دستور وزیر بهداشت برای آغاز واکسیناسیون ۴۸ سال به بالاهای برخی استانها


وزیر بهداشت با اشاره به اینکه روز گذشته تعداد مراجعه به مراکز واکسیناسیون در نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی گفته است: “با توجه به تهیه و پشتیبانی کافی از واکسن ها و توسعه مراکز تزریق در سراسر کشور ، این مراکز مناسب هستند و واکسن در بدن برای استفاده با حداکثر ظرفیت. …

دستور وزیر بهداشت برای آغاز واکسیناسیون ۴۸ سال به بالاهای برخی استانها https://livemag.ir/2021/07/دستور-وزیر-بهداشت-برای-آغاز-واکسیناسی/ https://livemag.ir/2021/07/دستور-وزیر-بهداشت-برای-آغاز-واکسیناسی/#respond مجله زنده خبری Thu, 22 Jul 2021 10:25:58 0000 اجتماعی https://livemag.ir/2021/07/دستور-وزیر-بهداشت-برای-آغاز-واکسیناسی/ وزیر بهداشت با اشاره به اینکه روز گذشته تعداد مراجعه به مراکز واکسیناسیون در نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی گفته است: “با توجه به تهیه و پشتیبانی کافی از واکسن ها و توسعه مراکز تزریق در سراسر کشور ، این مراکز مناسب هستند و واکسن در بدن برای استفاده با حداکثر ظرفیت. …

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه روز گذشته تعداد مراجعه به مراکز واکسیناسیون در نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی گفته است: “با توجه به تهیه و پشتیبانی کافی از واکسن ها و توسعه مراکز تزریق در سراسر کشور ، این مراکز مناسب هستند و واکسن در بدن برای استفاده با حداکثر ظرفیت.

به گزارش مجله زنده خبری ، سعید نمکی در نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی که نسخه ای از آن در اختیار مجله زنده خبری قرار گرفت ، اقدامات لازم برای افزایش ظرفیت مراکز و واکسن ها را توضیح داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

“تبریک و تبریک عید سعید قربان و وقف در رویارویی نفسگیر با پیک پنجم بیماری و تشکر از تلاش همه بستگان برای افزایش مراکز واکسیناسیون و همچنین افزایش سرعت عمل. با توجه به اینکه جمعیت بالای 60 سال و استانهای جنوب و جنوب شرق بالای 50 سال به دلیل دامنه واکسیناسیون به حد قابل قبولی رسیده اند ، دیروز مراجعه کمتری به مراکز واکسیناسیون داشتیم.

بنابراین ، با توجه به تأمین و پشتیبانی کافی از واکسن ها و همچنین توسعه مراکز تزریق در سراسر کشور ، که آمادگی تزریق بیش از پانصد هزار نفر در روز را دارند ، ارزش استفاده از این مراکز و واکسن ها با حداکثر ظرفیت را دارد. بنابراین ، شما باید موارد زیر را انجام دهید:

– بلافاصله اعلام شود که از کلیه افراد بالای 60 سال که هنوز در سایت هدف گیری یا ثبت نام نکرده اند ، دعوت به ثبت نام و جایگزینی با تبلیغات یا سایر وسایل مناسب در سراسر کشور می شود.

برای این گروه سنی در استانهای بالای 50 سال تبلیغ کنید.

استانهای بالای گروه سنی 60 سال و افراد بالای 50 سال ، اگر 75٪ گروه سنی هدف واکسینه شده باشد ، ممکن است از فردا برای جمعیت 60-58 ساله در استانهایی که گروه سنی هدف بالای 60 سال است سن 48-50 سال. در استانهایی که گروه سنی هدف آنها بیش از 50 سال است ، باید ثبت نام آغاز شود و واکسیناسیون این گروه به طور متناوب آغاز شود.

“خوشبختانه ، واکسن کافی در دسترس است و همکاران می توانند جمعیت هدف جدید را محاسبه کرده و درخواست کنند واکسن لازم به سرعت ارسال شود.”

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/07/دستور-وزیر-بهداشت-برای-آغاز-واکسیناسی/feed/ 0


[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 1 مرداد 1400 ] [ 15:33 ] [ آمیتیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]