تصمیم‌گیری برای حضور دانش‌آموزان در مدارس به اولیاء و مدیران واگذار شد


سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سیستم های “خانواده” ، “آموزش” و “جامعه” نقش اساسی در تربیت کودکان دارند. به گزارش مجله آنلاین ، آری رضا کاظمی در مراسم انتخابات PTA که در دبیرستان دخترانه شایسته منطقه 11 تهران برگزار شد شرکت کرد و از اقدامات ارزشمند PTA توسط وزارت آموزش و پرورش قدردانی کرد. …

تصمیم‌گیری برای حضور دانش‌آموزان در مدارس به اولیاء و مدیران واگذار شد https://online-mag.ir/2021/09/تصمیم‌گیری-برای-حضور-دانش‌آموزان-در/ Thu, 16 Sep 2021 09:18:45 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/09/تصمیم‌گیری-برای-حضور-دانش‌آموزان-در/ سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سیستم های “خانواده” ، “آموزش” و “جامعه” نقش اساسی در تربیت کودکان دارند. به گزارش مجله آنلاین ، آری رضا کاظمی در مراسم انتخابات PTA که در دبیرستان دخترانه شایسته منطقه 11 تهران برگزار شد شرکت کرد و از اقدامات ارزشمند PTA توسط وزارت آموزش و پرورش قدردانی کرد. …

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سیستم های “خانواده” ، “آموزش” و “جامعه” نقش اساسی در تربیت کودکان دارند.

به گزارش مجله آنلاین ، آری رضا کاظمی در مراسم انتخابات PTA که در دبیرستان دخترانه شایسته منطقه 11 تهران برگزار شد شرکت کرد و از اقدامات ارزشمند PTA توسط وزارت آموزش و پرورش قدردانی کرد. وی در آغاز سال تحصیلی گفت: حضور دانش آموزان و والدین آنها در مدرسه برای انتخابات PTA در اوایل اکتبر و یک هفته قبل از بازگشایی مدرسه ، آموزش به خانواده ها کمک می کند تا مدارس موجود باشد ، جامعه همه چیز است با کمک همکاران ، مدیران اجرایی و والدین ، ​​ما آماده یک کار درخشان هستیم شروع سال تحصیلی

کاظمی افزود: “پیام دوم آماده سازی محیط آموزشی برای بازگشایی مدارس و حضور تدریجی دانش آموزان در این فضاها است.” در واقع عدم حضور دانش آموزان در محیط مدرسه فضای غم و اندوه را در جامعه ایجاد کرد و آسیب های روحی و جسمی زیادی را به دانش آموزان وارد کرد. وقتی این اتفاق می افتد ، ما باید تلاش کنیم تا با ایجاد روحیه شادی و نشاط در جامعه بر مشکل فائق آییم. رفع نگرانی مردم مستلزم همکاری ، حمایت و همدلی همکاران عزیز ، معلمان دلسوز و سخت کوش ، والدین ، ​​مربیان و اصحاب رسانه است که همیشه به ما کمک کرده اند.

وزیر آموزش و پرورش که آمادگی خود را برای شروع سال تحصیلی اعلام کرد ، گفت: “نکته مهم برای ما بازگشایی مدارس این است که از سلامت و ایمنی دانش آموزان خود اطمینان حاصل کنیم.”

کاظمی بر اهمیت نقش والدین و مربیان در شکل گیری آموزش مناسب کودکان در کشور و دستیابی به اهداف نظام آموزشی ، “خانواده” ، “آموزش” و “جامعه” تأکید کرد و گفت: این سیستم بیشترین نقش را دارد نقش اساسی در آموزش کودکان ، ما با هم کار می کنیم تا با صدا و همدلی به اهداف خود برسیم. البته مهمترین بستر شکل دهی به آموزش خانه شکل می گیرد و خانواده محوری ترین نقش را در تربیت فرزندان ایفا می کند.

او اضافه کرد: “مشارکت واقعی والدین و مربیان در آموزش دانش آموزان ، تصمیم گیری ، تصمیم گیری و سیاست گذاری در اجرا و در تمام مراحل آموزشی بسیار مهم است. مربیان مراسم و شعار هستند. دانش آموزان می توانند در مدرسه آسیب ببینند. برای جلوگیری از آسیب ، توصیه می شود نقشه را در مدرسه یا دانشگاه به خوبی توضیح دهید.

کاظمی گفت: “یکی از فرصت های ارزشمندی که کرونا به سیستم آموزشی و جامعه ارائه کرد این بود که خانواده ها اهمیت ، حساسیت و دشواری کار آموزش را تشخیص داده و سختی و توانایی های کار معلم را درک کردند.” ارتقا یافته در اکوسیستم جدید ، نقش والدین و مربیان از “والدین” به “کمک معلم” تغییر کرده است و در بسیاری از خانواده ها والدین دستیار معلم مدرسه بوده اند. در این مدت ، خانواده نقش های “مکمل” ، “معلم” و “تاب آوری” را ایفا کردند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: “حداقل جلوگیری از وخامت بیشتر کیفیت آموزش کمک بزرگی بوده است.” “بدون شک ، کرونا در کنار صدمات شخصی و خسارات اقتصادی و اقتصادی ، خسارت زیادی به جامعه وارد کرده است. آسیب های اجتماعی زیادی به ما وارد می شود. »ما به ویژه نسل بعدی را وارد کردیم.

کاظمی ادامه داد: از وضعیت امروز به این نتیجه رسیده ایم که باید زمینه ارتباط دانش آموزان و حضور دانش آموزان در مدرسه را فراهم کنیم.

وی گفت: “در اکثر کشورهای جهان ، آخرین مکانی که تعطیل و اولین مدرسه افتتاح شد یک مدرسه بود.” اهمیت “آموزش” و از دست دادن دانش آموزان در مدرسه به مراتب بیشتر از خسارت مالی و بسیاری از زمینه های دیگر به جامعه آسیب می رساند. امروز ، ما سلامت دانش آموزان را در اولویت قرار داده و بر ادامه مجدد مستقیم و کامل تأکید می کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: دنبال می شود. بنابراین ، با در نظر گرفتن همه این موارد ، ما سال تحصیلی را با “شاد” در اوایل اکتبر آغاز می کنیم و با والدین و مربیان فضای مجازی برای بیان نیازهای خود بحث می کنیم.

به گفته مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، تصمیم برای حضور در مدرسه در نهایت به والدین ، ​​معلمان و مدیران هر منطقه واگذار شد. مدارسی که بتوانند استاندارد فاصله اجتماعی مورد تأیید وزارت بهداشت را رعایت کنند ، به دانش آموزان این امکان را می دهد که دوباره مهربانی را تجربه کنند ، معادلات ارتباطی را بیاموزند ، به زندگی واقعی بازگردند و از معلمان الگو بگیرند.

کاظمی با اشاره به ضرورت ارتقای کیفیت آموزش و اولویت بندی شروع مدرسه برای عادی سازی فعالیت های جامعه ، گفت: در شرایط بحرانی ، برای موفقیت بیشتر ، باید با همدلی بیشتر کار کنیم.

انتهای پیام


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 25 شهريور 1400 ] [ 16:01 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]