رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها/ وزش تندباد لحظه‌ای در مناطق ساحلی و فراساحل


سازمان هواشناسی نسبت به رعد و برق و وزش باد شدید در برخی استانها و وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دریایی هشدار داده است. به گزارش مجله زنده خبری ، مواظب باش رنگ زرد سازمان هواشناسی اعلام کرد: از ظهر امروز (26 مرداد) در مازندران ، ارتفاعات شرقی تهران …

رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها/ وزش تندباد لحظه‌ای در مناطق ساحلی و فراساحل https://livemag.ir/2021/08/رگبار-و-رعدوبرق-در-برخی-استان‌ها-وزش-ت/ https://livemag.ir/2021/08/رگبار-و-رعدوبرق-در-برخی-استان‌ها-وزش-ت/#respond مجله زنده خبری Tue, 17 Aug 2021 10:50:46 0000 اجتماعی https://livemag.ir/2021/08/رگبار-و-رعدوبرق-در-برخی-استان‌ها-وزش-ت/ سازمان هواشناسی نسبت به رعد و برق و وزش باد شدید در برخی استانها و وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دریایی هشدار داده است. به گزارش مجله زنده خبری ، مواظب باش رنگ زرد سازمان هواشناسی اعلام کرد: از ظهر امروز (26 مرداد) در مازندران ، ارتفاعات شرقی تهران …

سازمان هواشناسی نسبت به رعد و برق و وزش باد شدید در برخی استانها و وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دریایی هشدار داده است.

به گزارش مجله زنده خبری ، مواظب باش رنگ زرد سازمان هواشناسی اعلام کرد: از ظهر امروز (26 مرداد) در مازندران ، ارتفاعات شرقی تهران ، هرمزگان و نیمه جنوبی استان کرمان ، باران و رعد و برق ، وزش باد شدید موقت و مناطق تگرگ پیش بینی می شود. پیش بینی می شود این شرایط هواشناسی تا فردا (26 مرداد) علاوه بر مناطق ذکر شده برای استانهای گلستان ، جنوب سیستان و بلوچستان و بوشهر ادامه یابد.

باران و رعد و برق و وزش باد موقت شدید نیز برای پنجشنبه (7 مرداد) در استانهای کرمان ، هرمزگان ، بوشهر ، استانهای جنوبی سیستان و بلوچستان و فارس پیش بینی می شود.

در چنین شرایطی احتمال رواناب در کانال ها ، وزش باد شدید موقت ، افزایش ناگهانی سطح آب فصلی ، سیل موقت و محدود وجود دارد. بنابراین ، هنگام عبور از رودخانه ها و کانالها بدون حرکت عشایر عشایر ، به ویژه بعد از ظهر ، احتیاط توصیه می شود ، هنگام چرای احشام در بزرگراهها و مناطق و فعالیتهای کوهستانی احتیاط کنید.

سازمان هواشناسی نیز در حالت آماده باش است رنگ زرد گزارش دیگری: از امروز تا پنجشنبه (26 تا 28 مرداد) در شرق خلیج فارس ، تنگه هرمز ، غرب دریای عمان ، مناطق ساحلی و سواحل بوشهر ، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ، رعد و برق ، وزش باد موقت شدید ، افزایش ارتفاع موج ها در ساحل بین 1 تا 1.5 متر و در دریا 1.5 تا 2 متر خواهد بود.

سازمان هواشناسی در مورد احتمال غرق شدن شناگران و قایق های کوچک و احتمال آسیب به کشتی های سبک ، سبک وزن ، قفس ها و تورهای ماهیگیری هشدار داد و هنگام شنا در سواحل و ممنوعیت شنا در دریا احتیاط را توصیه کرد.

به گزارش مجله زنده خبری ، یک هشدار رنگ زرد هواشناسی به این معنی است که پدیده های جوی رخ می دهد که می تواند سفر و فعالیت های روزانه را مختل کند. این هشدار برای افزایش آگاهی عمومی صادر شد تا آنها آماده برخورد با پدیده های جوی باشند که کمی شدیدتر از حد معمول هستند. از سوی دیگر ، مقامات از این هشدارها مطلع هستند تا در صورت لزوم اقدام کنند.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/08/رگبار-و-رعدوبرق-در-برخی-استان‌ها-وزش-ت/feed/ 0


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 26 مرداد 1400 ] [ 19:15 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]