دلم می‌خواست تولید نفت به ۶ میلیون بشکه برسد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین وزیر نفت در برنامه تیتر امشب مجله آنلاین گفت: بیشتر نفت ، واقعاً باید بتوانیم سرمایه زیرزمینی تجدید ناپذیر را به سرمایه سطح تجدیدپذیر تبدیل کنیم ، برای دستیابی به اقتصاد بدون نفت نیز باید همین راه را طی کنیم. خیر ، صنعت نفت می تواند ده ها …

دلم می‌خواست تولید نفت به ۶ میلیون بشکه برسد https://online-mag.ir/2021/01/دلم-می‌خواست-تولید-نفت-به-۶-میلیون-بشک/ مجله آنلاین Sat, 30 Jan 2021 21:37:29 0000 مجله همگانی https://online-mag.ir/2021/01/دلم-می‌خواست-تولید-نفت-به-۶-میلیون-بشک/ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین وزیر نفت در برنامه تیتر امشب مجله آنلاین گفت: بیشتر نفت ، واقعاً باید بتوانیم سرمایه زیرزمینی تجدید ناپذیر را به سرمایه سطح تجدیدپذیر تبدیل کنیم ، برای دستیابی به اقتصاد بدون نفت نیز باید همین راه را طی کنیم. خیر ، صنعت نفت می تواند ده ها …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین

وزیر نفت در برنامه تیتر امشب مجله آنلاین گفت:وزیر نفت: می خواست تولید نفت را به 6 میلیون بشکه برساند بیشتر نفت ، واقعاً باید بتوانیم سرمایه زیرزمینی تجدید ناپذیر را به سرمایه سطح تجدیدپذیر تبدیل کنیم ، برای دستیابی به اقتصاد بدون نفت نیز باید همین راه را طی کنیم. خیر ، صنعت نفت می تواند ده ها و صدها هزار شغل ایجاد کند.

بیژن نامدار زنگنه گفت: “من موافقت نکردم که تولید نفت را که در اوایل انقلاب بیش از 5 میلیون بشکه بود کاهش دهم ، اما بعدا به 1.8 میلیون بشکه کاهش یافت.”

وی در مورد افزایش ذخایر نفت و گاز پس از انقلاب و کشف مناطق جدید گفت: پارس ، پریدم. ”

وزیر نفت ساخت تجهیزات و سخت افزار را خوب عنوان کرد: “در حال حاضر ، ایران بیش از 85٪ تجهیزات غیر چرخان تولید می کند و یک یا دو مورد وجود دارد که ساخته نمی شوند. در ایران ، این تجهیزات در داخل ساخته می شوند. دو سال آینده ”

نامدار زنگنه با بیان اینکه “وضعیت خلیج فارس اکنون یک خط لوله به طول یک کیلومتر در دسترس دارد” اظهار داشت که وضعیت کلی کشور با شرایط 15 سال قبل قابل مقایسه نیست. قبل از انقلاب ، طراحی مهندسی و مدیریت در لندن بود و از لندن به ایران منتقل شد.

وزیر نفت در مورد افزایش صنعت پتروشیمی گفت: “افزایش صنعت پتروشیمی از سال 1976 و 1977 آغاز شد و اکنون ما یک قدرت بزرگ در منطقه هستیم و محصولات پتروشیمی در مدت ممنوعیتی که وی به ما کمک کرده است بسیار تأثیرگذار بوده اند.” من ”

نامدا زنگنه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از 95 درصد مردم گاز طبیعی دارند ، افزود: “در این روند مصرف ، تأمین انرژی کشور بسیار دشوار است و قابل تأمین نیست. متوسط ​​مصرف داخلی طی یک سال گذشته 12٪ و در تهران 15٪ افزایش یافته است. تولید امسال 65 میلیون متر مکعب افزایش یافته است. من انجام داد ، اما به نظر می رسد که در این مصرف هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی دلایل مصرف بیش از حد را به بحث برانگیز قیمت پیوند داد و افزود: “البته برخی از آنها هیچ ارتباطی با مردم ندارند. به عنوان مثال ، تولید خودرو با این کیفیت ها هیچ ارتباطی با مردم ندارد.”

در پاسخ به س anال یک مدیر اجرایی ، وزیر نفت همچنین آنچه را به عنوان ضعف خود می داند بیان کرد: “ضعف من این بود که در این زمان وزیر شدم.”

فیلم کامل سخنان وزیر نفت تحت عنوان “امشب” مجله آنلاین:


[ بازدید : 182 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 14 بهمن 1399 ] [ 8:21 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]