برنامه های تجاری و مارک تجاری در شبکه های اجتماعی – مشارکت کاربر در استفاده


برنامه های تجاری و مارک تجاری در شبکه های اجتماعی – مشارکت کاربر در استفاده

در دنیای امروز وب 2.0 ، شرکت ها با روش های جدیدی برای فروش و تبلیغ محصولات و خدمات خود روبرو هستند و اینترنت ابزاری م effectiveثر و پایدار برای بازاریابی برند است. هنگامی که شرکت ها به دنبال روش های جدیدی برای تبلیغات آنلاین هستند ، واضح است که بازاریابی نام تجاری چیزی فراتر …

برنامه های تجاری و مارک تجاری در شبکه های اجتماعی – مشارکت کاربر در استفاده https://hillbilly.ir/برنامه-های-تجاری-و-مارک-تجاری-در-شبکه-ها/ https://hillbilly.ir/برنامه-های-تجاری-و-مارک-تجاری-در-شبکه-ها/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 20 Jul 2021 12:43:43 0000 طراحی و سئو وب سایت marketing social pdf https://hillbilly.ir/برنامه-های-تجاری-و-مارک-تجاری-در-شبکه-ها/

برنامه های تجاری و مارک تجاری در شبکه های اجتماعی – مشارکت کاربر در استفاده

در دنیای امروز وب 2.0 ، شرکت ها با روش های جدیدی برای فروش و تبلیغ محصولات و خدمات خود روبرو هستند و اینترنت ابزاری م effectiveثر و پایدار برای بازاریابی برند است. هنگامی که شرکت ها به دنبال روش های جدیدی برای تبلیغات آنلاین هستند ، واضح است که بازاریابی نام تجاری چیزی فراتر …

