سود ۴۰۰ میلیاردی استانبول از ایرانی‌ها


ماجرا با توییت خبرنگار موسیقی و اعلام 120 میلیارد تن و فروش 30 هزار بلیت کنسرت های ترکیه در ماه سپتامبر آغاز نشد. داستان از آنجا شروع شد که برخی از افراد برای واکسیناسیون به کشورهای همسایه رفتند. آنها میلیون ها پول دادند تا به آنجا بروند و واکسن بزنند. در همان زمان ، اخباری …

سود ۴۰۰ میلیاردی استانبول از ایرانی‌ها https://livemag.ir/2021/09/سود-۴۰۰-میلیاردی-استانبول-از-ایرانی‌ه/ https://livemag.ir/2021/09/سود-۴۰۰-میلیاردی-استانبول-از-ایرانی‌ه/#respond Tue, 14 Sep 2021 12:44:24 0000 عمومی https://livemag.ir/2021/09/سود-۴۰۰-میلیاردی-استانبول-از-ایرانی‌ه/ ماجرا با توییت خبرنگار موسیقی و اعلام 120 میلیارد تن و فروش 30 هزار بلیت کنسرت های ترکیه در ماه سپتامبر آغاز نشد. داستان از آنجا شروع شد که برخی از افراد برای واکسیناسیون به کشورهای همسایه رفتند. آنها میلیون ها پول دادند تا به آنجا بروند و واکسن بزنند. در همان زمان ، اخباری …

ماجرا با توییت خبرنگار موسیقی و اعلام 120 میلیارد تن و فروش 30 هزار بلیت کنسرت های ترکیه در ماه سپتامبر آغاز نشد. داستان از آنجا شروع شد که برخی از افراد برای واکسیناسیون به کشورهای همسایه رفتند. آنها میلیون ها پول دادند تا به آنجا بروند و واکسن بزنند. در همان زمان ، اخباری مبنی بر از سرگیری کنسرت ها در چندین کشور همسایه منتشر شد. ترکیه همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای کنسرت بوده است. اکنون ، در حالی که واکسیناسیون در بلغارستان در حال افزایش است ، کنسرت های مختلفی در استانبول برگزار می شود.

به گزارش مجله زنده خبری ، روزنامه فرهیختگان در ادامه می نویسد: بدیهی است که محدودیت های اجتماعی در ترکیه بیش از یک ماه است که برداشته شده و جمع آوری مکان های بسته امکان پذیر است. رعایت فاصله اجتماعی در حمل و نقل عمومی الزامی نیست. تنها محدودیتی که وجود دارد الزام استفاده از ماسک ، حتی در خارج از منزل است. در این شرایط و با وجود اینکه گفته می شود صدور کارت واکسن برای تزریق با دوز یا تأیید تاج منفی اجباری است ، اما گزارش برخی رسانه های غیر ایرانی نشان می دهد که در این مورد سختگیری خاصی وجود ندارد.

جدا از بحث در مورد تاج ، که یک موضوع بسیار مهم است و احتمالاً هنگام بازگشت این گروه به کشور ، تأثیر آن را خواهیم دید ، اما هزینه های این سفر پرداخت می شود. مخارجی که بخش عمده آن سوءاستفاده از وضعیت کنونی در جهان و ایران است.

ما همان 30 هزار بلیط را بررسی می کنیم و کنسرت هایی را که در روزهای آینده برگزار می شود در نظر می گیریم. ما تخمین می زنیم که هزینه متوسط ​​هر فرد برای بازگشت به استانبول در تورهای مختلف 5 میلیون تن است. اگرچه بسته به نوع سیستم یا پرواز چارتر ، این تعداد متفاوت است. ما این 30،000 بلیط را به طور متوسط ​​در 5 میلیون تن ضرب می کنیم. ما تنها به هزینه سفر برگشت به 150 میلیارد تن می رسیم. 120 میلیارد تن به قیمت خرید بلیط اضافه کنید. تاکنون ، بدون در نظر گرفتن هزینه اقامت و خریدهای جانبی ، 270 میلیارد تن پول از جیب ایرانیانی که برای کنسرت به استانبول رفته بودند ، خارج شده است.

حالا می رسیم به قسمتی که در مورد وسط صحبت می کنیم. هتل های 2 ستاره استانبول از نظر قیمت مناسب هستند. آنها امکانات رفاهی مانند اینترنت ، صبحانه ، رستوران و کافه را برای مسافران و گردشگران ارائه می دهند. با این حال ، دیگران دارای امکاناتی مانند پارکینگ ، سونا و شاتل فرودگاهی هستند. قیمت اقامت های شبانه در این هتل ها از 24 دلار تا تقریبا 106 دلار متغیر است. با توجه به قیمت 26000 تن و میانگین فرضی 50 دلار برای هر نفر در هتل دوستاره ، به رقم 1.3 میلیون تن می رسیم. هیچ تعداد رسمی از ایرانیانی که به هتل دو ستاره رفته اند وجود ندارد ، اما اگر یک سوم آنها 30 هزار نفر به هتل دو ستاره بروند ، ما به 13 میلیارد تن می رسیم. بدیهی است که آنها برای اقامت در هتل های سه ستاره استانبول باید هزینه بیشتری بپردازند. قیمت اقامت یک شب در این هتل ها از 311 پوند شروع می شود و تا 656 پوند می رسد. اگر هر پوند را 3200 تن و به طور متوسط ​​500 پوند در نظر بگیریم ، این رقم 1.600.000 تن است. ما تخمین می زنیم که یک سوم هتل های سه ستاره ناپدید شده اند. 16 میلیارد تن هزینه اقامت برای این 10 هزار نفر خواهد بود. حدود 30 میلیارد تن به 270 میلیارد تن قبلی اضافه کنید. قیمت رزرو اتاق در هتل 4 ستاره بین 527 پوند تا 1008 لیر ترکیه و قیمت رزرو هتل پنج ستاره از 102 تا 498 دلار است. ما همچنین برآورد می کنیم که سطح متوسط ​​هتل های چهار و پنج ستاره 300 دلار است. ما گفته بودیم که دلار را 26000 تن محاسبه کرده ایم و قیمت اقامت یک نفر در هتل های 4 و 5 ستاره به طور متوسط ​​حدود 7 میلیون و 800 هزار تن بوده است. سومین 10 هزار نفر که احتمالاً از نظر مالی بسیار خوب هستند در این هتل ها اقامت دارند. قیمت این گروه ثروتمند 78 میلیارد تن خواهد بود.

حالا 78 میلیارد تومان به 300 میلیارد تومان قبلی اضافه کنید تا بدانید هموطنان ما چقدر عزیز هستند که احتمالاً قبل از گرفتن مخارج محرم اعتراض کرده و ماجرای کمک به جامعه بین المللی با واکسن ها را ترک کردند ، به ترکیه سفر کردند و در کنسرت ها شرکت کردند. آنها پرداخت کردند.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/09/سود-۴۰۰-میلیاردی-استانبول-از-ایرانی‌ه/feed/ 0


[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 26 شهريور 1400 ] [ 23:26 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]