کرونر دین مارتین – یادآور شاه سلطان – موسیقی بی انتهای دین مارتین


کرونر دین مارتین – یادآور شاه سلطان – موسیقی بی انتهای دین مارتین

همه گاهی اوقات کسی را دوست دارند ، و این شخص هیچ کس نیست جز آرایشگاه معروف دین مارتین. King of Cool بیش از چهل سال است که آهنگ های عاشقانه جنسی خود را با سیگار در دست و زنی در کنارش به جهان ارائه می دهد. دینو پل کروستیپسر ، والدین مهاجر ایتالیایی ، …

کرونر دین مارتین – یادآور شاه سلطان – موسیقی بی انتهای دین مارتین https://hillbilly.ir/کرونر-دین-مارتین-یادآور-شاه-سلطان-موس/ https://hillbilly.ir/کرونر-دین-مارتین-یادآور-شاه-سلطان-موس/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 31 Jul 2021 10:30:09 0000 طراحی و سئو وب سایت marketing social responsibility https://hillbilly.ir/کرونر-دین-مارتین-یادآور-شاه-سلطان-موس/

کرونر دین مارتین – یادآور شاه سلطان – موسیقی بی انتهای دین مارتین

همه گاهی اوقات کسی را دوست دارند ، و این شخص هیچ کس نیست جز آرایشگاه معروف دین مارتین. King of Cool بیش از چهل سال است که آهنگ های عاشقانه جنسی خود را با سیگار در دست و زنی در کنارش به جهان ارائه می دهد. دینو پل کروستیپسر ، والدین مهاجر ایتالیایی ، …

