واردات ۱۲ میلیون دُز واکسن دانش‌آموزی کرونا


رئیس جمعیت هلال احمر از واردات 12 میلیون واکسن دانشجویی کرونا خبر داد. به گزارش مجله آنلاینکریم همتی در یک کنفرانس خبری در کنار مراسم یادبود هفته دفاع مقدس شرکت کرد و آخرین وضعیت واردات واکسن کرونا توسط این جمعیت را توضیح داد و گفت: روند واکسیناسیون در حال انجام است و در وضعیت خوبی …

واردات ۱۲ میلیون دُز واکسن دانش‌آموزی کرونا https://online-mag.ir/2021/09/واردات-۱۲-میلیون-دُز-واکسن-دانش‌آموزی/ Thu, 23 Sep 2021 02:38:29 0000 مجله رویداد https://online-mag.ir/2021/09/واردات-۱۲-میلیون-دُز-واکسن-دانش‌آموزی/ رئیس جمعیت هلال احمر از واردات 12 میلیون واکسن دانشجویی کرونا خبر داد. به گزارش مجله آنلاینکریم همتی در یک کنفرانس خبری در کنار مراسم یادبود هفته دفاع مقدس شرکت کرد و آخرین وضعیت واردات واکسن کرونا توسط این جمعیت را توضیح داد و گفت: روند واکسیناسیون در حال انجام است و در وضعیت خوبی …

رئیس جمعیت هلال احمر از واردات 12 میلیون واکسن دانشجویی کرونا خبر داد.

به گزارش مجله آنلاینکریم همتی در یک کنفرانس خبری در کنار مراسم یادبود هفته دفاع مقدس شرکت کرد و آخرین وضعیت واردات واکسن کرونا توسط این جمعیت را توضیح داد و گفت: روند واکسیناسیون در حال انجام است و در وضعیت خوبی قرار دارد ، بنابراین ما 5 میلیون واکسن جدید کرونا را در این هفته دریافت کردیم و 6 میلیون واکسن کرونا را دوبار در هفته آینده برای دانش آموزان ارسال کردیم. افراد بین 12 تا 18 سال. ما کشور می سازیم

همتی افزود: 60 میلیون دوز واکسن جدید کرونا از 4 اکتبر تا 4 نوامبر وارد می شود. این مربوط به ماه اکتبر است.

وی گفت: “در حال حاضر ، به گفته مقامات وزارت بهداشت ، حدود نیمی از افراد واکسینه کرونا شده اند.” بیش از 70 درصد جمعیت هلال احمر باید واکسینه کرونا شوند.

هلال احمر همچنین مرکز واکسیناسیون را در مقر ملی کرونا در اختیار می گذارد و گفت: “امیدواریم واردات و تزریق واکسن به همه شهروندان زودتر به پایان برسد.”

در مورد بازگشایی مدرسه ، “مقامات وزارت آموزش و پرورش باید تصمیم بگیرند ، اما همانطور که قبلاً گفتم ، در مرحله اول ، 12 میلیون واکسن از 12 تا 18 سالگی در دو دسته وارد می شود. شش میلیون دوز شعله به دانش آموزان تزریق شود ، اما وزارت آموزش و پرورش مجبور است مستقیماً برای بازگشایی مدرسه تصمیم بگیرد.

هماتی همچنین به زمان واردات واکسن های ویژه برای دانش آموزان اشاره کرد. این واکسن ها در دهه اول اکتبر وارد کشور می شوند.

وی در پاسخ به سوال مجله آنلاین مبنی بر اینکه آیا شرکت هلال احمر در مورد واردات سوم واکسن کرونا مشورت کرده است ، گفت: باید تزریق شود. با این حال ، در حال حاضر چنین نیست و امیدواریم بتوانیم مراحل اول و دوم واکسیناسیون را انجام دهیم.

همتی در مورد اینکه آیا عوارض واکسن کرونا قبلاً توسط جمعیت هلال احمر گزارش شده است ، گفت: وزارت بهداشت وظیفه نظارت بر سلامت و توزیع واکسن ها را بر عهده دارد ، اما تاکنون هیچ گونه عوارض جانبی قابل توجهی از این واکسن ها گزارش نشده است. .. همان عوارض جانبی طبیعی و معمول واکسن.

وی گفت: “منابع فارکس و واقعی توسط بانک مرکزی ارائه می شود و اگر بخواهیم منصف باشیم ، وزارت امور خارجه نیز سنگ بنایی در این زمینه می گذارد.” بنابراین ، مشکل خاصی در واردات واکسن وجود ندارد.

هلال احمر با بودجه 1400 مشکلی ندارد

هماتی در پاسخ به سوالی در مورد موضوع تامین مالی جمعیت در سال 1400 ، گفت: ، مشکل خاصی در این زمینه وجود دارد. “وجود ندارد

وی در پاسخ به سوال مجله آنلاین مبنی بر جایگزینی چهار عضو جدید شورای عالی هلال احمر توسط رئیس جمهور ، گفت: “در این مورد با ما تماس گرفته شد و چهار عضو شورای عالی هلال احمر به زودی توسط رئیس جمهور معرفی می شوند و قادر خواهند بود به سرعت پاسخ دهند. در آینده ، ما یک مجمع عمومی و سپس بهترین را برگزار می کنیم. برنامه ریزی برای برگزاری شورا

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین اشاره کرد که آیا چهار عضوی که از طرف دولت دوازدهم معرفی شده اند تا زمان معرفی اعضای جدید توسط دولت فعلی در شورای عالی حضور خواهند داشت یا خیر ، اما در این بخش ها حضور ندارند.

همتی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم برگزاری جلسه هفت ماهه شورای عالی گفت: “ما یکبار عزیزان خود را دعوت کردیم ، اما متأسفانه برخی شرکت نکردند.” پس از آن مسائل مربوط به اعضا و تغییر دولت مطرح شد و حدود 3 تا 4 ماه طول کشید اما با معرفی اعضای جدید امیدوارم به زودی برگزار شود.

واردات 80 درصد واکسن کرونا توسط هلال احمر

وی گفت جمعیت هلال احمر از ابتدا بدون مشارکت در درگیری های حزبی ، سیاسی یا جناحی در کنار مردم بود. جمعیت هلال احمر همان کاری بود که ما در طول جنگ تحمیلی انجام دادیم. پنج مرکز امداد در مقابل آنها ایجاد شده است تا اقدامات زیادی را انجام دهند ، از جمله پشتیبانی جنگنده ، حمل مجروحان ، حمایت غیرنظامی ، آواربرداری ، پیگیری پرونده زندانیان و پیگیری پرونده افراد مفقود شده. من آن را اداره کردم. ..

هماتی افزود: “ما فقط درباره زندانیان دارای بیش از 80 هزار خانواده نامه می نویسیم.”

او اضافه کرد: “در دوران کرونا ، شرکت هلال احمر ، آموزشی ویبولیتین با همین رویکرد عمل کرد. امروز ، هنگامی که اعلام می شود نیمی از مردم ما واکسینه شده اند ، 80 درصد از قراردادهای واکسیناسیون واکسینه شده است. باید توسط جمعیت هلال احمر و ما این اقدامات را ادامه می دهیم.

رئیس آکاشینتسکیشا افزود: “امروز ، هرجا که فردی از بیماری بیماری کرونا قلب نجات پیدا کند ، نام هیچ یک از همکاران او وجود ندارد ، اما این پاداش توسط خداوند محفوظ خواهد بود.”

انتهای پیام


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 4 مهر 1400 ] [ 12:42 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]