برنامه های تجاری و مارک تجاری در شبکه های اجتماعی – مشارکت کاربر در استفاده

در دنیای امروز وب 2.0 ، شرکت ها با روش های جدیدی برای فروش و تبلیغ محصولات و خدمات خود روبرو هستند و اینترنت ابزاری م effectiveثر و پایدار برای بازاریابی برند است. هنگامی که شرکت ها به دنبال روش های جدیدی برای تبلیغات آنلاین هستند ، واضح است که بازاریابی نام تجاری چیزی فراتر از خرید تبلیغات از موتورهای جستجوگر معروف و سایر سایت های اطلاعاتی است تا مشتریان خود را به طور فعال در مکالمات و سیستم عامل های جدید درگیر کند. امروزه مشاغل باید رسانه های اجتماعی را به عنوان استراتژی بازاریابی خود در نظر بگیرند.
شبکه های اجتماعی دائماً در حال افزایش تعداد اعضای خود هستند. به عنوان مثال ، فیس بوک بیش از 350 میلیون کاربر فعال تخمین زده می شود. توییتر 32.1 میلیون کاربر دارد. MySpace ماهانه تقریباً 115 میلیون نفر را به وب سایت خود جذب می کند. پس از آماده شدن پایگاه مشتری ، شرکت چگونه می تواند از این سایت های ارتباطی به نفع خود استفاده کند؟ وقتی شرکت ها به مرزهای اینترنتی می روند ، از نحوه محافظت از مارک های خود انتقاد می کنند. این غول های رسانه های اجتماعی برای کمک به شرکت ها در چاپ مارک های خود و استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی ، از سیستم هایی برای محافظت از شرکت ها در برابر تقلب ، جعل و نقض حقوق بشر استفاده کرده اند. با این حال ، استراتژی های شبکه های اجتماعی فقط در صورتی کار می کنند که هرکسی قوانین خاص خود را داشته باشد.
رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی
فیس بوک ، بزرگترین سایت شبکه های اجتماعی ، نمونه خوبی از چگونگی تبدیل شدن یک سایت شبکه های اجتماعی به یک ابزار موثر شبکه های اجتماعی است. او یک وب سایت فیس بوک ایجاد کرد تا Pages ، یک وب سایت کوچک طراحی شده برای یک سازمان ، محصول یا شخصیت ، بتواند با کاربران فیس بوک ارتباط برقرار کند. یک صفحه به طرفداران این امکان را می دهد تا از یک برند پشتیبانی کنند. با این کار کاربران می توانند نظرات خود را ارسال کنند ، اخبار و اطلاعات مربوط به یک محصول را مشاهده کنند و درباره شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنند. این شرکت از این نوع تبلیغات خارج شد.
فیس بوک بیش از 1.6 میلیون صفحه فعال دارد. بیش از 700000 شرکت محلی صفحاتی را ایجاد کرده اند تا به مخاطبان خود برسند. در حقیقت ، تخمین زده می شود که این صفحه بیش از 5.3 میلیارد دنبال کننده داشته باشد. یک صفحه فیس بوک نیاز دارد که سازنده صفحه نماینده رسمی یک سازمان ، شرکت ، فرد مشهور یا مارک تجاری باشد. بنابراین ، کارآفرین به یک مدیر صفحه تبدیل می شود ، می تواند محتوا را اضافه و حذف کند ، اطلاعاتی را که در سایت نشان داده می شود مدیریت کند و تأثیر تبلیغات را افزایش دهد. هر صفحه (بسته به سازمان انتخاب شده) دارای گزینه های از پیش انتخاب شده ، مانند برگه ها برای انجمن ها ، رویدادها ، اطلاعات سازمان و تصاویر است. به عنوان مثال ، یک صفحه اطلاعات به شما امکان می دهد اطلاعات مهم مربوط به شرکت خود را از جمله وب سایت ، مأموریت ، نمایندگان شرکت و محصولات خود به اشتراک بگذارید. طرفداران می توانند نظرات خود را بر روی دیوارهای شرکت ارسال کنند ، فیلم ها را تماشا کنند و درباره رویدادها یا تبلیغات آینده بخوانند. هر زمان که یک صفحه رویدادی مانند مقاله یا اطلاعیه داشته باشد ، آن رویداد در NewsFeed نمایش داده می شود.دوستان طرفدار شما می توانند نمایه های طرفداران شما را در مورد کارهایشان در صفحه شما مشاهده کنند و این در را برای دیگران باز کنند تا طرفداران صفحه شما شوند.
به همین دلیل تبلیغات فیس بوک بسیار محبوب است. شرکت ها می توانند از این بازار استفاده کرده و از ابزارهایی مانند Facebook Insights که حاوی داده های مربوط به تعامل طرفداران به همراه مقالاتی از صفحه یک شرکت است ، اطلاعات ارزشمندی کسب کنند. این شرکت ها همچنین “فروشگاه های خود را در توییتر و مای اسپیس” باز کرده اند. برخی از شرکت ها حساب های رسمی توییتر خود را تنظیم کرده اند و به کارمندان اجازه می دهند روزانه یا هفتگی توییت بزنند ، اغلب در مورد تبلیغات یا رویدادها.
جالب ترین نکته در مورد این سایت ها سانسور نشدن آنها برای جلوگیری از انتشار اطلاعات بد یا غیرضروری است. بنابراین ، این س arال مطرح می شود که اگر کارمند سابق از باز کردن صفحه ای به نام شما یا شخصی که ادعا می کند نماینده شرکت شما است ، ناراضی است ، وقتی یک “طرفدار” یا پیرو بد آنجا را به دیوار می گذارد ، شرکت چه کاری می تواند انجام دهد. نام شرکت یا مارک و نه نام آن.
سایت های شبکه های اجتماعی و استفاده از آنها
ساده ترین و م mostثرترین راه برای محافظت از برند خود در سایت های رسانه های اجتماعی استفاده از حل اختلافات محلی است. اکثر غول های شبکه های اجتماعی سیستمی برای طرح شکایت در مورد حق چاپ ، مارک تجاری و رازداری دارند.
فیس بوک: بیانیه حقوق و مسئولیت های فیس بوک از کاربران می خواهد تصدیق کنند که مالک محتوا و کلیه اطلاعاتی هستند که در فیس بوک ارسال می کنند. همچنین از آنها خواسته می شود بدون اجازه آنها برای کسی حساب ایجاد نکنند. کاربران ممکن است محتوا ارسال نکنند یا حقوق دیگران را نقض کنند یا قوانین فیس بوک را نقض کنند و حق ارسال مطلب یا حذف صفحه ای که این حقوق را نقض می کند برای خود محفوظ است فیس بوک ابزارهایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا در حل مسائل مربوط به مالکیت معنوی کمک کنند. بیشتر این دستگاه ها اشکال تحویل الکترونیکی هستند.
توییتر: قوانین توییتر به طور خاص می گوید که آنها محتوای کاربران را کنترل نمی کنند و فقط در شرایط محدود چنین سانسوری را اعمال می کنند. توییتر اجازه دزدی دریایی را نمی دهد یا برای آزار ، فریب یا کلاهبرداری از دیگران طراحی شده است. با این حال ، به نظر می رسد که چگونگی کنترل چنین کلاهبرداری برای توییتر یک مشکل است زیرا حساب های جعلی چیزی است که بیشتر از آن می ترسند. Twitter حق ایجاد مجدد نامهای کاربری را از طرف شرکت یا شخصی که دارای حق چاپ یا مارک تجاری این نامهای کاربری است محفوظ است. برای جلوگیری از ناشناس ماندن ، توییتر حساب هایی را که بیش از شش ماه غیرفعال بوده اند به حالت تعلیق درآورد.
عاقلانه است که صاحبان مشاغل بخوانند عباراتی را که برای کمک به مارک پلیس به درک بهتر نحوه محافظت از این مشاغل کمک می کند ، بخوانند. این دنیای جدیدی از تجارت است و اگر شرکت ها مراقب نباشند ، دستگاه های بزرگتر می توانند بیشتر در معرض خطر باشند. درست مثل اینکه شرکت ها از سایت های شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ، شبکه های اجتماعی نیز به استفاده از قدرت خود به شرکت ها بستگی دارند.این رابطه رفاقت است و باید از آن محافظت شود.
برای اطلاعات بیشتر در مورد قوانین شبکه های اجتماعی و محافظت از نام تجاری خود در شبکه های اجتماعی ، لطفاً وب سایت ما را بررسی کنید.

.

https://hillbilly.ir/برنامه-های-تجاری-و-مارک-تجاری-در-شبکه-ها/feed/ 0


[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 10 مرداد 1400 ] [ 13:11 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]