Review 2017: اطلاعات مربوط به محتوا و بازاریابی اجتماعی


Review 2017: اطلاعات مربوط به محتوا و بازاریابی اجتماعی

آنچه Analytics در پایان سال در مورد 3 مقاله موفق نشان داد و اینکه چگونه این بینش به تلاش های بازاریابی شما در سال 2018 کمک کرد اواخر سال است و این شرکت در حال آماده شدن برای رویداد 2017 خود و برنامه ریزی برای یک فصل جدید در سال 2018 است. مانند بسیاری از …

Review 2017: اطلاعات مربوط به محتوا و بازاریابی اجتماعی https://hillbilly.ir/review-2017-اطلاعات-مربوط-به-محتوا-و-بازاریابی-ا/ https://hillbilly.ir/review-2017-اطلاعات-مربوط-به-محتوا-و-بازاریابی-ا/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 21 Jul 2021 04:49:09 0000 طراحی و سئو وب سایت marketing social pdf https://hillbilly.ir/review-2017-اطلاعات-مربوط-به-محتوا-و-بازاریابی-ا/

Review 2017: اطلاعات مربوط به محتوا و بازاریابی اجتماعی

آنچه Analytics در پایان سال در مورد 3 مقاله موفق نشان داد و اینکه چگونه این بینش به تلاش های بازاریابی شما در سال 2018 کمک کرد اواخر سال است و این شرکت در حال آماده شدن برای رویداد 2017 خود و برنامه ریزی برای یک فصل جدید در سال 2018 است. مانند بسیاری از …

