بیشترین مصرف برق استان مربوط به گچساران است/ کمبود تولید داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار جمال معتمدی زاده بعد از ظهر چهارشنبه ، در حاشیه مراسم تجلیل و تقدیر از سران شرکت توزیع برق گچساران ، وی افزود: در حال حاضر .یکی آنچه تابستان امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد 440 مگابایت بود که معمولاً به دلیل نوع بارندگی در شهرهای گرمسیری بیشتر است و …

بیشترین مصرف برق استان مربوط به گچساران است/ کمبود تولید داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://livemag.ir/2021/08/بیشترین-مصرف-برق-استان-مربوط-به-گچسارا/ https://livemag.ir/2021/08/بیشترین-مصرف-برق-استان-مربوط-به-گچسارا/#respond مجله زنده خبری Wed, 11 Aug 2021 11:15:16 0000 عمومی https://livemag.ir/2021/08/بیشترین-مصرف-برق-استان-مربوط-به-گچسارا/ به گزارش خبرنگار جمال معتمدی زاده بعد از ظهر چهارشنبه ، در حاشیه مراسم تجلیل و تقدیر از سران شرکت توزیع برق گچساران ، وی افزود: در حال حاضر .یکی آنچه تابستان امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد 440 مگابایت بود که معمولاً به دلیل نوع بارندگی در شهرهای گرمسیری بیشتر است و …

به گزارش خبرنگار جمال معتمدی زاده بعد از ظهر چهارشنبه ، در حاشیه مراسم تجلیل و تقدیر از سران شرکت توزیع برق گچساران ، وی افزود: در حال حاضر .یکی آنچه تابستان امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد 440 مگابایت بود که معمولاً به دلیل نوع بارندگی در شهرهای گرمسیری بیشتر است و بیشترین مصرف برق استان در شهرستان گچساران به ثبت می رسد.

معتمدی زاده گفت: امسال میزان بارندگی نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته است و از سوی دیگر ذخیره آب سدها امسال نسبت به سالهای گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی افزود: رشد 10 درصدی مصرف در کشور منجر به افزایش مصرف شده است و همچنین گرمای زودرس و افزایش محسوس دما نسبت به سال های گذشته از دیگر عوامل افزایش مصرف است.

اکثریت مصرف برق استان مربوط به گچساران است / ما کمبود تولید داریم

معتمدی زاده گفت: در بحث تقاضای تولید و مصرف ، 12 هزار مگاوات کمبود تولید در کشور داریم و این کمبود باید به نوعی جبران شود.

وی افزود: در صورت عدم جبران خسارت ، ناچاریم به دلیل عدم تولید ، وقفه های ناخواسته ایجاد کنیم.

معتمدی زاده با اشاره به پیک بار ، خاطرنشان کرد: در بحث مدیریت بار و مدیریت مصرف ، پیک از ساعت 13:00 تا 18:00 در روز و از 20:00 تا 24:00 شب است.

معتمدی زاده به اقدامات اعمال شده در مدیریت مصرف اشاره کرد و گفت: برای مدیریت مصرف چاه های کشاورزی ، پمپ های کشاورزی و صنایع ، محدودیت بار را در ساعات اوج اعمال می کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: در مورد روشنایی راهروها ، بین چراغ راهروهای شهری و حومه سوئیچ شد.

وی گفت: “ما گرفتگی های گسترده ای در روستاها نداشتیم.” اما مأموریت اصلی ما حذف هزینه های خانوار نیست. “

معتمدی زاده افزود: مطالبات شرکت توزیع برق استان 145 میلیارد تن است که بیشتر آن مربوط به ساختمان های اداری است.

وی با اشاره به اینکه طول شبکه برق استان 3500 کیلومتر است ، تصریح کرد: 1500 کیلومتر میزان برق کابلی است که باید تا پایان امسال حفظ شود تا به شبکه کابلی خود تبدیل شود.

معتمدی زاده کاهش سرقت ها ، کاهش تلفات انرژی ، جلوگیری از نوسانات و تامین برق پایدار را از مهمترین مزیت های پروژه تبدیل شبکه های کابلی به کابل های برق عنوان کرد.

وی گفت: از ابتدای سال ، ما وظیفه ای را برای مناطق تعیین کرده ایم که تا پایان سال 1400 شبکه های کابلی حذف شده و به کابل های خود تبدیل می شوند ، که شامل ثبات شبکه و کاهش افت ولتاژ و نسبی می شود. رضایت مشتری. “

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: در برنامه کاری خود باید شبکه برق 250 روستای استان را اصلاح و بهینه کنیم ، این پروژه برای مدیریت و تثبیت برق با 70 میلیارد تن در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد. “

اکثریت مصرف برق استان مربوط به گچساران است / ما کمبود تولید داریم

وی تصریح کرد: امسال برای تثبیت شبکه 2 پست برق در سطح شهر مانند نصب شده است.

معتمدی زاده گفت: کهگیلویه و بویراحمد 272 هزار مشترک دارد که 100 هزار مشترک از مزایای برق امید برخوردار هستند.

معتمدی زاده گفت: در این زمینه مشترکان به سه دسته مصرف کم ، مصرف خوب و مصرف زیاد تقسیم می شوند که قیمت برق مصرفی گروه کم مصرف با 100 درصد تخفیف محاسبه می شود ، یعنی. رایگان. “

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در این مراسم از خدمات علی روانگرد تقدیر شد ، مدیر سابق شرکت توزیع برق گچساران و بهزاد زمانی پور به عنوان مدیر جدید این شرکت در گچساران معرفی شدند.

https://livemag.ir/2021/08/بیشترین-مصرف-برق-استان-مربوط-به-گچسارا/feed/ 0


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 24 مرداد 1400 ] [ 1:40 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]