ماجرای هلی پد میلیاردی در شهرستان بویراحمد!


من بارها گفته ام و نوشته ام که پروژه ها برای دولت و بودجه عمومی بسیار ترسو هستند. این عکس و اخبار ، که در اکثر سایت های خبری موجود است ، من را به یاد بسیاری از این نوع پروژه ها انداخت. از نظر فنی ، ارزش یک ریال را ندارد! فقط با توجه …

ماجرای هلی پد میلیاردی در شهرستان بویراحمد! https://livemag.ir/2021/08/ماجرای-هلی-پد-میلیاردی-در-شهرستان-بویر/ https://livemag.ir/2021/08/ماجرای-هلی-پد-میلیاردی-در-شهرستان-بویر/#respond مجله زنده خبری Sun, 15 Aug 2021 11:23:07 0000 عمومی https://livemag.ir/2021/08/ماجرای-هلی-پد-میلیاردی-در-شهرستان-بویر/ من بارها گفته ام و نوشته ام که پروژه ها برای دولت و بودجه عمومی بسیار ترسو هستند. این عکس و اخبار ، که در اکثر سایت های خبری موجود است ، من را به یاد بسیاری از این نوع پروژه ها انداخت. از نظر فنی ، ارزش یک ریال را ندارد! فقط با توجه …

من بارها گفته ام و نوشته ام که پروژه ها برای دولت و بودجه عمومی بسیار ترسو هستند. این عکس و اخبار ، که در اکثر سایت های خبری موجود است ، من را به یاد بسیاری از این نوع پروژه ها انداخت. از نظر فنی ، ارزش یک ریال را ندارد!

ماجرای بالشتک بالگرد میلیاردر در شهرستان بویراحمد!

فقط با توجه به این عکس کیفیت بتن کاملاً نامطلوب است ، به نظر می رسد محل احداث سیلاب است ، با بارش برف و باران شدید در منطقه ، امکان شستشوی قطعات غیر بتنی در اطراف و در طول سالها ، بدون شک ترک و خرابی سکو بدون زهکشی یا بسیار ضعیف به نظر می رسد ، با اولین باران ، بالشتک هلیکوپتر پر از گل و سنگ خواهد بود که قابل استفاده نخواهد بود ، فضای باز زیاد و توپوگرافی منطقه (زمین) ، که بادهای محلی را تشدید می کند و فرود و برخاستن برای هلیکوپتر دشوار است.

البته به گزارش اخبار پیش بند ، ماجرای میلیاردها هزینه برای ساخت هلی پد در زیلایی چگونه بود؟ اعلام شد که اشتباه و فشار کاری رخ داده است!؟ و این شماره فقط با یک صفر اضافی توسط سرویس فنی دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود؟ با این حال ، به دور از اصل شکل ، نکات فنی مسلم که اصل وجود پد هلیکوپتر را حذف می کند اساسی است و هنوز وجود دارد! تعداد آنها آنقدر زیاد است که نمی توانید شمارش کنید؟ اما باید راه حلی برای آنها پیدا کرد!

اکنون به طور خلاصه ، درخواست خود را به رئیس جمهور محترم کشور تقدیم می کنم! اگر فکر می کنید خوب است ، یک تیم متخصص در هر زمینه ای (افراد بدون ارتباط با موسسه ، فقط متخصصان) مانند ده نفر در ساخت و ساز ، ده نفر در پالایشگاه ها ، ده نفر در مخابرات ، ده نفر در مراقبت های بهداشتی ، ده نفر در بیمارستان و غیره.

من تصور می کنم و مطمئن هستم که انقلابی در مدیریت بهینه پروژه ها در کشور بوجود می آید ، به ویژه از لحاظ مالی و فنی ، همانطور که در ابتدا گفتم ، کارهای فنی بسیار بدتر از مالی آنها است. به خواست خدا.

* استاد نمونه کشور مهندسی سازه ، مدیریت زلزله و بحران و بنیانگذار پایداری و مدیریت بحران در ایران

https://livemag.ir/2021/08/ماجرای-هلی-پد-میلیاردی-در-شهرستان-بویر/feed/ 0


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 25 مرداد 1400 ] [ 8:49 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]