قصه زندگی «مامان» به روایت احمد+پوستر


کارگردان مامان معتقد است از هر زاویه ای که به جشنواره فجر نگاه کنیم ، این جشنواره مزایایی دارد که در نهایت منجر به پیشرفت سینمای ایران می شود. آرش انیسی که یکی از مدیران فعلی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با فیلم “مادر” به عنوان اولین تجربه فیلم بلند خود است ، درباره …

قصه زندگی «مامان» به روایت احمد پوستر https://livemag.ir/2021/01/قصه-زندگی-مامان-به-روایت-احمدپوستر/ https://livemag.ir/2021/01/قصه-زندگی-مامان-به-روایت-احمدپوستر/#respond مجله زنده خبری Thu, 21 Jan 2021 09:05:43 0000 فرهنگ و هنر https://livemag.ir/2021/01/قصه-زندگی-مامان-به-روایت-احمدپوستر/ کارگردان مامان معتقد است از هر زاویه ای که به جشنواره فجر نگاه کنیم ، این جشنواره مزایایی دارد که در نهایت منجر به پیشرفت سینمای ایران می شود. آرش انیسی که یکی از مدیران فعلی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با فیلم “مادر” به عنوان اولین تجربه فیلم بلند خود است ، درباره …

کارگردان مامان معتقد است از هر زاویه ای که به جشنواره فجر نگاه کنیم ، این جشنواره مزایایی دارد که در نهایت منجر به پیشرفت سینمای ایران می شود.

آرش انیسی که یکی از مدیران فعلی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با فیلم “مادر” به عنوان اولین تجربه فیلم بلند خود است ، درباره وضعیت ویژه جشنواره امسال به مجله زنده خبری گفت و تأکید کرد که فیلم او بر اساس چشم ها و زبان مردم .
وی درباره وضعیت کنونی جشنواره در زمان تاج کنونی گفت: “تاج واقعه ای است که بر گوشه گوشه زندگی ما تأثیر گذاشته و تصمیم برای برگزاری جشنواره به روشی مردمی ، البته محدود ، شادی آور است. بدون شک بدون این قسمت از جشنواره ، معنای واقعی آن نمی تواند باشد.
این کارگردان افزود: “مامان” فیلمی است که از چشم و زبان مردم بیرون می آید و به جامعه امروز ما تعلق دارد. قابلیتی که وجود سینماهای محبوب را حتی به روشی محدود برای امثال این فیلم به گنج بزرگی تبدیل کرده است.
انیسی با اشاره به نقش جشنواره فجر در رشد سینمای ایران افزود: اگرچه از جشنواره فجر به عنوان توازن کارگردانان یاد می شود ، اما در نهایت این جشنواره ویژگی هایی دارد که باعث رونق سینما از رقابت می شود. تا معرفی استعداد جدید. ” این یکی از مهمترین رویدادهای جشنواره در سالهای اخیر بود.
آنیسی که فیلم خود را به تهیه کنندگی مجید بزرگگر ساخته است ، حضور موثر این تهیه کننده در کنار وی را ستود و افزود: حضور وی یکی از بزرگترین اتفاقاتی بود که منجر به ساخت فیلم من شد. مجید برزگر به دلیل نوع و تجربه فیلمسازی و نگاهش به سینمای مستقل ، بهترین تهیه کننده ای بود که می توانستم با خودم داشته باشم.
وی سپس درباره داستان فیلم خود توضیح داد: این فیلم داستان زندگی مادری است که توسط احمد ، کوچکترین فرزند خانواده روایت شده است. احمد هنگام نوشتن فیلمنامه ای که در حال نوشتن آن بود ، درک جدیدی از مادرش پیدا کرد.
انیسی توضیح داد: خانواده فیلمسازی من قبل از انقلاب در آبادان زندگی می کردند و به نظر می رسید وضع مالی خوبی ندارند. پس از انقلاب و شروع جنگ ایران و عراق ، آنها ناگزیر از آبادان مهاجرت کردند ، خانه و زندگی خود را از دست دادند و اکنون 40 سال بعد ما به آنها پیوسته ایم.
این کارگردان افزود: فیلم من درباره جنگ نیست بلکه مربوط به نتیجه تصمیماتی است که چهل سال پیش گرفته شده است.
آرش انیسی که در خانواده ای در جنوب آبادان متولد و بزرگ شده است ، در پایان گفتگو درباره چشم انداز خود برای اکران فیلمش گفت: جشنواره های فیلم خارجی در حال برگزاری است. خانم افشار و دیگر بازیگران فیلم من علی رغم توانایی هایی که دارند ، از شخصیت های تأثیرگذار در گیشه به حساب نمی آیند اما امیدوارم با بازخوردی که از جشنواره های فجر و خارج از کشور دریافت می کنیم در گیشه موفق باشیم.

پوستر این فیلم نیز همزمان با این گفتگو رونمایی شد. این پوستر توسط مجید برزگر با استفاده از یکی از عکسهای گرفته شده توسط بهنوش منصوری طراحی شده است.


انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/01/قصه-زندگی-مامان-به-روایت-احمدپوستر/feed/ 0


[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 6 بهمن 1399 ] [ 5:58 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]