سریال هایی که دیدن آن ها شما را خاص می کند


دیدن یه سری از سریال ها برای افراد فیلمباز می تواند برچسب حرفه ای بودن به آن ها بزند و دیدن سریال ها برای آن ها واجب است که از هر ژانر بهترین آن را تماشا کرده باشند. تماشای سریال توسط افراد فیلمباز مانند افرادی هستند که لباس های مارک پوشیده اند که باعث میشود …

سریال هایی که دیدن آن ها شما را خاص می کند https://livemag.ir/2021/07/سریال-هایی-که-دیدن-آن-ها-شما-را-خاص-می-کن/ https://livemag.ir/2021/07/سریال-هایی-که-دیدن-آن-ها-شما-را-خاص-می-کن/#respond مجله زنده خبری Wed, 21 Jul 2021 08:05:15 0000 عمومی https://livemag.ir/?p=5336 دیدن یه سری از سریال ها برای افراد فیلمباز می تواند برچسب حرفه ای بودن به آن ها بزند و دیدن سریال ها برای آن ها واجب است که از هر ژانر بهترین آن را تماشا کرده باشند. تماشای سریال توسط افراد فیلمباز مانند افرادی هستند که لباس های مارک پوشیده اند که باعث میشود …

دیدن یه سری از سریال ها برای افراد فیلمباز می تواند برچسب حرفه ای بودن به آن ها بزند و دیدن سریال ها برای آن ها واجب است که از هر ژانر بهترین آن را تماشا کرده باشند. تماشای سریال توسط افراد فیلمباز مانند افرادی هستند که لباس های مارک پوشیده اند که باعث میشود شخصیت و سطح ظاهری آنها ارتقا پیدا کند. در این پست سعی کردیم از هر ژانر بهترین آن را معرفی کنیم که از تماشای هر سریال نهایت لذت را ببرید.

خانه کاغذی Money Heist : سریالی که موقع انتشار مثل یک بمب ترکید سریالی با سبکی جدید و خاص که با به چالش کشیدن و غافلگیر کردن مداوم بیننده با مدل ماسک خاص خود که به ماسک دالی معروف است خود را در دل مخاطب جا کرده است. این سریال دو گروه سرقت آماده را به رهبری پروفسور، یکی در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا و دیگری در بانک اسپانیا به نمایش درمی‌آورد. سریال خانه کاغذی ابتدا از شبکه آنتنا ۳ اسپانیا پخش شد و در ادامه حق پخش جهانی آن توسط نتفلیکس خریداری شد.

دکستر Dexter : از آن دسته از سریال هایی است که در آن خون زیاد و بدن های تکه تکه شده زیادی مشاهده می کنید به همین دلیل این سریال اصلا مناسب افراد کم سن و سال نمی باشد. سریال دکستر در ژانر درام و جنایی همراه با درون مایه های کمدی سیاه می باشد فصل اول این سریال بر اساس رمان دکستر رویاپردازی تاریک از جف لیندزی ساخته شده است. پخش این سریال در قالب 8 فصل از تاریخ 1 اکتبر ۲۰۰۶ آغاز شد و در تاریخ 22 سپتامبر 2013 به اتمام رسید البته در اکتبر 2020 اعلام شد که فصل 9 سریال بصورت 10 قسمت در پاییز 2021 منتشر خواهد شد.

وایکینگ ها Vikings : داستان سریال درباره فردی است به نام رگنار لاثبروک و جاه طلبی ها و نبردهای او می باشد و در فصل های پایانی داستان حوادث حول خانواده و اطرافیان او می باشد. این سریال جز سریال های برتر دنیا می باشد که توانسته است مخاطب را میخکوب خود کند و جز محدود سریال هایی می باشد که شخصیت اصلی آن در طول سریال میمیرد. سریال وایکینگ ها در 6 فصل منتشر شد که سرانجام در سال 2020 به طور کامل به اتمام رسید. این سریال توسط شبکه history پخش شد که بعدا توسط آمازون خریداری شد.

خاطرات یک خون آشام The Vampire Diaries : شاید با قاطعیت میشود گفت خاطرات یک خون آشام جز آن دسته از سریال هایی می باشد که در هر موضوع یا پست معرفی جز آن لیست می باشد و محبوبیت و ویژگی های خاص آن باعث توجه ویژه مخاطبان به آن شده است. این سریال دارای 8 فصل و بصورت کلی مجموعا 171 قسمت از شبکه سی دبلیو پخش شده است. سریال خاطرات یک خون آشام در آتلانتا و کاوینتون جورجیا و شیکاگو، ایلینویز فیلمبرداری شده است.

شاید پیش خودتان بگویید که اکثر این سریال ها را قبلا دیده ایم که این جا باید به شما تبریک گفته شود که شما یک شخص فیلمباز هستید و توانسته اید بهترین ها رو مشاهده کنید این حسن سلیقه و حرفه ای بودن شما را نشان می دهد. مطمئنن شما هم بعد از دیدن این سریال ها آن ها را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده اید و شاید کمتر کسی باشد که اهل تماشای فیلم و سریال باشد و از دیدن این سریال ها لذت نبرده باشد شاید خیلی سریال های دیگر نیز شما میشناسید که میتونست در این لیست باشد پس شما این بار به ما معرفی کنید و در پایین این مقاله نظر خود را بیان کنید.

https://livemag.ir/2021/07/سریال-هایی-که-دیدن-آن-ها-شما-را-خاص-می-کن/feed/ 0


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 3 مرداد 1400 ] [ 13:53 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]