کرونر دین مارتین – یادآور شاه سلطان – موسیقی بی انتهای دین مارتین

همه گاهی اوقات کسی را دوست دارند ، و این شخص هیچ کس نیست جز آرایشگاه معروف دین مارتین. King of Cool بیش از چهل سال است که آهنگ های عاشقانه جنسی خود را با سیگار در دست و زنی در کنارش به جهان ارائه می دهد.
دینو پل کروستیپسر ، والدین مهاجر ایتالیایی ، به معنای واقعی کلمه به بالای لیست صعود کرده است. دینو جوان با ضربه ای شدید وارد فضای نمایشگاه شد ، همکلاسی های خود را به دلیل خواندن زبان انگلیسی مورد تمسخر قرار داد و در سن 15 سالگی دبیرستان استیون ویل را رها کرد. بوکس به عنوان وزنه بردار با نام مستعار “بچه قلاب دوزی” ، در طول روز بوکس کمی پول ، بینی شکسته ، لب شکسته و انگشت شکسته دریافت کرد. در میان معیشت اولیه خود ، او کالایی می ساخت ، بلک جک را به قماربازهای غیرقانونی توزیع می کرد ، و او یک چاقو بود.
دینو با الهام از برادران هری میلز دینو ، سبک خوانندگی ساده و دوست داشتنی ای را حفظ کرده است. او با سامی واتکینز رهبر گروه همکاری کرد تا خواننده جوان را متقاعد کند که نام خود را به دین مارتین تغییر دهد.
صدای زیبا و زیبایی طبیعی کنسرت gigclub را به یک کنسرت بسیار هیجان انگیز تبدیل کرد. با این حال ، او تصاویر متعصبی را که فعالانی مانند بینگ کروسبی یا فرانک سیناترا بلافاصله پس از تیراندازی تجربه کردند ، دوست نداشت.
اولین تعطیلات او در سال 1946 در باشگاه کلاه شیشه ای در شهر نیویورک بود که با کمدین جوانی به نام جری لوئیس آشنا شد. این دو با هم دوست شدند و شروع به اتحاد کردند. این جفت شدن مارتین را تقریبا یک شبه به یک چهره مشهور تبدیل می کند. هر دو در فیلم آواز خواندن حضور داشتند و جایزه به لوئیس تعلق گرفت. مارتین مستقیماً دو مرد بود. اگرچه این دو به سرعت به سمت ستاره ها حرکت کردند ، که شامل رزرو باشگاه های رقص در باشگاه های سراسر کشور با قرارداد فیلم و فیلم بود ، اما نارضایتی افزایش یافت. مارتین در بررسی لایحه دوم و نهایی کوتاهی کرد. در سال 1956 مارتین و لوئیس طلاق گرفتند و طلاق گرفتند. این زوج ناگهان در سال 1976 در جریان تله تستون عضلانی جری لوئیس با هم مشاجره کردند.
برای مارتین کار ساده ای نبود. نوع جدیدی از ریتم های راک که در سراسر کشور یافت می شود ، خوانندگان به شیوه ای که می خوانند مورد استقبال قرار نگرفتند. او سعی کرد لانه منحصر به فرد خود را بیابد و بیشتر بر روی کار خود تمرکز کرد تا آهنگهایش. در سال 1957 مارتین تصمیم عاقلانه ای گرفت. اگرچه حقوق وی کاهش یافت ، اما او به عنوان ستاره در فیلم شیرهای جوان با رهبران مارلون براندو و مونتگومری کلیفت قرارداد بست. این پدر بنیانگذار مارتین است ، این بار ، تنها. فیلم از نظر حمل و نقل موفقیت آمیز است و دین مارتین در راه است. او در صحنه بزرگ تحسین برانگیز است ، اکنون ثروتمند است تا حرفه خود را در خوانندگی پرورش دهد. King of Cool که از نظر تکنیک و تکنیک بی نقص است ، با معلمانی مانند فرانک سیناترا و پری کومو راحت تر می خواند.
شورشیان جوان ایتالیایی از استانبورنویل ، اوهایو اکنون در لیگ های بزرگ حضور دارند.دین مارتین می خواست یک بلیط قرعه کشی بزرگ اداری با نام خود ببرد ، و وقتی نام او روی چادر لاس وگاس ظاهر شد ، مطمئناً خانه پر شده بود.
مارتین ، که با فرانک سیناترا و سمی دیویس جونیور کار می کرد ، یکی از اولین اعضای گروه محبوب موش ها بود. آنها خود را موش نمی نامیدند ، اما گروه را “The Summit” یا “The Clan” نامیدند.
در طول دهه 1960 و اوایل 1970 ، مارتین با نمایش Dean Martin ، مجموعه ای چند وجهی که ستاره های زیادی در آن زمان حضور داشت ، در صفحه نمایش بزرگ از موفقیت برخوردار شد. زبان ملایم او بینندگان محبوب است ، اما گاهی اوقات توسط تولیدکنندگان او مغایرت دارد. مارتین تمام تلاش خود را با سیستم عامل اندروید انجام داد و دوست نداشت اسکریپت ها را با جزئیات دنبال کند ، که گاهی اوقات خدمه را آزار می داد. بعداً مارتین میزبان برنامه هایی بود که در آن افراد مشهوری مانند باب هوپ ، جیمی استوارت و لوسیل بال حضور داشتند.
دینو صدای خودش را پیدا کرد و به پخش آهنگهای محبوب مانند؛ خاطرات به این شکل ساخته می شوند ، من آن را دوست دارم و همه کسی را دوست دارند. صدای او هنوز در فیلم ها ، برنامه های تلویزیونی و تبلیغات شنیده می شود. آهنگ های مارتین در دسترس طرفداران آهنگ های جدید در iTunes است.
تصویر دین به عنوان یک مرد تنبل با دود مداوم در دست خود به امضای عمومی تبدیل شد. اگرچه مارتین به این امر اعتراض نکرد ، اما گمانه زنی های زیادی وجود دارد که الکل یک کاربرد و تصویر در رسانه ها است. متأسفانه ، کسی سیگار کشید و در سال 1993 ، مارتین مبتلا به سرطان ریه شد.
زندگی شخصی او شامل سه ازدواج و هفت فرزند بود. پسر مارتین ، دین پل (دینو) ، در سانحه هوایی 1987 جان باخت. در نتیجه ، او سرگرمی خود را از دست داد و شروع به تسلیم شدن کرد. آخرین حضور عمومی او در دسامبر 1990 برای جشن 75 سالگی فرانک سیناترا بود. دین مارتین بر اثر نارسایی تنفسی در روز کریسمس 1995 در بورلی هیلز ، کالیفرنیا درگذشت. او 78 سال دارد.

.

https://hillbilly.ir/کرونر-دین-مارتین-یادآور-شاه-سلطان-موس/feed/ 0


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 20 مرداد 1400 ] [ 21:25 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]