جدیدترین مدل های آلاچیق فلزی باغ


اجرای الاچیق فلزی در مناطق معتدل و برای زمان هایی که جریان هوای خنک وجود دارد انجام می شود. قیمت این آلاچیق با توجه به متریالی که در نصب آن از قیبل آهن، لولا و مقدار شیشه ها متغیر است. هر چه ابعاد فضا بیشتر باشد قیمت نهایی آن نیز بیشتر می شود. یکی از …

جدیدترین مدل های آلاچیق فلزی باغ https://livemag.ir/2021/08/جدیدترین-مدل-های-آلاچیق-فلزی-باغ/ https://livemag.ir/2021/08/جدیدترین-مدل-های-آلاچیق-فلزی-باغ/#respond مجله زنده خبری Sat, 07 Aug 2021 20:56:11 0000 عمومی https://livemag.ir/?p=5427 اجرای الاچیق فلزی در مناطق معتدل و برای زمان هایی که جریان هوای خنک وجود دارد انجام می شود. قیمت این آلاچیق با توجه به متریالی که در نصب آن از قیبل آهن، لولا و مقدار شیشه ها متغیر است. هر چه ابعاد فضا بیشتر باشد قیمت نهایی آن نیز بیشتر می شود. یکی از …

اجرای الاچیق فلزی در مناطق معتدل و برای زمان هایی که جریان هوای خنک وجود دارد انجام می شود. قیمت این آلاچیق با توجه به متریالی که در نصب آن از قیبل آهن، لولا و مقدار شیشه ها متغیر است. هر چه ابعاد فضا بیشتر باشد قیمت نهایی آن نیز بیشتر می شود. یکی از زیباترین مدل های آلاچیق ها، آلاچیق شیشه ای گرد است. به دلیل ساخت دشوار شیشه و اسکلت گردی که برای این آلاچیق ساخته می شود، قیمت بالاتری دارد. این آلاچیق نمای زیبایی به فضای شما می بخشد.

برای نصب سقف آلاچیق شیشه ای از شیشه لمینت استفاده می شود و برای دیوار آلاچیق از شیشه سکوریت سوپرکلیر که شفافیت زیادی دارد استفاده می شود . امروزه بیشتر از ترکیبی طرح های شیشه و چوب استفاده می شود. ولی در آخر با توجه به سلیقه مشتری طراحی و ساخته می شود.

این آلاچیق به دلیل طراحی ساده و قیمت پایین پرطرفدار می باشد. از این نوع آلاچیق معمولا در محوطه های سبز باغ و رستوران ها استفاده می شود. در صورتی که بودجه کمی دارید می توانید دست دوم این محصول را نیز خریداری کنید. این آلاچیق با توجه به ابعاد مورد نظر ساخته می شود و به صورت آماده تحویل مشتری داده می شود. به راحتی نصب می شود. قیمت پایین تری دارد.

شرکت ویلا سقف در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید. برای فضاهای بزرگ کاربردی ندارد. طراحی دلخواه را نمی توان در آن پیاده سازی کرد.

این الاچیق در برابر گرما، سرما ، رطوبت و باد مقاوم می باشد . زیرا در طی فرآیند ساخت تحت حرارت بالایی قرار گرفته و خنک می شوند . بنابراین بهترین گزینه برای آلاچیق بوده و خطری وجود ندارد. از آلاچیق شیشه ای در کجا استفاده می شود؟ آلاچیق ها متناسب با فضای مورد نظر و در نظر گرفتن سلایق مشتریان در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند. همچنین می توانید به صورت سفارشی آلاچیق خود را سفارش داده و به صورت آماده برای شما ارسال شود. این نوع آلاچیق از شیشه هایی به صورت تاشو که روی هم جمع می شوند ساخته می شود.

https://livemag.ir/2021/08/جدیدترین-مدل-های-آلاچیق-فلزی-باغ/feed/ 0


[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 19 مرداد 1400 ] [ 10:36 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]