Review 2017: اطلاعات مربوط به محتوا و بازاریابی اجتماعی

آنچه Analytics در پایان سال در مورد 3 مقاله موفق نشان داد و اینکه چگونه این بینش به تلاش های بازاریابی شما در سال 2018 کمک کرد
اواخر سال است و این شرکت در حال آماده شدن برای رویداد 2017 خود و برنامه ریزی برای یک فصل جدید در سال 2018 است.
مانند بسیاری از شما ، ما وقت و تلاش زیادی را صرف شرکت و برند خود کردیم. و یکی از عناصر اصلی تلاش فروش شرکت در نظر گرفتن نتایج برای برنامه های احتمالی فروش آینده و تغییرات شغلی است.
ما اخیراً شروع به بررسی بازاریابی محتوا و تلاش های پایان سال در شبکه های اجتماعی کردیم و می خواهیم برخی از ایده های جدید خود را به شما بگوییم تا تلاش شما را القا کند. شما از سال 2000 این کار را انجام می دهید.
کجا و چه چیزی را باید تجزیه و تحلیل کرد
یک روش سریع و آسان برای تأیید ایده های خود در پایان سال ، تأیید اتصال اینترنت در یک سال گذشته است. چه به آمار شبکه های اجتماعی نگاه کنید و چه به وب سایت خود سر بزنید ، می توانید از این نوع تجزیه و تحلیل سود زیادی ببرید.
مکان های مختلفی برای یافتن آمار مورد نیاز وجود دارد: شما می توانید از Facebook Insights ، Twitter Analytics ، Google Analytics یا آمار وبلاگ خود استفاده کنید.
وارد هر یک از این موارد شوید و ببینید که روش ها و مقالات شما چگونه کار می کنند آنها می توانند اطلاعات ارزشمندی را در مورد تیراژ شرکت و تجارت شما در اختیار کاربران قرار دهند.
اگر در شبکه های اجتماعی باقی می مانید و می خواهید بیشتر بخوانید ، لطفاً نمودار زیر را برای همه چیز در رسانه های اجتماعی بررسی کنید.
نظر سنجی ها در مورد ما درباره آنچه پیروان ما دوست دارند چه گفتند؟ در اینجا 3 نکته اصلی وجود دارد که می توانید از 3 مقاله اول امسال یاد بگیرید:
1. ارتباط برای حفظ روابط موثر با مشتری
ارتباطات کلید موفقیت در یک تجارت موفق است ، و هنگامی که مشتریان و پیروان شما از طریق رسانه های اجتماعی یا از طریق نظرات مستقیم ، اشتراک یا هر چیز دیگری با شما ارتباط برقرار می کنند ، آنها باید به شما گوش دهند
روابط با مشتری مسئله بزرگی برای ماست و ما می خواهیم با احترام به مشتریان و گوش دادن به آنها ، افرادی ماندگار بسازیم.
ما نه تنها او را می شنویم بلکه گوش می دهیم. سپس ما طراحی و اصلاح می کنیم تا انتظارات مشتری را منعکس کند.
سپس پیشنهادات موجود در این مقاله را اعمال کنید:
از زبان و سبکی استفاده کنید که مشتریان می توانند از آن استفاده کنند – از آینه ها برای ارسال پیام به گونه ای استفاده کنید که احساس راحتی کنند.
و همان پذیرش و پاسخ را در شبکه های اجتماعی خود اعمال کنید. اگر تعدادی مقاله مشاهده کرده اید که روی یک موضوع خاص متمرکز شده اند و خریداران / شنوندگان با ارسال آنها آنها را دریافت می کنند ، پس در سال 2018 باید بدانید که چه باید بکنید!
آنچه را که می خواهند به آنها بدهید و با قبول آنچه پیروان شما می خواهند و از شما انتظار دارند ، مشتری خود را بسازید. ارتباط اصطلاحی بسیار گسترده است و به معنای ایمیل مستقیم یا فقط ایمیل مستقیم نیست.2. 10 راه برای جلب مشتری با مهربانی
این رویکرد روشن است. ما قانون طلایی را تماشا می کنیم ، گوش می دهیم ، یاد می گیریم و از آن پیروی می کنیم: با دیگران همانطور که می خواهید رفتار کنید.
خود را در مقابل پاسخ های خوب و بد باز کنید و هرکدام را در صورت لزوم بپذیرید.
تصویر کامل آنچه را که اتفاق می افتد ارزیابی کنید و دریابید که پاسخ ها از کجا آمده است.
ما همیشه از مهربانی و سخاوت استفاده می کنیم. این یک مشکل بزرگ هنگام استفاده از آن است و با دنبال کردن این مرحله و 9 مرحله دیگر در مقاله ، می توانیم ببینیم که شرکت و مشتریان ما دائما در حال رشد هستند!
3. چرا تبلیغات توییتر مشاغل و نحوه ایجاد آنها را تبلیغ می کند
رسانه های اجتماعی یکی از اجزای اصلی اکثر مشاغل است و با موفقیت بسیاری از کانال های پشتیبانی را با بازخورد کاربران جایگزین کرده است.
بنابراین ، وقتی در اینترنت هستید ، وقت آن است که از فرصت استفاده کنید. هیچ یک از شرکتی که با نام می شناسیم بدون داشتن جز paid پولی شایسته وضعیت فعلی خود نیستند. توییتر نیز از این قاعده مستثنی نیست.
در حالی که فیس بوک تبلیغات و اینستاگرام (از جمله سایر موارد) را ارائه می دهد ، مقاله ما در مورد تبلیغ فیش حقوقی توییتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. فقط 110 قسمت از طریق وب سایت ما نشانه خوبی از موفقیت این محتوا بر روی مشتریان و مشتریان بالقوه ماست!
همانطور که در مقاله ذکر شد ، دسترسی به رسانه های اجتماعی می تواند گران باشد ، بنابراین اگر جدی هستید ، بهتر است یک بازاریاب آنلاین استخدام کنید که در استفاده از رسانه های اجتماعی برای تجارت مهارت دارد.
ما در مورد موفقیت فعالیتهای خوانندگان خود اطلاعاتی نداریم ، اما مشتریان ما نتایج برجسته ای را دیده اند. ما می دانیم که برخی از کاربران ما می خواهند حضور آنلاین خود را گسترش دهند و روش های جدیدی را برای دستیابی به مشتریان بالقوه جدید امتحان کنند.
آیا فقط به توییتر محدود می شود؟ ممکن است اینگونه نباشد و پیام واقعی این است که وقتی با مشاوره رایگان در مورد استراتژی های بازاریابی محتوا به مشتریان و خوانندگان خود مراجعه می کنیم ، با هدایت ها و مشتریان جدید پاسخ خواهیم داد.
بنابراین امسال چه چیزی از افزایش و سقوط تلاش های شبکه های اجتماعی آموخته اید؟ متر خود را زیر نظر داشته باشید و ببینید چه چیزی به شما می گویند.
سپس ، این اطلاعات را در فضای هیئت مدیره قرار دهید و به بهتر شدن 2018 کمک کنید.

.

https://hillbilly.ir/review-2017-اطلاعات-مربوط-به-محتوا-و-بازاریابی-ا/feed/ 0


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 13 مرداد 1400 ] [ 18:22 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]