، مایکل بی. ، و چوپان ، دین ا. (2008). تجارت پیشرو

(چاپ هفتم). بوستون: مک گرا-هیل اروین.

ویکی پدیا (2009). لیبی در 23 ژوئیه 2009 بازیابی شده است http://en.wikipedia.org/wiki/Libya.

https://hillbilly.ir/خلاقیت-و-کارآفرینی/feed/ 0


[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 21 فروردين 1400 ] [ 17:51 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]