ضرورت پایش کرونا در مدارس / دچار عادی‌انگاری نشویم


رئیس کمیسیون ملی اپیدمیولوژی کرونا در توضیح وضعیت تاج گذاری ملی و توصیه برای تشکیل سیستم نظارتی تاجگذاری در مدارس ، گفت: “واکسیناسیون به ویژه در کاهش مرگ و میرها و بستری شدن در بیمارستان ها م .ثر است. متأسفانه هنوز حدود 400 مورد تاجگذاری مثبت وجود دارد. مرگ و میر در کشور ، بیشتر …

ضرورت پایش کرونا در مدارس / دچار عادی‌انگاری نشویم https://online-mag.ir/2021/09/ضرورت-پایش-کرونا-در-مدارس-دچار-عادی‌ا/ مجله آنلاین Fri, 24 Sep 2021 03:31:46 0000 مجله تندرستی https://online-mag.ir/2021/09/ضرورت-پایش-کرونا-در-مدارس-دچار-عادی‌ا/ رئیس کمیسیون ملی اپیدمیولوژی کرونا در توضیح وضعیت تاج گذاری ملی و توصیه برای تشکیل سیستم نظارتی تاجگذاری در مدارس ، گفت: “واکسیناسیون به ویژه در کاهش مرگ و میرها و بستری شدن در بیمارستان ها م .ثر است. متأسفانه هنوز حدود 400 مورد تاجگذاری مثبت وجود دارد. مرگ و میر در کشور ، بیشتر …

رئیس کمیسیون ملی اپیدمیولوژی کرونا در توضیح وضعیت تاج گذاری ملی و توصیه برای تشکیل سیستم نظارتی تاجگذاری در مدارس ، گفت: “واکسیناسیون به ویژه در کاهش مرگ و میرها و بستری شدن در بیمارستان ها م .ثر است. متأسفانه هنوز حدود 400 مورد تاجگذاری مثبت وجود دارد. مرگ و میر در کشور ، بیشتر آنها در مناطق غربی و شمال غربی کشور رخ می دهد.

در گفت وگو با مجله آنلاین ، دکتر حمید سووری ، سرپرست تیم واکنش سریع کووید -19 ، وزارت بهداشت وی گفت: “البته این بدان معنا نیست که در همه کشورها این اتفاق افتاده است.” در مناطق غربی و شمال غربی کشور ، هنوز مناطق مورد نگرانی وجود دارد و بسیاری از تخت ها هنوز توسط بیماران مبتلا به عروق کرونا اشغال شده است.

او اضافه کرد: “علیرغم نگرانی ها ، آنچه اکنون مهم است این است که روند بستری شدن در حال کاهش است. البته مرگ و میر به آرامی در حال کاهش است و همانطور که انتظار می رفت ، افزایش واکسیناسیون تأثیر قابل توجهی بر مرگ و میر ندارد و سریع است. این نشان می دهد که نمی تواند باعث تغییر شود ، اما با افزایش گردش واکسیناسیون ، باید مداخلات دیگری نیز انجام شود. بازیابی با مجموعه ای از اقدامات موثر برای کاهش مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان. نادیده نگیرید و سرعت را افزایش دهید.

او اضافه کرد: “پیامدهای این اطلاعات این است که واکسیناسیون به ویژه در موارد مرگ یا بستری شدن موثر است ، اما این کافی نیست و دامنه واکسیناسیون در حال افزایش است ، اما متأسفانه هنوز حدود 400 عروق کرونا در کشور وجود دارد. مرگ مثبت است. در غرب و شمال غرب. »این کشور رخ می دهد.

هنوز نگرانی هایی در مورد نوع جدید کرونا وجود دارد

اپیدمیولوژیستها وقوع قله ششم کرونا را به شرح زیر توصیف می کنند: واکسن ها نسبت به تغییرات کوچک آب و هوایی کمتر مستعد هستند ، اما وقتی هوا سرد می شود ، مردم معمولاً به فضاهای بسته منتقل می شوند ، جایی که در معرض افزایش خطر بیماری عروق کرونا قرار دارند. از یک فضای باز در حال حاضر ، با بازگشایی مدارس ، تراکم کودکان در مدارس و انتقال عوامل بیماری زا به خانواده ها و افراد پرخطر افزایش می یابد. از سوی دیگر ، هنوز نگرانی هایی در مورد ظهور انواع جدید کرونا در کشور وجود دارد. به ویژه در کشورهای همسایه ، ممکن است گونه هایی مانند “لامبدا” و “مو” در کشور ما وجود داشته باشد ، اما هنوز تصور این که انواع غالب هستند کافی نیست.

سرویس پیک جدید در ماه نوامبر.سرنوشت نامعلوم است

وی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده ، هنگامی که طرح شهید سلیمانی اجرا شد ، ما بین خدمات پیک سوم و چهارم دو سرویس پیک کرونری در کشورمان داشتیم. ما حداکثر فاصله را بین آنها دیدیم. معلوم نیست که آیا ما قطعا منتظر ششمین قله در ماه نوامبر خواهیم بود ، همه چیز اقدامات ما و اقدامات و اقدامات موثر است. پیش بینی ها بر اساس شرایط موجود است ، اما مداخله م effectiveثر و عمدی می تواند شرایط موجود را به شرایط مطلوب تغییر دهد.

