حاتمی: وزیر ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد


نماینده مردم کالیبر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه فضای مجازی با همه حواشی و ترکیب دستاوردها و زیان های آن بخشی از زندگی مردم شده است ، وزیر پیشنهادی ارتباطات اعتقادی به بسترهای موجود ندارد و در شبکه های اجتماعی وجود ندارد ” به گزارش مجله زنده خبری ، حسین خاتمی امشب (شنبه) در …

حاتمی: وزیر ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد https://livemag.ir/2021/08/حاتمی-وزیر-ارتباطات-در-شبکه‌های-اجتم/ https://livemag.ir/2021/08/حاتمی-وزیر-ارتباطات-در-شبکه‌های-اجتم/#respond مجله زنده خبری Sat, 21 Aug 2021 16:08:36 0000 اقتصادی https://livemag.ir/2021/08/حاتمی-وزیر-ارتباطات-در-شبکه‌های-اجتم/ نماینده مردم کالیبر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه فضای مجازی با همه حواشی و ترکیب دستاوردها و زیان های آن بخشی از زندگی مردم شده است ، وزیر پیشنهادی ارتباطات اعتقادی به بسترهای موجود ندارد و در شبکه های اجتماعی وجود ندارد ” به گزارش مجله زنده خبری ، حسین خاتمی امشب (شنبه) در …

نماینده مردم کالیبر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه فضای مجازی با همه حواشی و ترکیب دستاوردها و زیان های آن بخشی از زندگی مردم شده است ، وزیر پیشنهادی ارتباطات اعتقادی به بسترهای موجود ندارد و در شبکه های اجتماعی وجود ندارد ”

به گزارش مجله زنده خبری ، حسین خاتمی امشب (شنبه) در جریان بررسی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مخالف ، در نشستی مردمی خطاب به رئیس جمهور گفت: تا به امروز ، تخصیص ناعادلانه و نامناسب منابع ملی و تبعیض و محرومیت از ما ما مجبور بودیم آن را برای مردممان توضیح دهیم. در دولت شما ، عدم انتخاب و عدم پیشنهاد وزارتخانه به این مسائل افزوده شده است. امیدوارم حداقل به اندازه معاونان و رهبران سازمانها ، ایرانی ترین مردم روی زمین ، یعنی آذربایجان ، در قشرهای حکومتی دولت شما گنجانده شوند.

وی افزود: مخالفت من با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات ، آقای زارع پور به دلیل ابهامات و ایرادات ناشی از برنامه های وی است.

حاتمی به زارع پور گفت: حاتمی به زارع پور گفت: در دوران تصدی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در وزارت مدیریت ، تعهد به اخذ مجوز برای کلیه محصولات دیجیتال. آنها مجبور شدند فعالیتها و مشاغل خود را تعطیل کنند و این را برای پارلمان روشن کنند. به جای نگاه منفی و بدبینانه ، می توانید مشکل را مدیریت کنید.

وی افزود: اگرچه فضای مجازی با همه حواشی و ترکیب سود و زیان آن بخشی از زندگی مردم شده است ، اما آنها به بسترهای موجود اعتقادی ندارند و در شبکه های اجتماعی حضور ندارند.

نماینده مردم کالیبر خاطرنشان کرد: برنامه های ارائه شده توسط آقای زارع پور جنبه تحقیقاتی کاملی دارد و مشترک است. نتیجه گیری این است که آنها در مورد محیط واقعی کار و ظرفیت اقتصاد در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات واقعی ندارند یا ندارند.

نماینده مردم کالیبر گفت: محدوده و ظرفیت وزارت همه فناوری ها و ارتباطات با ذوق عمل در مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه دارای شکاف اساسی است.

وی افزود: مشکلات و حواشی کنونی وزارت مربوطه ، وضعیت کارکنان شرکت ، نمایندگان مخابرات در مناطق روستایی ، شرح وظایف و مأموریت های شرکت مخابرات در برنامه های ارائه شده توسط آقای زارع پور جایی ندارد.

خاتمی گفت: چشم انداز شما برای وزارت ارتباطات بیشتر شبیه نرم افزار است و به موضوع توسعه و زیرساخت ها به معنای واقعی کلمه در برنامه شما توجه نمی کند.

خاتمی گفت: بسیاری از تصمیم گیرندگان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بحث های تحریک آمیز درباره سازوکار حل مشکل در طرح جنابعالی اساساً سکوت کرده اند و برنامه شما برای رفع ابهامات آن چیست؟

نماینده مردم کالیبر گفت: با توجه به اقدام اخیر گوگل پلی برای حذف برنامه های روبیکا و مسدود شدن بسترهای ایرانی ، برنامه شما برای مقابله با این بسترهای نقض کننده حقوق کاربران ایرانی چیست؟

وی افزود: به طور کلی نظرات شما در مورد نحوه مدیریت فضای مجازی کشور چیست و برنامه شما دیدگاه خاصی در این زمینه ندارد.

خاتمی خطاب به زارع پور گفت: شما در برنامه های خود اینقدر در مورد اقتصاد دیجیتال صحبت کرده اید ، اما اقتصاد دیجیتالی با شعاع بین المللی در برنامه های شما بر اساس کدام پلتفرم مورد نظر شما اتفاق می افتد.

وی افزود: هشدار من قبل از اصل سوم قانون اساسی است که اساساً محرومیت است و باید لغو شود.

در همان لحظه ، کلیباف به خاتمی هشدار داد که وارد حوزه انتخابیه نشود.

سخنگوی کلیبر گفت: انشاءالله در کنار سایر مناطق محروم و دور افتاده قطعاً به این موضوع توجه ویژه ای خواهد شد.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/08/حاتمی-وزیر-ارتباطات-در-شبکه‌های-اجتم/feed/ 0


[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 3 شهريور 1400 ] [ 1:18 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]