عادی نباش

مدارس قدرت مردم بومی را دارند

سوری درباره ویژگی های عادی سازی شرایط زندگی با گسترش واکسیناسیون کرونا گفت: “تعجب آور نیست که همه جوامع به سمت عادی شدن حرکت می کنند.” تلاش برای دستیابی به شرایط عادی با شرایط عادی متفاوت است. شما باید سعی کنید شرایط را عادی کنید ، اما عادی نیست. مرز بین این دو مکانیسم موجود برای به حداقل رساندن تهدید برای ما است. به عنوان مثال ، مدارس باید یک سیستم نظارت و مراقبت مستمر ایجاد کنند تا بتوانند در صورت تغییر یا شکست سریع پاسخ دهند. مدارس باید از دولت های محلی بیشتری برخوردار باشند و درست است که وضعیت بیماری در کشور یک الگوی کلی دارد ، اما به دلیل تنوع عوامل مختلف در کشور ، ما در کل کشور مجرد هستیم. در همه جا یک پاسخ واحد ، عدم تمایل یک بخشنامه

دستورالعمل ها را با نظارت و اجرای مناسب دنبال کنید

“ابزارهایی مانند نظارت بر انواع جدید ویروس کرونا بسیار مهم است. بدون ذکر سایر انواع جدید ، برخی از انواع و نحوه تأثیر آنها بر کودکان. هنوز اطلاعاتی در دست نیست.” اجرای دستورالعمل باید نظارت و به درستی اجرا شود. این به معنی تعریف افسران برای اجرای صحیح دستورالعمل ها و همیشه هشدار به مدارس است تا بتوانند در صورت بروز خطر سریع و م respondثر پاسخ دهند.

من دوباره نگران آنفولانزا هستم

سوری می گوید: “سال گذشته ، شیوع آنفولانزا در ژاپن و سراسر جهان زیاد نبود زیرا افراد برای جلوگیری از بیماری عروق کرونا ماسک داشتند و همین ماسک ها آنها را مستعد ابتلا به بیماری کرد.” نیز کاهش یافت. اگر پروتکل مشابه سال گذشته باشد ، ما انتظار داریم که همه گیری آنفلوانزا در سال جاری شیوع کمتری داشته باشد ، اما این نگرانی همچنان وجود دارد زیرا میزان مشاهده در مقایسه با سال قبل کاهش یافته است.

تزریق همزمان واکسن کرونا و آنفولانزا. آره یا نه؟

وی گفت: “واکسن آنفولانزا بسترها و ساختارهای متفاوتی دارد و ما نمی دانیم که چگونه این دو کرونا با واکسن آنفولانزا تعامل دارند ، بنابراین تا زمانی که واکسن آنفولانزا داده می شود ، توصیه های جهانی طبیعی است.” ایمنی کافی در فرد ایجاد نمی شود ، این نباید اتفاق بیفتد. واکسن آنفولانزا اختیاری است و می تواند برای چند هفته به تعویق بیفتد. بنابراین ، توصیه کلی این است که تا چند هفته پس از واکسیناسیون دوم با واکسن کرونا واکسن آنفولانزا زده نشود. تحقیقات بیشتری لازم است ، اما بهتر است قبل از تزریق واکسن آنفولانزا تا 4 هفته بعد از دوز دوم صبر کنید.

شرایط لازم برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی

سری همچنین مراسم راهپیمایی اربعین را به شرح زیر توصیف کرد: نتیجه قرار گرفتن در معرض ویروس می تواند شیوع بیماری باشد. ویروس به دنبال بدن برای استقرار خود است. بنابراین ، این رفتار ما است که مستعد ابتلا به ویروس است. یکی از این اقدامات شرکت در تجمع است. جای تعجب نیست که واکسیناسیون به تنهایی مانع از ابتلای فرد به ویروس یا ناقل عامل بیماری زا نمی شود. از طرف دیگر ، سفر ، به ویژه سفرهای خارجی ، می تواند الگوی ژنتیکی ویروس را تغییر دهد. بنابراین ، هنگام سفر ، برخی اقدامات لازم است انجام شود. اولین مورد این است که تا حد ممکن آن را به حداقل برسانید. بسیاری از کشورها سفرهای غیر ضروری و توصیه شده را ممنوع می کنند.

وی در پایان افزود ، “در کشور ما محدودیت هایی ایجاد شده است که باید در بالاترین سطح اعمال شود.” افراد باید دوبار واکسینه شوند ، قبل از سفر آموزش ببینند ، از مناطق شلوغ اجتناب کنند و بدانند که عراق در آلودگی غیر معمول نیست. پس از بازگشت به ژاپن ، باید بلافاصله یک آزمایش PCR انجام دهید تا ببینید آیا این آزمایش مثبت است یا خیر. دو هفته قرنطینه برای جلوگیری از شیوع بیماری در کشور.

انتهای پیام


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 2 مهر 1400 ] [ 12:19 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]